Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych.

Data publikacji 2020-09-15
Data zakończenia 2020-09-22 00:00:00
Instytucja Technikum Leśne im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie
Miejscowość Rzepin
Województwo lubuskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585163-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 31425003, 151311202, 153000001, 153311709, 152340007, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów. Artykuły będą dostarczane do siedziby zamawiającego, tj. do Technikum Leśnego w Starościnie, środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości. Elementy powinny być ułożone w opakowaniu w sposób niepowodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. Zamówienie podzielone jest na 7 niżej określonych części. Wykonawcy mogą składać oferty na wszystkie części bądź na jedną lub kilka wybranych części. Przez ofertę częściową rozumie się cały asortyment obejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty. Zamówienie podzielone jest na następujące części:
Zadanie nr 1 – Artykuły spożywcze –ogólne
Zadanie nr 2 – Artykuły spożywcze – jajka
Zadanie nr 3 – Artykuły spożywcze – mięsa i wędliniarskie
Zadanie nr 4 – Artykuły spożywcze – warzywa i owoce
Zadanie nr 5 – Artykuły spożywcze - mrożonki
Zadanie nr 6 – Artykuły spożywcze - ryby
Zadanie nr 7 – Artykuły spożywcze – pieczywo i wyroby cukiernicze.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f65d96a6-55b9-4a97-b2fd-b5788e00e866
Biuletyn 585163-N-2020
Zamawiajacy nazwa Technikum Leśne im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie
Regon 12419100000000
Zamawiajacy adres ulica Starościn
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Rzepin
Zamawiajacy kod pocztowy 69-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 95 759 62 39
Zamawiajacy fax 95 759 62 39
Zamawiajacy email sekretariat@tlrzepin.pl
Adres strony url www.tlrzepin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Technikum Leśne
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.tlrzepin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.tlrzepin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta/osobiście: Technikum Leśne im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie, Starościn 34, 69 – 110 RZEPIN
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Technikum Leśne im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie, Starościn 34, 69 – 110 RZEPIN
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych.
Numer referencyjny ZP/TL/10/09/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów. Artykuły będą dostarczane do siedziby zamawiającego, tj. do Technikum Leśnego w Starościnie, środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości. Elementy powinny być ułożone w opakowaniu w sposób niepowodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. Zamówienie podzielone jest na 7 niżej określonych części. Wykonawcy mogą składać oferty na wszystkie części bądź na jedną lub kilka wybranych części. Przez ofertę częściową rozumie się cały asortyment obejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty. Zamówienie podzielone jest na następujące części: Zadanie nr 1 – Artykuły spożywcze –ogólne Zadanie nr 2 – Artykuły spożywcze – jajka Zadanie nr 3 – Artykuły spożywcze – mięsa i wędliniarskie Zadanie nr 4 – Artykuły spożywcze – warzywa i owoce Zadanie nr 5 – Artykuły spożywcze - mrożonki Zadanie nr 6 – Artykuły spożywcze - ryby Zadanie nr 7 – Artykuły spożywcze – pieczywo i wyroby cukiernicze.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Termin wykonania: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Przewidywane daty zawarcia umów to: 14 października 2020 r. (dla części nr 3 21 października 2020 r.). Bieżące dostawy będą realizowane w ciągu 48 lub 24 godzin od zgłoszenia przekazanego w formie zapotrzebowania. Czas realizacji zapotrzebowania jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę, której przedmiotem była dostawa artykułów spożywczych o terminie realizacji co najmniej 6 miesięcy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wraz z ofertą w zakresie wstępnego potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust . 1b ustawy Pzp oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy Pzp należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania , które są załącznik ami do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Wraz z ofertą w zakresie wstępnego potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust . 1b ustawy Pzp oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy Pzp należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania , które są załącznik ami do SIWZ. Na potwierdzenie spełniania warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający może wezwać wykonawcę do złożenia: - Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wzór wykazu w załączeniu
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 1 Formularz oferty. Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków Załącznik nr 3 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Załącznik nr 4 Oświadczenie o grupie kapitałowej Załącznik nr 5 Wzór umowy Załącznik nr 6 Wykaz dostaw
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Niedopuszczalne jest pod rygorem nieważności wprowadzanie takich zmian i postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zmian: 3.1. strony umowy ustalają, iż w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT dopuszcza się zmianę stawki VAT, 3.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 4 specyfikacji (jednakże nie więcej niż 30 % wskazanych ilości, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę, 3.3. strony dopuszczają zmiany w zakresie wymogów jakościowych, odnoszących się do GHP, GMP lub systemu HACCP. 4. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1. zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. 2. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne, tj. za zmianę istotną rozumie się zmianę ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu; lub sytuację w której nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub umowy ramowej, d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art. 144 ust. 1 pkt 4. 6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 5. Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem art. 144 ust. 1–1b, 1d i 1e podlega unieważnieniu. Na miejsce unieważnionych postanowień umowy lub umowy ramowej wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu.
IV 4 4 data 2020-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawy „Artykułów spożywczych - ogólnych.”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawy „Artykułów spożywczych - ogólnych.” wyszczególnione w załączniku do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy „Artykułów spożywczych – nabiałowych - jajka.”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawy „Artykułów spożywczych – nabiałowych - jajka.” zgodnie z załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawy „Artykułów spożywczych - Mięsa i wyrobów wędliniarskich”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131120-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawy „Artykułów spożywczych - Mięsa i wyrobów wędliniarskich” zgodnie z załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawy „Artykułów spożywczych - Warzyw i owoców.”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawy „Artykułów spożywczych - Warzyw i owoców.” zgodnie z SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawy „Artykułów spożywczych – mrożonek.”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawy „Artykułów spożywczych – mrożonek.” zgodnie z załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawy „Artykułów spożywczych – ryb.”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15234000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawy „Artykułów spożywczych – ryb.” zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa dostawy „Artykułów spożywczych - pieczywa i wyrobów cukierniczych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawy „Artykułów spożywczych - pieczywa i wyrobów cukierniczych” zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin wykonania
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)