GuidZP400 |
67176f29-1c43-4fd8-84f9-a968766fd31e
|
Biuletyn |
582004-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
|
Regon |
28138539600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kwiatkowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Elbląg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 313 015
|
Zamawiajacy fax |
261 313 304
|
Zamawiajacy email |
21wog@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.21wog.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/21wog
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.21wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kwiatkowskiego 15, 82- 300 Elbląg
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP I DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH W 2021 R.
|
Numer referencyjny |
29/SZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy produktów mleczarskich w 2021 r. w czterech częściach zamówienia: Część zamówienia nr 1 – Garnizon Elbląg- zawiera 29 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 2 – Garnizon Braniewo- zawiera 29 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 3 – Garnizon Bartoszyce- zawiera 29 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 4 – Garnizon Morąg- zawiera 29 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 5 do SIWZ. Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką sama wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. Zakres zgodnie z załącznikiem I
|
Cpv glowny przedmiot |
15511700-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin wykonania zamówienia: •dla części zamówienia nr 1 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.; •dla części zamówienia nr 2 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.; •dla części zamówienia nr 3 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.; •dla części zamówienia nr 4 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 4)W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1 lub 2 składa każdy z tych Wykonawców.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - dla części zamówienia nr 1 – 1400,00 PLN; - dla części zamówienia nr 2 – 1400,00 PLN; - dla części zamówienia nr 3 – 1400,00 PLN; -dla części zamówienia nr 4 – 1400,00 PLN;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień umowy dotyczące:
1) zmiany ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień w przypadkach, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy,
(w szczególności zmiany stanów osobowych, restrukturyzacji Sił Zbrojnych, zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy). Wartością końcową umowy będzie wówczas wartość faktycznie zrealizowanych dostaw, z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie przekroczy kwoty określonej w § 2 ust. 2 umowy (odpowiednio od części zamówienia) .
2) zmiany w ilości środków spożywczych dostarczanych do wskazanego miejsca odbioru (zmniejszenie lub zwiększenie), zmianę danego środka spożywczego dla wskazanego miejsca odbioru na inny, który nie był przewidziany dla tego miejsca, lecz jest objęty umową, O zmianie tej Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem podając zakres zmian, a Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia powyższego do realizacji. Jeżeli wystąpi znaczna liczba zmian – nie później niż do 10 każdego następnego miesiąca Zamawiający dokona analizy realizacji umowy w związku ze zmianami i opracuje w tym zakresie aneks do umowy.
3) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT.
4) zmiana sposobu spełniania świadczeń w sytuacji, gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia.
5) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
6) zmniejszenia ilości i wartości środków spożywczych określonych w zał. nr 2 do umowy w przypadku przyznania Zamawiającemu w 2020 r. mniejszej niż zaplanowano ilości środków finansowych.
7) Zamawiający przewiduje zmiany umowy wynikające z art. 15r Ustawy
z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
|
IV 4 4 data |
2020-09-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, fax: 261 313 304,
e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
2. Inspektor ochrony danych 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO oraz art. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 29/SZP/2020 na zakup i dostawy produktów mleczarskich w 2021 r. prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu;
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
GARNIZON ELBLĄG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15511700-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia: • dla części zamówienia nr 1 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.;
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są „Zakup i dostawy produktów mleczarskich w 2021 r.”, z uwzględnieniem 29 pozycji asortymentowych: część zamówienia nr 1 - garnizon Elbląg. Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia jednostka miary, ilości minimalne, ilości maksymalne: 1. Mleko w proszku pełne kg 25,50
2. Mleko spożywcze pasteryz.2% tł. l 20,40
3. Mleko spożywcze UHT 2% tł. l 1700,3400
4. Śmietana 12% tł. kg 300,600
5. Śmietana 18% tł. kg 500,1000
6. Śmietana kremowa 30% tł. kg 150,300
7. Jogurt naturalny kg 200,400
8. Jogurt owocowy kg 700,1400
9. Serek homogenizowany naturalny kg 325,650
10. Serek homogenizowany waniliowy kg 525,1050
11. Serek twarogowy kg 130,260
12. Serek naturalny do smarowania kg 70,140
13. Kefir kg 120,240
14. Ser twarogowy półtłusty kg 260,520
15. Ser twarogowy ziarnisty kg 100,200
16. Ser typu fromage kg 100,200
17. Ser edamski pełnotłusty kg 300,600
18. Ser gouda pełnotłusty kg 300,600
19. Ser salami pełnotłusty kg 300,600
20. Ser camembert kg 100,200
21. Ser topiony z szynką kg 300,600
22. Ser topiony z papryką kg 300,600
23. Ser topiony pełnotłusty kg 200,400
24. Ser topiony tłusty plasterkowany kg 200,400
25. Ser wędzony kg 200,400
26. Ser typu mozzarella kg 20,40
27. Ser feta kg 20,40
28. Masło ekstra jednoporcjowe kg 700,1400
