Dostawa zabezpieczeń elektronicznych wraz z usługą wsparcia technicznego do Oddziału Zewnętrznego w Turawie Aresztu Śledczego w Opolu

Data publikacji 2020-09-15
Data zakończenia 2020-09-23 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Sprzęt elektroniczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585210-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia będzie dostawa zabezpieczeń elektronicznych wraz z usługą wsparcia technicznego do Oddziału Zewnętrznego w Turawie Aresztu Śledczego w Opolu. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) etap 1 - zrealizować dostawę urządzeń i materiałów stanowiących zabezpieczenia elektroniczne, wskazanych w ofercie do Oddziału Zewnętrznego w Turawie Aresztu Śledczego w Opolu, ul. Spacerowa 14, 46-045 Turawa (montaż wykona zamawiający) - termin realizacji do 28 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (28 dni maksymalny termin wykonania lub krótszy - jedno z kryterium oceny);
2) etap 2 - zapewnienia wsparcia technicznego tzw. support w zakresie kalibracji, instalacji, integracji oraz uruchomienia systemu integrującego oraz systemu napłotowego (wsparcie wykona wykonawca) - termin realizacji 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, ale nie później niż do dnia 21 grudnia 2020 r.
Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji (w skład wchodzi: załącznik nr 1A - dokumentacja projektowa, załącznik nr 1B specyfikacja rzeczowo - finansowa). Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji oraz w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 83b75cff-87a6-4a4f-9f13-9c77698a392d
Biuletyn 585210-N-2020
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy w Opolu
Regon 59913200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sądowa
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-033
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 545 647
Zamawiajacy fax 774 539 741
Zamawiajacy email as_opole@sw.gov.pl
Adres strony url https://www.sw.gov.pl/jednostka/areszt-sledczy-w-opolu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zp.sw.gov.pl/_layouts/15/ZamowieniaPubliczne/ZP_Start.aspx/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt Śledczy w Opolu, ul. Sądowa 4, 45–033 Opole
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zabezpieczeń elektronicznych wraz z usługą wsparcia technicznego do Oddziału Zewnętrznego w Turawie Aresztu Śledczego w Opolu
Numer referencyjny 8/PN/D/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia będzie dostawa zabezpieczeń elektronicznych wraz z usługą wsparcia technicznego do Oddziału Zewnętrznego w Turawie Aresztu Śledczego w Opolu. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) etap 1 - zrealizować dostawę urządzeń i materiałów stanowiących zabezpieczenia elektroniczne, wskazanych w ofercie do Oddziału Zewnętrznego w Turawie Aresztu Śledczego w Opolu, ul. Spacerowa 14, 46-045 Turawa (montaż wykona zamawiający) - termin realizacji do 28 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (28 dni maksymalny termin wykonania lub krótszy - jedno z kryterium oceny); 2) etap 2 - zapewnienia wsparcia technicznego tzw. support w zakresie kalibracji, instalacji, integracji oraz uruchomienia systemu integrującego oraz systemu napłotowego (wsparcie wykona wykonawca) - termin realizacji 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, ale nie później niż do dnia 21 grudnia 2020 r. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji (w skład wchodzi: załącznik nr 1A - dokumentacja projektowa, załącznik nr 1B specyfikacja rzeczowo - finansowa). Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji oraz w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 31710000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Warunek ten nie dotyczy zamówienia
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek ten nie dotyczy zamówienia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten nie dotyczy zamówienia
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy. Formularz ofertowy musi mieć formę pisemną i należy go złożyć na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. Dokument musi być składany w oryginale; 2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację Umowy, a w szczególności na jej zakres, termin; 2) zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą; 3) wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na jej realizację; 4) zmiany terminu wykonania dostawy spowodowanej: a) udzieleniem zamówienia dodatkowego powodującego wstrzymanie realizacji zamówienia podstawowego, jeżeli zamówienie to wpłynie na zmianę terminu wykonania dostaw, b) wstrzymaniem dostaw przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, c) zaistnieniem siły wyższej, która w rozumieniu Stron jest zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, zwłaszcza zdarzeniem będącym działaniami przyrody o katastrofalnych skutkach (m.in.: powodzie, pożary, wyładowania elektryczne w czasie burzy, powodujące uszkodzenia ważnych urządzeń itp.), zdarzeniem nadzwyczajnym w postaci zaburzeń życia zbiorowego (m.in. działania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty, itp.), aktem władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym chodzi tu w szczególności o niemożność zapobieżenia szkodliwym następstwom siły wyższej, d) bezprawnym działaniem osób trzecich, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności w oparciu o przepisy prawa lub umowy, e) brakiem możliwości odbioru przedmiotu umowy w terminie przez Zamawiającego, f) wystąpieniem sytuacji, o której mowa w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, z późn. zm.).
IV 4 4 data 2020-09-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wsparcie Suport AxxonSoft
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)