Sukcesywna dostawa elementów wystawienniczych, kalendarzy oraz materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego

Data publikacji 2020-09-10
Data zakończenia 2020-09-18 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Łódzki
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583456-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów wystawienniczy, kalendarzy oraz materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego tj.: Część nr 1 - elementy wystawiennicze; Część nr 2 - kalendarze; Część nr 3 - materiały biurowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ - Część nr 1 - 3 (Arkusz asortymentowo-cenowy)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 76663f61-d657-4645-8d8d-74c8fd40d61e
Biuletyn 583456-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Łódzki
Regon 12870000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-136
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 635 43 54
Zamawiajacy fax 42 635 43 26
Zamawiajacy email przetargi@uni.lodz.pl
Adres strony url www.uni.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej (papierowej) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Łódzki, Biuro Rektora, Kancelaria, pok. 001a (poziom -1), ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa elementów wystawienniczych, kalendarzy oraz materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
Numer referencyjny 86/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów wystawienniczy, kalendarzy oraz materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego tj.: Część nr 1 - elementy wystawiennicze; Część nr 2 - kalendarze; Część nr 3 - materiały biurowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ - Część nr 1 - 3 (Arkusz asortymentowo-cenowy)
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Zamówienie dotyczy sukcesywnej dostawy elementów wystawienniczy, kalendarzy, materiałów biurowych oraz gadżetów ekskluzywnych. W związku z tym może wystąpić sytuacja, że część zamówienia będzie dotyczyć projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, ale na etapie wszczęcia postępowania Zamawiający nie jest w stanie określić z jakich programów i w jakim zakresie.
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 9.3.1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 9.3.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 9.3.1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9.3.3 Dokument, o którym mowa w pkt. 9.3.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.3.4 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt 9.3.3 stosuje się. 9.3.5.a) Zgodnie z art. 26 ust. 6 Ustawy, wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych , w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019r. poz. 700 z późn. zm.) . 9.3.5.b) Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówień publicznych w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997r. – o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1500 z późn. zm.)) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 45 ustawy z dnia 30 marca 2018r. – o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorców (Dz.U. z 2019r. poz. 1291). 9.3.5.c) W związku z tym, Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 6 Ustawy, nie będzie wzywał do złożenia dokumentów o których mowa w pkt. 9.3.1 jeżeli dotyczy to dokumentów z pkt. 9.3.5.b). Zamawiający pobierze je samodzielnie z baz danych dostępnych pod adresami internetowymi https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu lub https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/search.aspx 9.3.6.a) W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.2 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. 9.3.6.b) Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów o których mowa w pkt. 9.3.6.a). 9.4. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 9.3.1 dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Przepisy pkt. 9.3.5a)-c)stosuje się. 9.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, zamawiający może na każdym jego etapie wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 9.6. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9.7. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Inne dokumenty niewymienione 9.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający na podstawie art.24 ust. 11 żąda dostarczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy następującego oświadczenia: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 369). 9.2.1. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 9.2.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt. 9.2.1 składa każdy z wykonawców 9.2.3. Propozycja treści oświadczenia zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Niezależnie od zmian umowy określonych w § 5 Umowy, zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy z wyłączeniem: 1) przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W tym przypadku kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy. 2) zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia przy zachowaniu ogólnej wartości umowy oraz cen jednostkowych (tzn. Zamawiający będzie uprawniony do zlecenia większej ilości asortymentu w niektórych pozycjach, a niektórych pozycjach w ilościach mniejszych niż wynika to z Arkusza asortymentowo-cenowego. 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2. Zmiany umowy, za wyjątkiem sytuacji wymienionej w ust. 1 pkt 2), wymagają zawarcia Aneksu do umowy w formie pisemnej.
IV 4 4 data 2020-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów wystawienniczy dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego: Część nr 1 - elementy wystawiennicze; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ - Część nr 1 (Arkusz asortymentowo-cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kalendarzy dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego: Część nr 2 - kalendarze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ - Część nr 2 (Arkusz asortymentowo-cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego: Część nr 3 - materiały biurowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ - Część nr 3 (Arkusz asortymentowo-cenowy)
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin realizacji (wraz z dostawą)
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)