GuidZP400 |
0e328e2b-30a0-47ae-b030-095b8c9cd029
|
Biuletyn |
587752-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
26000224000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
os. Słoneczne
|
Zamawiajacy adres numer domu |
49
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrowiec Świętokrzyski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 266 55 53
|
Zamawiajacy fax |
41 263 51 81
|
Zamawiajacy email |
sloneczne@domypomocy.pl
|
Adres strony url |
www.sloneczne.domypomocy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Bezpieczna Przyszłość"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Dom Pomocy Społecznej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sloneczne.domypomocy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sloneczne.domypomocy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej os. Słoneczne 49, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawę środków ochrony indywidualnej oraz wyposażenia na rzecz zwalczania koronawirusa COVID-19 w ramach projektu pn. „Bezpieczna Przyszłość” współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 2.8 Rozwój Usług Społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na latach 2014 -2020
|
Numer referencyjny |
DG.271.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie 1: Zakup i dostawa niezbędnych środków ochrony indywidualnej
1. Fartuch flizelinowy – 1600 szt
2. Kombinezon ochronny - 200 szt
3. Czepki ochronne - 1500 szt
4. Osłony na buty - 5 000 szt
5. Gogle ochronne 100 szt.
6. Przyłbice mini (wielorazowego użytku) 100 szt.
7. Okulary ochronne - 100 szt
8. Maska medyczna 3 warstwowa jednorazowa 10.000 szt.
9. Maska z filtrem FFP3 400 szt
10. Maska z filtrem FFP2 400 szt
11. Rękawice ochronne - nitrylowe – 1300 opakowań
Zadanie 2 : Zakup i dostawa niezbędnych materiałów i wyposażenia do dezynfekcji
1. Płyn do dezynfekcji powierzchni 5L – 100 szt
2. Płyn do dezynfekcji rąk 5L – 50 szt
3. Mydło w płynie antybakteryjne 5L – 50 szt
4. Worki na odpady medyczne 35L – 30 szt
5. Worki na odpady medyczne 60L – 50 szt
6. Worki na odpady medyczne 120L – 30 szt
7. Płyn do dezynfekcji powierzchni 5L – 30 szt
8. Maty dezynfekcyjne – 10 szt
9. Bezdotykowe dozowniki stojące – 5 szt
10. Dozowniki łokciowe wiszące – 10 szt
11. Pojemniki na odpady medyczne 0,7L – 500 szt
12. Maszyna czyszcząco – dezynfekująca – 1 szt
Zdanie 3: Zakup i dostawa sprzętu medycznego
1. Generator ozonu – 1 szt
2. Ozonator – 3 szt
3. Sterylizator – 1 szt
4. Nebulizator – 1 szt
5. Lampa bakeriobójcza – 3 szt
6. Koncentrator tlenowy – 3 szt
7. Ciśnieniomierz – 6 szt
8. Termometr bezdotykowy – 10 szt
9. Ssak medyczny – 3 szt
10. Bioptron – 1 szt
11. Łóżko rehabilitacyjne – 3 szt
12. Materac przeciwodleżynowy – 3 szt
13. Opryskiwacz do dezynfekcji 1 L – 10 szt
Zadanie 4: Wyposażenie pomieszczeń w sytuacji zagrożenia COVID-19
1. Łóżko drewniane – 15 szt
2. Stolik drewniany 60*60 – 15 szt
3. Krzesła drewniane – 15 szt
4. Szafka przyłóżkowa – 15 szt
5. Stolik przyłóżkowy – 3 szt
6. Komoda na bieliznę – 3 szt
7. Szafa 2 drzwiowa – 3 szt
8. Materac do łózka – 15 szt
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokument, który wykonawca składa w postępowaniu w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp:
1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg Załącznik Nr 4 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
o której mowa w ust 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|