GuidZP400 |
5292892f-2252-4075-aa05-727f8d3a41cd
|
Biuletyn |
588303-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.
|
Regon |
35064139200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowohucka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-580
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 462 202
|
Zamawiajacy fax |
126 462 350
|
Zamawiajacy email |
zp@mpo.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.mpo.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mpo.krakow.pl oraz https://mpo krakow.logintrade.net
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mpo.krakow.pl oraz https://mpo krakow.logintrade.net
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Elektronicznie za pośrednictwem platformy on-line pod adresem: https://mpo krakow.logintrade.net
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., 31-580 Kraków, ul Nowohucka 1, Sekretariat Spółki, pokój numer 101 (I piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego rękawic roboczych oraz obuwia roboczego dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie
|
Numer referencyjny |
TZ/TT/12/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego rękawic roboczych oraz obuwia roboczego dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie.
2. Zamawiający informuje, iż obuwie robocze i rękawice stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia są przeznaczone dla pracowników fizycznych Zamawiającego w szczególności:
- pracowników ręcznego oczyszczania,
- pracowników remontowo – budowlanych,
- operator sprzętu ciężkiego,
- kierowcy samochodów ciężarowych oraz specjalistycznych,
- operator zakładu,
- mechanik samochodowy, elektromechanik, elektromonter, monter ogumienia,
- elektryk, ślusarz, spawacz, blacharz, lakiernik, hydraulik, tokarz,
- wydawca paliw, wydawca materiałów i części zamiennych,
- operator myjni, operator zakładów wielkogabarytowych,
- operator sortowni, operator wózka widłowego,
- operator instalacji odgazowania,
- operator unieszkodliwiania i kompostowania odpadów,
- pracownik lamusowni, pracownik elektrobrygady,
- mistrz, dyspozytor.
Mając powyższe na uwadze Wykonawca oferując buty i rękawice zobowiązany jest bezwzględnie uwzględnić istniejące zagrożenia związane z wykonywaniem pracy przez pracowników Zamawiającego na danym stanowisku aby oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia zapewniał im bezpieczeństwo i higienę podczas pracy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
4. Miejsce dostawy:
- Miejskiego Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. ul. Nowohucka 1
- Centrum Ekologiczne Barycz, ul. Krzemieniecka 40 w Krakowie
|
Cpv glowny przedmiot |
18141000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
16
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonania zamówienia: 16 miesięcy od dnia podpisania umowy - z zastrzeżeniem jak w zał. nr 4 do SIWZ (projekt umowy).
2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1 ustawy Pzp, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 b ustawy Pzp tj.: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawę rękawic roboczych i obuwia roboczego, wykonaną w okresie 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto w tym wartość rękawic roboczych stanowi nie mniej niż 200 000,00 zł brutto oraz wartość obuwia roboczego stanowi nie mniej niż 100 000,00 zł brutto. Zamawiający nie uzna, iż Wykonawca spełnia ww. warunek uczestnictwa gdy ww. wykazane dostawy będą obejmować dostawę rękawic jednorazowych (gumowych, lateksowych lub podobnych).
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Ocena spełniania przez wykonawcę ww. warunków uczestnictwa nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 8 SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający, stosownie do treści art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wezwie Wykonawcę, który złoży ofertę ocenianą najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj. na potwierdzenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 oraz 24 ust. 5 pkt. 1, 2 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. zobowiązany będzie przedłożyć:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobiera go samodzielnie z tej bazy danych.
- zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- aktualne zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający, stosownie do treści art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wezwie Wykonawcę, który złoży ofertę ocenianą najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj. na potwierdzenie, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie , o której mowa w pkt. 6 SIWZ, zobowiązany będzie przedłożyć dowody potwierdzające, iż dostawy wymienione w oświadczeniu stanowiącym zał. nr 2b do SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi, iż dostawy wskazane w pkt 6 SIWZ oraz ww. oświadczeniu zostały wykonane lub są wykonywane należycie, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest ponadto załączyć:
a) oświadczenie, iż wszystkie oferowane przez Wykonawcę rękawice i obuwie robocze wykonane są z materiałów najwyższej jakości oraz spełniają wszystkie wymagania, o których mowa w niniejszej SIWZ,;
b) po dwie pary każdego rodzaju oferowanych przez Wykonawcę rękawic (w rozmiarze XL). Rękawice te posłużą Zamawiającemu do oceny oferty danego Wykonawcy w kryterium „Jakość (J)”.
Zamawiający przeprowadzi próby eksploatacyjne ww. rękawic pod kątem ich oceny w kryterium „Jakość (J)” zgodnie z wytycznymi wskazanymi w pkt. 14 SIWZ. Próby eksploatacyjne będą prowadzone tylko i wyłącznie na jednej parze oferowanych rękawic.
Próby eksploatacyjne ww. rękawic będą polegały na użytkowaniu ich przez pracownika Zamawiającego (adekwatnie do wykonywanych prac i zajmowanego stanowiska) przez okres użytkowania wskazany w zał. nr 1 odpowiednio dla danego rodzaju rękawic, z wyłączeniem poz. 13, tj, rękawic elektroizolacyjnych dla elektryków sieciowych - przez okres: 21 dni.
Zamawiający zaleca aby powyższe rękawice oznakowane były w sposób umożliwiający trwałą identyfikację ich pochodzenia (tj. Wykonawcę, który je dostarczył) wraz z podaniem kolejnego numeru asortymentu wyspecyfikowanego w załączniku 1 do SIWZ.
