Dostawa aparatu USG na potrzeby Oddziału Chorób Wewnętrznych Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim

Data publikacji 2020-09-17
Data zakończenia 2020-09-25 00:00:00
Instytucja Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586228-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu USG na potrzeby Oddziału Chorób Wewnętrznych Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 – parametry techniczne.
3. Oferowany sprzęt medyczny powinien spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. 2020, poz. 186 z późn. zm.).
4. Zaoferowany sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy, nieeksploatowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020r., kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych.
5. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać oznaczenie CE, być zgodny z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, posiadać wymagane deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczania do obrotu i użytku w polskich placówkach opieki zdrowotnej w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa.
6. Dostawa sprzętu obejmuje:
• dokonanie instalacji i montażu sprzętu u Zamawiającego
• dostarczenie Zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim
• szkolenie personelu.
7. Po zainstalowaniu i uruchomieniu urządzenie musi być w pełni gotowe do pracy bez ponoszenia przez Zamawiającego żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu. Wykonawca przeprowadzi na własny koszt szkolenie personelu z obsługi dostarczonego sprzętu.
8. Wykonawca na dostarczony sprzęt udzieli gwarancji zgodnej ze złożoną ofertą liczonej od daty protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego. Udzielona gwarancja będzie obejmowała cały dostarczony i zainstalowany przez Wykonawcę sprzęt. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt.
9. W okresie gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne wykonywanie przeglądów serwisowych, a także tych czynności konserwacyjnych, które nie mogą być realizowane przez użytkownika (o ile takie występują). W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie wykonywać wszelkie ewentualne naprawy urządzeń.
10. Czas podjęcia naprawy ≤ 48 h od momentu zgłoszenia awarii. Czas na zakończenie naprawy do 7 dni roboczych od przystąpienia serwisanta do naprawy.
11. Serwis dostępny 24h/dobę, 365 dni w roku.
12. Niezależnie od uprawnień wynikających z udzielanej przez Wykonawcę gwarancji, Zamawiający będzie uprawniony do rękojmi na zasadach ogólnych prawa cywilnego.
13. Wykonawca dokona wymiany urządzenia na nowe jeżeli w okresie gwarancji serwis dokona trzech napraw tego samego podzespołu, a aparat nadal będzie wykazywał wadę.
14. Wszelkie koszty związane z realizacją gwarancji w szczególności koszty serwisu gwarancyjnego, dojazdów, robocizny, części zamiennych użytych do naprawy ponosi Wykonawca.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aa4bb769-3bae-4125-9481-92742f5df811
Biuletyn 586228-N-2020
Zamawiajacy nazwa Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
Regon 30673300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Miodowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Dwór Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 7658308
Zamawiajacy fax 22 7658301
Zamawiajacy email zampub.ndm@wp.pl
Adres strony url https:/ncm.ezamawiajacy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https:/ncm.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne Oferta winna być złożona pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https:/ncm.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa aparatu USG na potrzeby Oddziału Chorób Wewnętrznych Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
Numer referencyjny 9/PN/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu USG na potrzeby Oddziału Chorób Wewnętrznych Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 – parametry techniczne. 3. Oferowany sprzęt medyczny powinien spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. 2020, poz. 186 z późn. zm.). 4. Zaoferowany sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy, nieeksploatowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020r., kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać oznaczenie CE, być zgodny z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, posiadać wymagane deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczania do obrotu i użytku w polskich placówkach opieki zdrowotnej w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa. 6. Dostawa sprzętu obejmuje: • dokonanie instalacji i montażu sprzętu u Zamawiającego • dostarczenie Zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim • szkolenie personelu. 7. Po zainstalowaniu i uruchomieniu urządzenie musi być w pełni gotowe do pracy bez ponoszenia przez Zamawiającego żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu. Wykonawca przeprowadzi na własny koszt szkolenie personelu z obsługi dostarczonego sprzętu. 8. Wykonawca na dostarczony sprzęt udzieli gwarancji zgodnej ze złożoną ofertą liczonej od daty protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego. Udzielona gwarancja będzie obejmowała cały dostarczony i zainstalowany przez Wykonawcę sprzęt. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt. 9. W okresie gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne wykonywanie przeglądów serwisowych, a także tych czynności konserwacyjnych, które nie mogą być realizowane przez użytkownika (o ile takie występują). W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie wykonywać wszelkie ewentualne naprawy urządzeń. 10. Czas podjęcia naprawy ≤ 48 h od momentu zgłoszenia awarii. Czas na zakończenie naprawy do 7 dni roboczych od przystąpienia serwisanta do naprawy. 11. Serwis dostępny 24h/dobę, 365 dni w roku. 12. Niezależnie od uprawnień wynikających z udzielanej przez Wykonawcę gwarancji, Zamawiający będzie uprawniony do rękojmi na zasadach ogólnych prawa cywilnego. 13. Wykonawca dokona wymiany urządzenia na nowe jeżeli w okresie gwarancji serwis dokona trzech napraw tego samego podzespołu, a aparat nadal będzie wykazywał wadę. 14. Wszelkie koszty związane z realizacją gwarancji w szczególności koszty serwisu gwarancyjnego, dojazdów, robocizny, części zamiennych użytych do naprawy ponosi Wykonawca.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę aparatu USG o minimalnej wartości 150 000,00 zł i załączy dowody potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci • katalogi i / lub ulotki informacyjne producenta lub dystrybutora – w języku polskim, potwierdzające parametry techniczne oferowanego sprzętu. • Oświadczenia producenta potwierdzające spełnianie wymagań określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. (dotyczy parametrów, których nie przedstawia katalog, ulotka informacyjna).
Inne dokumenty niewymienione 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Formularz ofertowy powinien być umieszczony bezpośrednio za stroną tytułową lub stanowić pierwszą stronę oferty; 2) wypełniony załącznik nr 2 – parametry techniczne. 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ. 4) oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ. 5) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
IV 4 14 nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w przypadku: • zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy. • zmiany terminu realizacji umowy w związku z wystąpieniem sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy.
IV 4 4 data 2020-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria parametry techniczno-użytkowe
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)