GuidZP400 |
c7d7ce5f-f280-4819-92b3-49bd2c77911e
|
Biuletyn |
587910-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji
|
Regon |
63070341000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Kochanowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-844
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
47 77 127 45,
|
Zamawiajacy fax |
47 77 127 44
|
Zamawiajacy email |
przetargi@po.policja.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
2
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne /ogloszenia-o-wszczeciu /1366,dok.html
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne /ogloszenia-o-wszczeciu /1366,dok.html
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub za pośrednictem kuriera - ul. Dąbowskiego 17a, Poznań, za pośrednictwem operatora pocztowego - ul. Kochanowskiego 2a, Poznań
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Dąbrowskiego 17a, Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zawarcie umowy ramowej na dostawy rękawiczek jednorazowych
|
Numer referencyjny |
ZZP.2380.55.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zawarcie umowy ramowej na dostawy rękawiczek jednorazowych w ilości i asortymencie określonym w zał. nr 1.1. do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz w zał. nr 1.2 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Poznaniu z siedzibą przy
ul. Kochanowskiego 2a w Poznaniu, kod 60-844;
- inspektorem ochrony danych osobowych w imieniu Komendanta Wojewódzkiego Policji w Poznaniu jest podinsp. Wojciech Sobczak – tel. 47/77 153 54, e-mail: iod.kwp@po.policja.gov.pl*;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zawarcie umowy ramowej na dostawy rękawiczek jednorazowych” - numer postępowania ZZP.2380.55.2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże wykonanie lub wykonywanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – min. 2 (dwie) dostawy rękawiczek jednorazowych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto dla każdej z tych dostaw oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Do złożenia poniższych dokumentów i oświadczeń będzie zobowiązany wykonawca, którego oferta zostanie oceniona przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem dotyczącym oświadczenia, o którym mowa w pkt 2
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Przedmiotowy odpis dotyczący
również podwykonawcy, wykonawca będzie zobowiązany złożyć w przypadku gdy wskaże podwykonawcę. Uwaga: Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia ww. dokumentów w
przypadku gdy wskaże ich dostępność w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych. Zamawiający pobierze samodzielnie z tej
baz danych ww. dokument.
2. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Do złożenia przedmiotowego oświadczenia w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp zobowiązany będzie każdy wykonawca, który złoży ofertę.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Do złożenia poniższych dokumentów i oświadczeń będzie zobowiązany wykonawca, którego oferta zostanie oceniona przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza. 1 Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) referencje, 2) inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, - oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w załączniku nr 2.1 do SIWZ złożony w formie oryginału.
UWAGA:
- Formularz ofertowy nie podlega procedurze uzupełnienia i jego niezłożenie spowoduje odrzucenie oferty. Nadto, wszystkie pozycje formularza ofertowego muszą być wypełnione pod rygorem odrzuceniem oferty
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy:
2.1 ofertę podpisuje inna osoba niż wykonawca,
2.2 ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
3. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 3.1 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału.
4 Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 4.1 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca lub podwykonawca wskazany w ofercie nie będący innym podmiotem, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału
|
Ograniczenie liczby uczestnikow |
3
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Zasady udzielania zamówień, gdy umowa ramowa została zawarta z kilkoma Wykonawcami.
1 Udzielenie zamówienia odbędzie się po przeprowadzeniu procedury wyboru najkorzystniejszej oferty spośród Wykonawców, z którymi zostały zawarte umowy ramowe.
1.2 Przed przystąpieniem do procedury wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawców do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w danym postępowaniu, które
w przedmiotowym wezwaniu zostanie określone przez Zamawiającego w sposób proporcjonalny do przedmiotu danego zamówienia wykonawczego i potwierdzenia warunków realizacji zamówienia w zakresie potwierdzenia dostępności rękawiczek jednorazowych, określonych w zawartej z nim umowie ramowej oraz, że rękawiczki jednorazowe, które są dla Wykonawcy dostępne, i które zamierza zaoferować są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia dla umowy ramowej.
1.2.1 Wezwanie zostanie przesłane Wykonawcy drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej wskazany w umowie ramowej.
1.2.2 W wezwaniu Zamawiający wskaże maksymalny termin realizacji zamówienia oraz zakres i wielkość dostawy rękawiczek jednorazowych.
1.2.3 Wykonawca winien potwierdzić dostępność rękawiczek jednorazowych określonych w wezwaniu, przekazując Zamawiającemu stosowne oświadczenie sporządzone w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w terminie określonym przez Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: przetargi@po.policja.gov.pl
1.3 Zamawiający skieruje zaproszenie do złożenia oferty do tych Wykonawców, którzy:
1.3.1 potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
1.3.2 zapewnią dostępność rękawiczek jednorazowych,
1.3.3 potwierdzą, że oferowane przez niego rękawiczki jednorazowe są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia dla umowy ramowej.