Rękawice należy zdeponować nie później niż przed terminem wyznaczonym na składanie oferty w Magazynie Wydziału Zaplecza Technicznego u Pana Grzegorza Płaszczaka, tel. +48 12 64 62 274.
Zamawiający deklaruje chęć odkupienia od Wykonawcy ww. rękawic po cenach jednostkowych wyszczególnionych w ofercie Wykonawcy tylko i wyłącznie w sytuacji gdy będą one spełniały wymagania określone w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający rozliczy ww. rękawice w ostatniej fakturze.
c) po dwie pary każdego rodzaju oferowanego przez Wykonawcę obuwia roboczego (w rozmiarze 43). Obuwie to posłuży Zamawiającemu do oceny oferty danego Wykonawcy w kryterium „Jakość (J)”.
Zamawiający przeprowadzi próby eksploatacyjne ww. obuwia pod kątem ich oceny w kryterium „Jakość (J)” zgodnie z wytycznymi wskazanymi w pkt. 14 SIWZ. Próby eksploatacyjne będą prowadzone tylko i wyłącznie na jednej parze oferowanego obuwia roboczego. Próby eksploatacyjne ww. obuwia będą polegały na użytkowaniu ich przez pracownika Zamawiającego (adekwatnie do zajmowanego stanowiska) przez okres 21 dni.
Zamawiający zaleca aby powyższe obuwie oznakowane było w sposób umożliwiający trwałą identyfikację ich pochodzenia (tj. Wykonawcę, który je dostarczył) wraz z podaniem kolejnego numeru asortymentu wyspecyfikowanego w załączniku 1 do SIWZ.
Obuwie należy zdeponować nie później niż przed terminem wyznaczonym na składanie oferty w Magazynie Wydziału Zaplecza Technicznego u Pana Grzegorza Płaszczaka, tel. +48 12 64 62 274.
Zamawiający deklaruje chęć odkupienia od Wykonawcy ww. obuwia po cenach jednostkowych wyszczególnionych w ofercie Wykonawcy tylko i wyłącznie w sytuacji gdy będzie ono spełniało wymagania określone w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający rozliczy ww. obuwie w ostatniej fakturze.
d) oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ;
e) formularz oferty - zał. nr 5 do SIWZ;
f) wypełniony formularz kalkulacji ceny oferty – zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ.
g) dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium
1. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 18 000,00 złotych (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium można wnieść w formie:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).
3. Wadium w formie pieniężnej można wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Pekao SA 58 12406292 1111 0010 8664 9233
z adnotacją: „wadium do przetargu nr TZ/TT/12/2020”
Uwaga!!!
• Zaleca się załączyć do oferty potwierdzenie złożenia wadium.
• Wadium w innych formach niż pieniądz należy złożyć w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy.
• Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a) oraz ust. 5 Pzp.
• Datą wniesienia wadium w formie przelewu jest data uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
• Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium, lub, gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert, zostanie odrzucona.
• Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych, w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
• Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
• Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych, w art. 46 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub dalsze wykonywanie Umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej części umowy.
2. Zmiany niniejszej Umowy wymagają dla swej ważności zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej Umowy w zakresie:
a) zmiany terminu realizacji w sytuacji, gdyby zamawiający nie złożył Wykonawcy do 5 dni przed końcem obowiązywania Umowy zapotrzebowania na rękawice robocze i obuwie robocze w ilościach i rodzajach wyspecyfikowanych w zał. nr 1 do SIWZ, bądź nie wykorzystał asortymentu do kwoty podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Wówczas termin realizacji zamówienia ulegnie zmianie aż do wyczerpania ilości produktów wskazanych w SIWZ bądź do wyczerpania kwoty podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty pod warunkiem, iż Wykonawca wyrazi zgodę na realizację dostaw na zasadach i według cen określonych w zawartej Umowie nie dłużej jednak niż do upływu 3 lat od dnia zawarcia Umowy. W przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na zmianę terminu realizacji Umowy ulegnie ona rozwiązaniu a Zamawiający zostanie zwolniony z obowiązku realizacji niewykorzystanej części zamówienia bez przysługiwania jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy,
b) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT (na inną niż ta, która obowiązywała w dniu otwarcia ofert). Zmiana, dokonana zostanie automatycznie z chwilą wejścia w życie stosownych postanowień ustawy bez konieczności zmiany Umowy,
c) zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji Umowy towarów jednego typu (rękawic roboczych oraz obuwia roboczego) kosztem zmniejszenia ilości zamawianych towarów innych typów (rękawic roboczych oraz obuwia roboczego) za ceny jednostkowe podane w formularzu kalkulacji ceny oferty Wykonawcy stanowiącym zał. nr. 6 do SIWZ, przy czym łączna wartość zamówionego asortymentu nie przekroczy ceny oferty Wykonawcy.
d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamówionego asortymentu o 30 % w przypadku zmiany stanu zatrudnienia u Zamawiającego. W powyższych okolicznościach Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu, na co Wykonawca wyraża zgodę. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy.
4. Zmiany umowy, o których mowa w pkt 3 lit. c) nie wymagają sporządzenia aneksu do Umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Termin wykonania zamówienia: 16 miesięcy od dnia podpisania umowy - z zastrzeżeniem jak w zał. nr 4 do SIWZ (projekt umowy).
2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1 ustawy Pzp, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|