GuidZP400 |
f65d96a6-55b9-4a97-b2fd-b5788e00e866
|
Biuletyn |
585163-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Technikum Leśne im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie
|
Regon |
12419100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Starościn
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzepin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
69-110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
95 759 62 39
|
Zamawiajacy fax |
95 759 62 39
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@tlrzepin.pl
|
Adres strony url |
www.tlrzepin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Technikum Leśne
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.tlrzepin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.tlrzepin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta/osobiście: Technikum Leśne im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie, Starościn 34, 69 – 110 RZEPIN
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Technikum Leśne im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie, Starościn 34, 69 – 110 RZEPIN
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych.
|
Numer referencyjny |
ZP/TL/10/09/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów. Artykuły będą dostarczane do siedziby zamawiającego, tj. do Technikum Leśnego w Starościnie, środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości. Elementy powinny być ułożone w opakowaniu w sposób niepowodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. Zamówienie podzielone jest na 7 niżej określonych części. Wykonawcy mogą składać oferty na wszystkie części bądź na jedną lub kilka wybranych części. Przez ofertę częściową rozumie się cały asortyment obejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty. Zamówienie podzielone jest na następujące części:
Zadanie nr 1 – Artykuły spożywcze –ogólne
Zadanie nr 2 – Artykuły spożywcze – jajka
Zadanie nr 3 – Artykuły spożywcze – mięsa i wędliniarskie
Zadanie nr 4 – Artykuły spożywcze – warzywa i owoce
Zadanie nr 5 – Artykuły spożywcze - mrożonki
Zadanie nr 6 – Artykuły spożywcze - ryby
Zadanie nr 7 – Artykuły spożywcze – pieczywo i wyroby cukiernicze.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania:
12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Przewidywane daty zawarcia umów to: 14 października 2020 r. (dla części nr 3 21 października 2020 r.).
Bieżące dostawy będą realizowane w ciągu 48 lub 24 godzin od zgłoszenia przekazanego w formie zapotrzebowania. Czas realizacji zapotrzebowania jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co
najmniej jedną dostawę, której przedmiotem była dostawa artykułów spożywczych o terminie realizacji co najmniej 6 miesięcy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wraz z ofertą w zakresie wstępnego potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust . 1b ustawy Pzp oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy Pzp należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania , które są załącznik ami do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wraz z ofertą w zakresie wstępnego potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust . 1b ustawy Pzp oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy Pzp należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania , które są załącznik ami do SIWZ. Na potwierdzenie spełniania warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający może wezwać wykonawcę do złożenia: - Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wzór wykazu w załączeniu
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załącznik nr 1 Formularz oferty. Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków Załącznik nr 3 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Załącznik nr 4 Oświadczenie o grupie kapitałowej Załącznik nr 5 Wzór umowy Załącznik nr 6 Wykaz dostaw
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Niedopuszczalne jest pod rygorem nieważności wprowadzanie takich zmian i postanowień, jeżeli przy ich
uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zmian:
3.1. strony umowy ustalają, iż w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT dopuszcza się zmianę stawki
VAT, 3.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia,
o którym mowa w pkt. 4 specyfikacji (jednakże nie więcej niż 30 % wskazanych ilości, bez prawa do roszczeń z tego
tytułu przez Wykonawcę, 3.3. strony dopuszczają zmiany w zakresie wymogów jakościowych, odnoszących się do GHP,
GMP lub systemu HACCP. 4. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących
okoliczności: 1. zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków
zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość
zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. 2. zmiany dotyczą
realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych
zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana
wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących
zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b)
zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c)
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie
ramowej; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej
spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b)
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 4)
wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień
umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub
nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w
postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian
umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 5)
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne, tj. za zmianę istotną rozumie się zmianę ogólnego charakteru umowy
lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu; lub sytuację w
której nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących
okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to
w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana
narusza równowagę ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany
pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań
wynikający z umowy lub umowy ramowej, d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił
zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art. 144 ust. 1 pkt 4. 6) łączna wartość zmian
jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości
zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku
zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 5.
Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem art. 144 ust. 1–1b, 1d i 1e podlega unieważnieniu. Na miejsce
unieważnionych postanowień umowy lub umowy ramowej wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu.
|
IV 4 4 data |
2020-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawy „Artykułów spożywczych - ogólnych.”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawy „Artykułów spożywczych - ogólnych.” wyszczególnione w załączniku do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy „Artykułów spożywczych – nabiałowych - jajka.”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawy „Artykułów spożywczych – nabiałowych - jajka.” zgodnie z załącznikiem do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawy „Artykułów spożywczych - Mięsa i wyrobów wędliniarskich”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131120-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawy „Artykułów spożywczych - Mięsa i wyrobów wędliniarskich” zgodnie z załącznikiem do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostawy „Artykułów spożywczych - Warzyw i owoców.”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawy „Artykułów spożywczych - Warzyw i owoców.” zgodnie z SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
dostawy „Artykułów spożywczych – mrożonek.”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawy „Artykułów spożywczych – mrożonek.” zgodnie z załącznikiem do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
dostawy „Artykułów spożywczych – ryb.”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15234000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawy „Artykułów spożywczych – ryb.” zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
dostawy „Artykułów spożywczych - pieczywa i wyrobów cukierniczych”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawy „Artykułów spożywczych - pieczywa i wyrobów cukierniczych” zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
|
| |