1.4 W wysłanym drogą elektroniczną zaproszeniu do składania ofert Zamawiający:
1.4.1 określi szczegółowy zakres tj. rodzaj zamawianych rękawiczek jednorazowych, ilość, maksymalny termin dostawy, a Wykonawca wskaże cenę oraz dane dla kryteriów oceny ofert obowiązujące w SIWZ, w przetargu, w celu zawarcia umowy ramowej dla umowy wykonawczej;
1.4.2 wyznaczy miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert (Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert drogą elektroniczną, w celu zawarcia umowy wykonawczej);
1.4.3 w jakiej formie wykonawca winien złożyć ofertę;
1.4.4 przekaże Wykonawcy wzór formularza ofertowego oraz projekt umowy wykonawczej stanowiącej załącznik nr 6.1 do SIWZ.
1.5 Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
1.5.1 nie będzie zawierała treści określonej we wzorze formularza ofertowego;
1.5.2 cena (cena jednostkowa) zaoferowanych rękawiczek jednorazowych będzie wyższa niż cena zaoferowana w ofercie złożonej w postępowaniu, w wyniku którego zawarta została z danym Wykonawcą umowa ramowa;
1.5.3 termin gwarancji zaoferowanych rękawiczek jednorazowych nie może być krótszy niż 12 miesięcy;
1.5.4 zaoferowane rękawiczki jednorazowe będą posiadały parametry gorsze niż wymagane w opisie przedmiotu zamówienia dla umowy ramowej i w ofercie Wykonawcy złożonej do postępowania w celu zawarcia umowy ramowej;
1.5.5 zostanie złożona po wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
1.6 Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska największą liczę punktów w oparciu o kryteria dla umowy wykonawczej, określone w pkt. XIII.4 SIWZ.
1.7. Udzielenie zamówień obywać się będzie partiami poprzez nabycie przez Zamawiającego określonej ilości rękawiczek jednorazowych, w trakcie trwania umowy ramowej, w zależności od posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych oraz zapotrzebowania na rękawiczki jednorazowe.
1.8 Podpisanie umowy wykonawczej zgodnie z wyborem Wykonawcy może nastąpić:
1.8.1 w siedzibie Zamawiającego;
1.8.2 drogą korespondencyjną pod warunkiem, że Wykonawca poniesie koszty przesłania tej umowy..2 Zasady udzielania zamówień, gdy umowa ramowa została zawarta tylko z jednym Wykonawcą, ze względu na to, iż nie zostanie złożonych więcej ofert albo oferty pozostałych Wykonawców zostaną odrzucone lub Wykonawcy zostaną wykluczeni:
2.1 Udzielenie zamówienia odbędzie się po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą, z którym została zawarta umowa ramowa.
2.2. Przed podjęciem negocjacji Zamawiający wezwie Wykonawcę do potwierdzenia dostępności rękawiczek jednorazowych określonych w zawartej z nim umowie ramowej oraz, że rękawiczki jednorazowe, które są dla Wykonawcy dostępne i który zamierza zaoferować są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia dla umowy ramowej.
2.2.1 Wezwanie zostanie przesłane Wykonawcy drogą elektroniczną, na adres poczty elektronicznej Wykonawcy wskazany w umowie ramowej.
2.2.2 W wezwaniu Zamawiający wskaże rodzaj zamawianych rękawiczek jednorazowych, ilość, maksymalny termin dostawy, a Wykonawca wskaże cenę oraz dane dla kryteriów oceny ofert obowiązujące w SIWZ, w przetargu, w celu zawarcia umowy ramowej dla umowy wykonawczej.
2.2.3 Wykonawca winien potwierdzić dostępność rękawiczek jednorazowych określonych w wezwaniu, przekazując Zamawiającemu stosowne oświadczenie sporządzone w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w terminie określonym przez Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: przetargi@po.policja.gov.pl.
2.3 Po potwierdzeniu dostępności rękawiczek jednorazowych Zamawiający i wykonawca przystąpią do negocjacji warunków udzielanego zamówienia, dotyczących ceny oraz terminu dostawy, z tym zastrzeżeniem, że cena (cena jednostkowa) zaoferowana przez Wykonawcę w trakcie negocjacji nie może być wyższa niż cena zaoferowana w ofercie złożonej w postępowaniu w wyniku, którego została zawarta z Wykonawcą umowa ramowa, a pozostałe parametry zaoferowanych przez Wykonawcę w trakcie negocjacji rękawiczek jednorazowych będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia dla umowy ramowej i w ofercie Wykonawcy złożonej do postępowania na zawarcie umowy ramowej. Termin gwarancji na rękawiczki jednorazowe nie może być krótszy niż 12 miesięcy. W trakcie negocjacji Zamawiający określi szczegółowy zakres tj. rodzaj zamawianych rękawiczek, ilość oraz maksymalny termin dostawy, a Wykonawca wskaże cenę oraz dane do kryteriów oceny ofert (obowiązujące w SIWZ, w przetargu w celu zawarcia umowy ramowej dla umowy wykonawczej).
