Dostawa mebli biurowych wraz z montażem na rzecz Międzynarodowej Agendy Badawczej AstroCeNT

Data publikacji 2020-09-14
Data zakończenia 2020-09-22 00:00:00
Instytucja Centrum Astronomiczne im. Mikołaja Kopernika Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585001-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z montażem na rzecz Międzynarodowej Agendy Badawczej AstroCeNT.
1.2. Przedmiot zamówienia składa się z:
1) Biurko 23 szt.
2) Ścianka między-biurkowa - 12 szt.
3) Szafa aktowa z cokołem - 7 szt.
4) Kontener podbiurkowy - 2 szt.
5) Kontener wysoki typu CARGO - 21 szt.
6) Fotel obrotowy z zagłówkiem - 23 szt.
7) Szafa ubraniowa z drążkiem - 4 szt.
8) Siedzisko - 2 szt.
9) Siedzisko z blatem - 2 szt.
10) Stół konferencyjny 110x110 - 6 szt.
11) Stolik barowy z nadstawką wg projektu - 1 szt.
12) Szafka na artykuły spożywcze wykonana wg projektu - 1 szt.
13) Hoker wysoki - 4 szt.
14) Stół konferencyjny niski - 2 szt.
15) Krzesło konferencyjne tapicerowane - 10 szt.
16) Krzesło konferencyjne tapicerowane na kółkach - 4 szt.
17) Tablica suchościeralna, magnetyczna (135cm) - 2 szt.
18) Zestaw siedzisk z poduchami składający się z dwóch modułów - 1 szt.
19) Regał modułowy - 1 szt.
1.3. Szczegółowe określenie zakresu gwarancji oraz pełny opis techniczny przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w SIWZ (między innymi w załączniku nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia, oraz załączniku nr 5 – Istotne postanowienia Umowy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 26bc3ba8-2545-4a8b-b1fb-fd96962c47b8
Biuletyn 585001-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Astronomiczne im. Mikołaja Kopernika Polskiej Akademii Nauk
Regon 00032633900000
Zamawiajacy adres ulica Bartycka
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-716
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 8410041,
Zamawiajacy fax 22 8410046
Zamawiajacy email tkacz@camk.edu.pl, ptz@camk.edu.pl
Adres strony url https://www.camk.edu.pl/pl/przetargi/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt "Międzynarodowa Agenda Badawcza AstroCeNT: Centrum Naukowo-Technologiczne Astrofizyki Cząstek" finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.3 Międzynarodowe Agendy Badawcze. Umowa MAB/2018/7
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut naukowy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.camk.edu.pl/pl/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.camk.edu.pl/pl/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Astronomiczne im. M. Kopernika PAN ul. Bartycka 18 00–716 Warszawa, pok. nr 114
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych wraz z montażem na rzecz Międzynarodowej Agendy Badawczej AstroCeNT
Numer referencyjny MAB-251-6/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z montażem na rzecz Międzynarodowej Agendy Badawczej AstroCeNT. 1.2. Przedmiot zamówienia składa się z: 1) Biurko 23 szt. 2) Ścianka między-biurkowa - 12 szt. 3) Szafa aktowa z cokołem - 7 szt. 4) Kontener podbiurkowy - 2 szt. 5) Kontener wysoki typu CARGO - 21 szt. 6) Fotel obrotowy z zagłówkiem - 23 szt. 7) Szafa ubraniowa z drążkiem - 4 szt. 8) Siedzisko - 2 szt. 9) Siedzisko z blatem - 2 szt. 10) Stół konferencyjny 110x110 - 6 szt. 11) Stolik barowy z nadstawką wg projektu - 1 szt. 12) Szafka na artykuły spożywcze wykonana wg projektu - 1 szt. 13) Hoker wysoki - 4 szt. 14) Stół konferencyjny niski - 2 szt. 15) Krzesło konferencyjne tapicerowane - 10 szt. 16) Krzesło konferencyjne tapicerowane na kółkach - 4 szt. 17) Tablica suchościeralna, magnetyczna (135cm) - 2 szt. 18) Zestaw siedzisk z poduchami składający się z dwóch modułów - 1 szt. 19) Regał modułowy - 1 szt. 1.3. Szczegółowe określenie zakresu gwarancji oraz pełny opis techniczny przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w SIWZ (między innymi w załączniku nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia, oraz załączniku nr 5 – Istotne postanowienia Umowy).
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.1. wypełniony formularz oferty sporządzony według szablonu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami, w tym wypełniony i podpisany kompletny załącznik z opisem przedmiotu zamówienia, w którym Wykonawca podaje dane umożliwiające jednoznaczną ocenę, czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); 1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w wypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik; (W wypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (chyba że Wykonawca przedłożył powyższą informację wraz z ofertą, zaś stan faktyczny z chwilą opublikowania informacji nie uległ zmianie). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: a) w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT; b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mającej wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) jeśli wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonego w § 4 ust. 1 z uwzględnieniem, że zmiana nie może prowadzić do zmiany charakteru Umowy; d) zmiana terminu realizacji w przypadku wystąpienia Siły wyższej - o okres trwania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia, w tym np. wystąpienia lub utrzymywania się sytuacji zagrożenia epidemicznego.
IV 4 4 data 2020-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Astronomiczne im. M. Kopernika PAN, ul. Bartycka 18, 00–716 Warszawa, • inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego jest Pan Michał Zajadowicz kontakt: adres e-mail: iodo@camk.edu.pl; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843), zwanej dalej „ustawą Pzp”, • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia okresu "Międzynarodowa Agenda Badawcza AstroCeNT: Centrum Naukowo-Technologiczne Astrofizyki Cząstek" finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.3 Międzynarodowe Agendy Badawcze. Umowa MAB/2018/7. oraz do zamknięcia, rozliczenia, ewaluacji i ewentualnych audytów i kontroli Projektu oraz do zakończenia okresu archiwizacyjnego, w zależności od tego, która z tych dat nastąpi później. • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Termin dostawy wraz z montażem
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)