29. Masło ekstra kg 40,80. Miejsca dostaw dla ilości minimalnych i maksymalnych - Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Elbląg, ul. Królewiecka 169/130, ul. Łęczycka 10-12. Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji tj. opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ (załącznik nr 1 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
GARNIZON BRANIEWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15511700-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia: • dla części zamówienia nr 2 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2021 r. do dnia 31.12.2021
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są „Zakup i dostawy produktów mleczarskich w 2021 r.”, z uwzględnieniem 29 pozycji asortymentowych: część zamówienia nr 2 - garnizon Braniewo. Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia jednostka miary, ilości minimalne, ilości maksymalne: 1. Mleko w proszku pełne kg 25,50
2. Mleko spożywcze pasteryz.2% tł. l 20,40
3. Mleko spożywcze UHT 2% tł. l 1700,3400
4. Śmietana 12% tł. kg 300,600
5. Śmietana 18% tł. kg 500,1000
6. Śmietana kremowa 30% tł. kg 150,300
7. Jogurt naturalny kg 200,400
8. Jogurt owocowy kg 700,1400
9. Serek homogenizowany naturalny kg 325,650
10. Serek homogenizowany waniliowy kg 525,1050
11. Serek twarogowy kg 130,260
12. Serek naturalny do smarowania kg 70,140
13. Kefir kg 120,240
14. Ser twarogowy półtłusty kg 260,520
15. Ser twarogowy ziarnisty kg 100,200
16. Ser typu fromage kg 100,200
17. Ser edamski pełnotłusty kg 300,600
18. Ser gouda pełnotłusty kg 300,600
19. Ser salami pełnotłusty kg 300,600
20. Ser camembert kg 100,200
21. Ser topiony z szynką kg 300,600
22. Ser topiony z papryką kg 300,600
23. Ser topiony pełnotłusty kg 200,400
24. Ser topiony tłusty plasterkowany kg 200,400
25. Ser wędzony kg 200,400
26. Ser typu mozzarella kg 20,40
27. Ser feta kg 20,40
28. Masło ekstra jednoporcjowe kg 700,1400
29. Masło ekstra kg 40,80. Miejsca dostaw dla ilości minimalnych i maksymalnych - Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Braniewo, ul. Sikorskiego 41. Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji tj. opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ (załącznik nr 1 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
GARNIZON BARTOSZYCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15511700-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia: • dla części zamówienia nr 3 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są „Zakup i dostawy produktów mleczarskich w 2021 r.”, z uwzględnieniem 29 pozycji asortymentowych: część zamówienia nr 3 - garnizon Bartoszyce. Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia jednostka miary, ilości minimalne, ilości maksymalne: 1. Mleko w proszku pełne kg 25,50
2. Mleko spożywcze pasteryz.2% tł. l 20,40
3. Mleko spożywcze UHT 2% tł. l 1700,3400
4. Śmietana 12% tł. kg 300,600
5. Śmietana 18% tł. kg 500,1000
6. Śmietana kremowa 30% tł. kg 150,300
7. Jogurt naturalny kg 200,400
8. Jogurt owocowy kg 700,1400
9. Serek homogenizowany naturalny kg 325,650
10. Serek homogenizowany waniliowy kg 525,1050
11. Serek twarogowy kg 130,260
12. Serek naturalny do smarowania kg 70,140
13. Kefir kg 120,240
14. Ser twarogowy półtłusty kg 260,520
15. Ser twarogowy ziarnisty kg 100,200
16. Ser typu fromage kg 100,200
17. Ser edamski pełnotłusty kg 300,600
18. Ser gouda pełnotłusty kg 300,600
19. Ser salami pełnotłusty kg 300,600
20. Ser camembert kg 100,200
21. Ser topiony z szynką kg 300,600
22. Ser topiony z papryką kg 300,600
23. Ser topiony pełnotłusty kg 200,400
24. Ser topiony tłusty plasterkowany kg 200,400
25. Ser wędzony kg 200,400
26. Ser typu mozzarella kg 20,40
27. Ser feta kg 20,40
28. Masło ekstra jednoporcjowe kg 700,1400
29. Masło ekstra kg 40,80. Miejsca dostaw dla ilości minimalnych i maksymalnych - Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Bartoszyce, ul. Wojska Polskiego 4. Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji tj. opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ (załącznik nr 1 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
GARNIZON MORĄG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15511700-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia: • dla części zamówienia nr 4 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są „Zakup i dostawy produktów mleczarskich w 2021 r.”, z uwzględnieniem 29 pozycji asortymentowych: część zamówienia nr 4 - garnizon Morąg. Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia jednostka miary, ilości minimalne, ilości maksymalne: 1. Mleko w proszku pełne kg 25,50
2. Mleko spożywcze pasteryz.2% tł. l 20,40
3. Mleko spożywcze UHT 2% tł. l 1700,3400
4. Śmietana 12% tł. kg 300,600
5. Śmietana 18% tł. kg 500,1000
6. Śmietana kremowa 30% tł. kg 150,300
7. Jogurt naturalny kg 200,400
8. Jogurt owocowy kg 700,1400
9. Serek homogenizowany naturalny kg 325,650
10. Serek homogenizowany waniliowy kg 525,1050
11. Serek twarogowy kg 130,260
12. Serek naturalny do smarowania kg 70,140
13. Kefir kg 120,240
14. Ser twarogowy półtłusty kg 260,520
15. Ser twarogowy ziarnisty kg 100,200
16. Ser typu fromage kg 100,200
17. Ser edamski pełnotłusty kg 300,600
18. Ser gouda pełnotłusty kg 300,600
19. Ser salami pełnotłusty kg 300,600
20. Ser camembert kg 100,200
21. Ser topiony z szynką kg 300,600
22. Ser topiony z papryką kg 300,600
23. Ser topiony pełnotłusty kg 200,400
24. Ser topiony tłusty plasterkowany kg 200,400
25. Ser wędzony kg 200,400
26. Ser typu mozzarella kg 20,40
27. Ser feta kg 20,40
28. Masło ekstra jednoporcjowe kg 700,1400
29. Masło ekstra kg 40,80. Miejsca dostaw dla ilości minimalnych i maksymalnych - Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Morąg, ul. Wojska Polskiego 33. Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji tj. opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ (załącznik nr 1 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 5 do SIWZ.
|
| |