GuidZP400 |
ec53f377-dbbc-424e-a9f7-5f1853e50f47
|
Biuletyn |
581917-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Żyraków
|
Regon |
54403600000000
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Żyraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39-204
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
014 680 71 21
|
Zamawiajacy fax |
014 680 71 24
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@zyrakow.pl
|
Adres strony url |
www.bip.zyrakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie dofinansowane : w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś I Powszechny dostęp do szybkiego internetu Działanie 1.1 – Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach – Zdalna szkoła+”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.zyrakow.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, pokój nr 21 (sekretariat),
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
IiGK.271.7.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nigdy nie używanego sprzętu komputerowego.
Dostawa składa się z:
• Komputerów stacjonarnych 10 sztuk
• Komputerów przenośnych typu laptop -25 sztuk
• Tablet -2 sztuki
Pełny Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w części II SIWZ - OPZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 – składa (na wezwanie), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w p. 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wymaga jedynie aby Wykonawca przedstawił w szczególności: opisów paramentów oferowanego sprzętu - załącznik nr 5- opis deklarowanego sprzętu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian.
2. Na podstawie art. 144 Prawa Zamówień Publicznych ZAMAWIAJĄCY przewiduje zmiany umowy, które dotyczą:
a) zmiany terminu realizacji dostawy spowodowana:
• działaniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody i utrudnienia
w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowanej przez osoby trzecie,
• zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności np. wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego,
• zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, świadectw itp.;
• przedłużenia terminu dokonuje się o czas, który dostawa została wstrzymana.
b) zmian zakresu rzeczowego:
• zmniejszenie zakresu rzeczowego w związku z ograniczonymi możliwościami płatniczymi Zamawiającego,
• wykonanie świadczeń zamiennych, których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia wykonawcy.
• w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w opisie przedmiotu dostawy nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
• w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części lub całości przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
c) pozostałe zmiany:
• zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT,
• wydłużenie okresu rękojmi, o dowolny okres
• dopuszcza się wszelkie zmiany niniejszej umowy pod warunkiem, że wynikają one z konieczności ich wprowadzenia na podstawie umowy o przyznanie dotacji ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego
3. Zmiany umów spowodowane występowaniem wirusa COVID-19:
a) Zamawiający przewiduje zmiany, które zostały określone w art. 15 r ustawy o zmianie ustawy
o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych Dz. U. 2020, poz. 568. min.:
- zmianę terminu wykonywania umowy – zmianę terminu w stosunku do całej umowy lub
w stosunku do części tej umowy
- nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę̨ za wynagrodzeniem na innej podstawie niż̇ stosunek pracy, które uczestniczą̨ lub mogłyby uczestniczyć́ w realizacji zamówienia;
- wydanie decyzji przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w zwią̨zku
z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładają̨cych na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych
- wydanie poleceń́ przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów zwią̨zanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2
- wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności
w dostę̨pie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych;
- czasowe zawieszenie wykonywania umowy w całości lub zawieszenie wykonywania umowy
w stosunku do części takiej umowy – jeśli nie jest możliwa realizacja usługi lub dostawa partii towaru np. nie jest możliwe i celowe świadczenie usługi sprzątania z uwagi na zamknięcie obiektu np. muzeum czy centrum nauki zamawiający może na okres zamknięcia obiektu zawiesić wykonywanie tej usługi do momentu rozpoczęcia funkcjonowania danego obiektu,
- zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowanych – np. poradnictwo prowadzone miało być świadczone przez psychologa indywidualnie w miejscu wskazanym przez zamawiającego, osobiście – strony zmieniają sposób świadczenia usługi na jej świadczenie za pomocą środków elektronicznych w postaci indywidualnych połączeń wideo między psychologiem a odbiorcą usługi,
b) Zamawiający w szczególnych przypadkach, których nie jest w stanie przewidzieć na tym etapie wszczęcia postępowania, a wpływ na tą sytuację będzie miała szerząca się epidemia koronawirusa COVID-19 zastrzega, że w przypadku braków finansowych tj. niespodziewanych nagłych wydatków
z budżetu Gminy, braku odpowiednich osób nadzorujących Inwestycję po stronie Zamawiającego lub innych przeszkód niezależnych od Inwestora tj. wystarczającego normalnego funkcjonowania urzędu, przemieszczania się pracowników oraz wielu innych, Zamawiający w porozumieniu
z wykonawcą i zachowaniem miesięcznego terminy wypowiedzenia będzie mógł odstąpić od zawartej umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
W przypadku nieprzyznania środków finansowych Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania.
|