Data publikacji |
2020-09-22 |
Data zakończenia |
2020-09-30 00:00:00 |
Instytucja |
Powiat Opatowski - Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku |
Miejscowość |
Zochcinek |
Województwo |
świętokrzyskie |
Branża |
- Różne meble i wyposażenie,
- Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
- Urządzenia dezynfekujące,
- Bielizna pościelowa,
- Sprzęt bezpieczeństwa,
- Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
588250-N-2020 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
331900008, 393300004, 351134003, 330000000, 392200000, 395120004, 391500008 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
bba3d76a-bb8a-4f52-a46b-1ffa0fb5f5dc
|
Biuletyn |
588250-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Opatowski - Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku
|
Regon |
00030252800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Zochcinek 42
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zochcinek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
158682818
|
Zamawiajacy email |
admin@zochcinek.pl
|
Adres strony url |
www.zochcinek.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.zochcinek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Bezpieczna przyszłość
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zochcinek.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zochcinek.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
www.zochcinek.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemne złożenie ofert na adres:
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku - Zochcinek 42, 27-500 Opatów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"
|
Numer referencyjny |
ZP.26.6.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"
|
Cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
16
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. Wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. Wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. Wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego,
że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie dostawy w przypadku:
- wstrzymania dostawy przez Zamawiającego;
- działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne, lub lokalne, epidemie oraz inne uwarunkowania niezależne od producenta materiałów dostarczającego główne materiały lub sprzęt czynniki, które wstrzymały produkcję), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy;
Zmiana zaoferowanego sprzętu na sprzęt o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku oferowanego sprzętu. Wymagane jest oświadczenie producenta.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy w górnym prawym rogu oznaczyć zapisem: „Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa”, i muszą być dołączone do oferty lub na wezwanie w oddzielnej kopercie oznaczonej: „Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa”; ponadto wraz z tymi dokumentami należy załączyć w formie opisowej, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
|
IV 4 4 data |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39330000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
16
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa urządzeń i produktów medycznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
16
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa środków ochrony osobistej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
16
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa środków higienicznych i do pielęgnacji ciała
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
16
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów gospodarstwa domowego oraz artykułów cateringowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
16
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa bielizny pościelowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
16
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli i wyposażenia
|
| |