GuidZP400 |
83b75cff-87a6-4a4f-9f13-9c77698a392d
|
Biuletyn |
585210-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Areszt Śledczy w Opolu
|
Regon |
59913200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sądowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-033
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774 545 647
|
Zamawiajacy fax |
774 539 741
|
Zamawiajacy email |
as_opole@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.sw.gov.pl/jednostka/areszt-sledczy-w-opolu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zp.sw.gov.pl/_layouts/15/ZamowieniaPubliczne/ZP_Start.aspx/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Areszt Śledczy w Opolu, ul. Sądowa 4, 45–033 Opole
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zabezpieczeń elektronicznych wraz z usługą wsparcia technicznego do Oddziału Zewnętrznego w Turawie Aresztu Śledczego w Opolu
|
Numer referencyjny |
8/PN/D/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia będzie dostawa zabezpieczeń elektronicznych wraz z usługą wsparcia technicznego do Oddziału Zewnętrznego w Turawie Aresztu Śledczego w Opolu. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) etap 1 - zrealizować dostawę urządzeń i materiałów stanowiących zabezpieczenia elektroniczne, wskazanych w ofercie do Oddziału Zewnętrznego w Turawie Aresztu Śledczego w Opolu, ul. Spacerowa 14, 46-045 Turawa (montaż wykona zamawiający) - termin realizacji do 28 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (28 dni maksymalny termin wykonania lub krótszy - jedno z kryterium oceny);
2) etap 2 - zapewnienia wsparcia technicznego tzw. support w zakresie kalibracji, instalacji, integracji oraz uruchomienia systemu integrującego oraz systemu napłotowego (wsparcie wykona wykonawca) - termin realizacji 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, ale nie później niż do dnia 21 grudnia 2020 r.
Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji (w skład wchodzi: załącznik nr 1A - dokumentacja projektowa, załącznik nr 1B specyfikacja rzeczowo - finansowa). Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji oraz w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
31710000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Warunek ten nie dotyczy zamówienia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek ten nie dotyczy zamówienia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten nie dotyczy zamówienia
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz ofertowy. Formularz ofertowy musi mieć formę pisemną i należy go złożyć na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. Dokument musi być składany w oryginale;
2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);
3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie w następujących przypadkach:
1) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację Umowy, a w szczególności na jej zakres, termin;
2) zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą;
3) wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na jej realizację;
4) zmiany terminu wykonania dostawy spowodowanej:
a) udzieleniem zamówienia dodatkowego powodującego wstrzymanie realizacji zamówienia podstawowego, jeżeli zamówienie to wpłynie na zmianę terminu wykonania dostaw,
b) wstrzymaniem dostaw przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
c) zaistnieniem siły wyższej, która w rozumieniu Stron jest zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, zwłaszcza zdarzeniem będącym działaniami przyrody o katastrofalnych skutkach (m.in.: powodzie, pożary, wyładowania elektryczne w czasie burzy, powodujące uszkodzenia ważnych urządzeń itp.), zdarzeniem nadzwyczajnym w postaci zaburzeń życia zbiorowego (m.in. działania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty, itp.), aktem władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym chodzi tu w szczególności o niemożność zapobieżenia szkodliwym następstwom siły wyższej,
d) bezprawnym działaniem osób trzecich, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności w oparciu o przepisy prawa lub umowy,
e) brakiem możliwości odbioru przedmiotu umowy w terminie przez Zamawiającego,
f) wystąpieniem sytuacji, o której mowa w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, z późn. zm.).
|
IV 4 4 data |
2020-09-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|