2.4 Negocjacje będą prowadzone w trakcie spotkań w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. Z przebiegu negocjacji zostanie sporządzony dokument (np. formularz ofertowy po negocjacji lub protokół). Wszelkie oświadczenia składane w trakcie negocjacji stanowią załącznik do tego dokumentu. Zaakceptowanie treści dokumentu przez Zamawiającego i Wykonawcę stanowi podstawę do zawarcia umowy wykonawczej.
2.5 Podpisanie umowy wykonawczej zgodnie z wyborem Wykonawcy może nastąpić:
2.5.1 w siedzibie Zamawiającego;
2.5.2 drogą korespondencyjną pod warunkiem, że Wykonawca poniesie koszty przesłania tej umowy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiana terminu umowy - dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy ramowej w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości lub zwiększeniu wartości na podstawie art. 144 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp;
2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia - dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, pod warunkiem, że zmiana ta nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy ramowej, Zamawiający w przedstawionym przypadku dopuszcza zakup rękawiczek innego typu, modelu lub marki niż wskazany w zał. nr 1 do umowy ramowej, pod warunkiem, że cena jednostkowa rękawiczek nie przewyższy ceny jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy złożonej w ramach postępowania o umowę ramową, z zachowaniem wszystkich wymaganych parametrów technicznych i jakościowych określonych przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zachowania funkcjonalności i przeznaczenia danych rękawiczek. Podstawą tej zmiany mogą być obiektywne trudności Wykonawcy w uzyskaniu pierwotnie oferowanych rękawiczek, spowodowanego przestojami produkcyjnymi, wycofaniem z produkcji, wprowadzenia do produkcji nowego modelu, możliwość zaoferowania rękawiczek o lepszych parametrach technicznych i innymi podobnymi okolicznościami;
3) zmiany należnego wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:
a) wzrostu albo zmniejszenia stawki podatku VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, natomiast jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
Jeśli zmiany, o których mowa w lit. a-d będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę tj. zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia, w takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych, również tych które będą podlegały zmianom oraz uzasadnienie ewentualnych zmian i propozycję zmiany wysokości kwoty. Zamawiający dokona weryfikacji przedłożonej kalkulacji pod kątem zgodności z prawnymi i faktycznymi podstawami zmiany. W przypadku nieadekwatnej zmiany wynagrodzenia w stosunku do zaistniałych okoliczności będących podstawą do zmiany w ocenie Zamawiającego, strony przystąpią do ustalenia poziomu zmiany w wyniku wspólnych ustaleń – negocjacji, z tym zastrzeżeniem, że dopuszczalna jest wyłącznie zmiana proporcjonalna do poziomu wynikającego z okoliczności będących podstawą do jej wprowadzenia.
2. Dopuszczalne są zmiany umowy ramowej określone w art. 144 ust.1, pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwzględnieniem zasad określonych w art. 144 ust 1d ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 144 ust. 1a i 1b ustawy Pzp.
3. Inne zmiany:
1) zmiana płatnika należności wynikających z niniejszej umowy ramowej;
2) dopuszczalne jest powierzenie części zamówienia podwykonawcy w przypadku, gdy oferta wykonawcy realizującego dostawy nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcy. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy możliwe jest w przypadku wykazania przez Wykonawcę, że proponowana zmiana jest korzystna dla zamawiającego, lub konieczna jest dla prawidłowego lub terminowego wykonania dostaw.
4. Zamawiający ma prawo rozwiązania umowy ramowej w trybie natychmiastowym, w przypadku nieprzestrzegania przez Wykonawcę warunków umowy ramowej. Zamawiający może rozwiązać umowę ramową, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) zmiana umowy ramowej została zawarta z naruszeniem art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy;
2) Wykonawca w chwili zawarcia umowy ramowej podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy;
3) Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej stwierdził, w ramach procedury przewidzianej w art. 258 Traktatu o Funkcjonowaniu Unii Europejskiej, że państwo polskie uchybiło zobowiązaniom, które ciążą na nim na mocy Traktatów, dyrektywy 2014/24/UE i dyrektywy 2014/25/UE, z uwagi na to, że Zamawiający udzielił zamówienia z naruszeniem przepisów prawa Unii Europejskiej.
W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy ramowej.
5. Zmiana postanowień zawartej umowy ramowej wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
6. Zmiana umowy ramowej na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje zamówień uzupełniających i nie ustanowi dynamicznego
systemu zakupów oraz nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 3. Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 4. Zamawiający nie
przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 uPzp. 5. Rozliczenia między Zamawiającym, a wykonawcą będą odbywały się wyłącznie w polskich złotych (PLN), z wyłączeniem
walut obcych.
|