GuidZP400 |
aa4bb769-3bae-4125-9481-92742f5df811
|
Biuletyn |
586228-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
|
Regon |
30673300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Miodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Dwór Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 7658308
|
Zamawiajacy fax |
22 7658301
|
Zamawiajacy email |
zampub.ndm@wp.pl
|
Adres strony url |
https:/ncm.ezamawiajacy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https:/ncm.ezamawiajacy.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
Oferta winna być złożona pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https:/ncm.ezamawiajacy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa aparatu USG na potrzeby Oddziału Chorób Wewnętrznych Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
|
Numer referencyjny |
9/PN/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu USG na potrzeby Oddziału Chorób Wewnętrznych Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 – parametry techniczne.
3. Oferowany sprzęt medyczny powinien spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. 2020, poz. 186 z późn. zm.).
4. Zaoferowany sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy, nieeksploatowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020r., kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych.
5. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać oznaczenie CE, być zgodny z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, posiadać wymagane deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczania do obrotu i użytku w polskich placówkach opieki zdrowotnej w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa.
6. Dostawa sprzętu obejmuje:
• dokonanie instalacji i montażu sprzętu u Zamawiającego
• dostarczenie Zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim
• szkolenie personelu.
7. Po zainstalowaniu i uruchomieniu urządzenie musi być w pełni gotowe do pracy bez ponoszenia przez Zamawiającego żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu. Wykonawca przeprowadzi na własny koszt szkolenie personelu z obsługi dostarczonego sprzętu.
8. Wykonawca na dostarczony sprzęt udzieli gwarancji zgodnej ze złożoną ofertą liczonej od daty protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego. Udzielona gwarancja będzie obejmowała cały dostarczony i zainstalowany przez Wykonawcę sprzęt. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt.
9. W okresie gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne wykonywanie przeglądów serwisowych, a także tych czynności konserwacyjnych, które nie mogą być realizowane przez użytkownika (o ile takie występują). W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie wykonywać wszelkie ewentualne naprawy urządzeń.
10. Czas podjęcia naprawy ≤ 48 h od momentu zgłoszenia awarii. Czas na zakończenie naprawy do 7 dni roboczych od przystąpienia serwisanta do naprawy.
11. Serwis dostępny 24h/dobę, 365 dni w roku.
12. Niezależnie od uprawnień wynikających z udzielanej przez Wykonawcę gwarancji, Zamawiający będzie uprawniony do rękojmi na zasadach ogólnych prawa cywilnego.
13. Wykonawca dokona wymiany urządzenia na nowe jeżeli w okresie gwarancji serwis dokona trzech napraw tego samego podzespołu, a aparat nadal będzie wykazywał wadę.
14. Wszelkie koszty związane z realizacją gwarancji w szczególności koszty serwisu gwarancyjnego, dojazdów, robocizny, części zamiennych użytych do naprawy ponosi Wykonawca.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę aparatu USG o minimalnej wartości
150 000,00 zł i załączy dowody potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
• katalogi i / lub ulotki informacyjne producenta lub dystrybutora – w języku polskim, potwierdzające parametry techniczne oferowanego sprzętu.
• Oświadczenia producenta potwierdzające spełnianie wymagań określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. (dotyczy parametrów, których nie przedstawia katalog, ulotka informacyjna).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie:
1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Formularz ofertowy powinien być umieszczony bezpośrednio za stroną tytułową lub stanowić pierwszą stronę oferty;
2) wypełniony załącznik nr 2 – parametry techniczne.
3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ.
4) oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ.
5) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
IV 4 14 |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w przypadku:
• zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy.
• zmiany terminu realizacji umowy w związku z wystąpieniem sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|