GuidZP400 |
76663f61-d657-4645-8d8d-74c8fd40d61e
|
Biuletyn |
583456-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Łódzki
|
Regon |
12870000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-136
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 635 43 54
|
Zamawiajacy fax |
42 635 43 26
|
Zamawiajacy email |
przetargi@uni.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.uni.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w formie pisemnej (papierowej) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem kuriera.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Łódzki, Biuro Rektora, Kancelaria, pok. 001a (poziom -1), ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa elementów wystawienniczych, kalendarzy oraz materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
|
Numer referencyjny |
86/ZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów wystawienniczy, kalendarzy oraz materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego tj.: Część nr 1 - elementy wystawiennicze; Część nr 2 - kalendarze; Część nr 3 - materiały biurowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ - Część nr 1 - 3 (Arkusz asortymentowo-cenowy)
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie dotyczy sukcesywnej dostawy elementów wystawienniczy, kalendarzy, materiałów biurowych oraz gadżetów ekskluzywnych. W związku z tym może wystąpić sytuacja, że część zamówienia będzie dotyczyć projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, ale na etapie wszczęcia postępowania Zamawiający nie jest w stanie określić z jakich programów i w jakim zakresie.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
9.3.1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
9.3.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 9.3.1 składa dokument wystawiony
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
9.3.3 Dokument, o którym mowa w pkt. 9.3.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9.3.4 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje
się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym
odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt 9.3.3 stosuje się.
9.3.5.a) Zgodnie z art. 26 ust. 6 Ustawy, wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych , w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019r. poz. 700 z późn. zm.) .
9.3.5.b) Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówień publicznych w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997r. – o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1500 z późn. zm.)) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 45 ustawy z dnia 30 marca 2018r. – o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorców (Dz.U. z 2019r. poz. 1291).
9.3.5.c) W związku z tym, Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 6 Ustawy, nie będzie wzywał do złożenia dokumentów o których mowa w pkt. 9.3.1 jeżeli dotyczy to dokumentów z pkt. 9.3.5.b). Zamawiający pobierze je samodzielnie z baz danych dostępnych pod adresami internetowymi https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu lub https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/search.aspx
9.3.6.a) W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.2 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty.
9.3.6.b) Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów o których mowa w pkt. 9.3.6.a).
9.4. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 9.3.1 dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Przepisy pkt. 9.3.5a)-c)stosuje się.
9.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, zamawiający może na każdym jego etapie wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
9.6. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9.7. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
9.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający na podstawie art.24 ust. 11 żąda dostarczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy następującego oświadczenia: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 369).
9.2.1. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć
wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
9.2.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie
o którym mowa w pkt. 9.2.1 składa każdy z wykonawców
9.2.3. Propozycja treści oświadczenia zostanie zamieszczona na stronie internetowej
Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Niezależnie od zmian umowy określonych w § 5 Umowy, zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy z wyłączeniem:
1) przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W tym przypadku kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy.
2) zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia przy zachowaniu ogólnej wartości umowy oraz cen jednostkowych (tzn. Zamawiający będzie uprawniony do zlecenia większej ilości asortymentu w niektórych pozycjach, a niektórych pozycjach w ilościach mniejszych niż wynika to z Arkusza asortymentowo-cenowego.
3) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Zmiany umowy, za wyjątkiem sytuacji wymienionej w ust. 1 pkt 2), wymagają zawarcia Aneksu do umowy w formie pisemnej.
|
IV 4 4 data |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|