GuidZP400 |
f39ab4c8-009d-4ac0-8c2a-0dc2783f3c8c
|
Biuletyn |
589266-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kaliska
|
Regon |
19167569800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowowiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kaliska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-260
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
585 889 201
|
Zamawiajacy fax |
585 889 206
|
Zamawiajacy email |
b.sikora@kaliska.pl
|
Adres strony url |
bip.kaliska.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.kaliska.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.kaliska.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Kaliska, ul. Nowowiejska 2, 83-260 Kaliska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Realizacja drugiego etapu utworzenia filii Środowiskowego Domu Samopomocy w Cieciorce- dostawa i montaż wyposażenia”.
|
Numer referencyjny |
RR.271.9.2020.II
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest realizacja drugiego etapu utworzenia filii Środowiskowego
Domu Samopomocy w Cieciorce, polegająca na dostawie i montażu wyposażenia do obiektu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Całość przedmiotu
zamówienia należy dostarczyć do budynku filii Środowiskowego Domu Samopomocy w Cieciorce ul.
Główna 6, 83 – 260 Kaliska po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca
udzieli Zamawiającemu gwarancji: a) na sprzęty i urządzenia RTV, AGD, terapeutyczne i
rehabilitacyjne zgodnie z gwarancją udzielaną przez ich producenta, jednak nie mniejszą niż 2 lata, b)
na meble, w tym min. biurowe, kuchenne, domowe i krzesła - 5 lat, c) na montaż wyposażenia,
urządzeń i sprzętów - 5 lat. Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego
Słownika Zamówień: KODY CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie,urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące, 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny
i audiowizualny, 33196200-2- Sprzęt dla osób niepełnosprawnych, 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń
fizycznych, 44510000-8 – Narzędzia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż
w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie wykaże się co najmniej 1 zamówieniem o podobnym
charakterze o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie. UWAGA !!!
Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymagane
zamówienie w formule robót budowlanych, a nie w formule dostaw z montażem.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw (potwierdzający spełnienie warunku udziału) wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz
których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były
wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie
powinni być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków – załącznik nr 4,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
wykaz urządzeń – załącznik nr 6 do SIWZ (koniecznym jest podanie nazwy producenta,
precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału).
|
Inne dokumenty niewymienione |
-oświadczenia Wykonawcy o przynależności, albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik
nr 5 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może
złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to
Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego
na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych
(informacja z otwarcia ofert). -formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego
załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, -aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu
wykluczenia z postępowania - załącznik nr 3 do SIWZ , -aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ,
-zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – załącznik nr 7 do SIWZ, -stosowne
pełnomocnictwo(a) – w przypadku gdy oferta jest podpisywana przez ustanowionego
pełnomocnika do oferty winien być dołączony oryginał lub poświadczona przez notariusza za
zgodność z oryginałem kopia stosownego pełnomocnictwa, a w przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia
i godziny (czasu lokalnego) składania ofert, w wysokości 3.000,00 zł. Wadium może być wnoszone
w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018
poz. 110,650,1000 i 1669). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji
bankowej/ ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: a) wskazanie Wykonawcy,
czyli zleceniodawcy gwarancji, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji, tj. Gmina
Kaliska ul. Nowowiejska 2, 83-260 Kaliska; b) wskazanie Gwaranta (banku lub instytucji
ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; c) dokładną nazwę
niniejszego postępowania i wskazanie sumy gwarancyjnej; d) określenie terminu ważności
gwarancji; e) zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do nieodwołalnego i
bezwarunkowego zapłacenia pełnej sumy wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w
przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a, 5
ustawy Pzp. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia banku,
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej i podmiotów , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt
2 ustawy o PARP winno ono zawierać następujące elementy: a) wskazanie Wykonawcy, czyli
zleceniodawcy poręczenia, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta poręczenia, tj.: Gmina
Kaliska ul. Nowowiejska 2, 83-260 Kaliska; b) wskazanie podmiotu udzielającego poręczenia; c)
dokładną nazwę niniejszego postępowania oraz kwotę, do wysokości której poręczyciel będzie
zobowiązany; d) wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czy
poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane; e) nieodwołalne i bezwarunkowe
zobowiązanie poręczyciela do zapłaty sumy wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w
przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a, 5
ustawy Pzp. Wadium wnoszone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia jest wnoszone w imieniu i na rzecz całego konsorcjum. W przypadku, kiedy wadium
jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: wadium na zadanie pn.
„Realizacja drugiego etapu utworzenia filii Środowiskowego Domu Samopomocy w Cieciorce -
dostawa i montaż wyposażenia”, na następujące konto: Bank Spółdzielczy Skórcz o/Zblewo, nr 51
8342 0009 4000 0127 2000
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy jaka zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą stanowi załącznik nr 8 do niniejszej
SIWZ. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą nastąpić wyłącznie na podstawie przepisów
ustawy Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu stron i pod rygorem nieważności wymagają formy
pisemnej. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający
przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym
Wykonawcą w następujących przypadkach: a) zmian Podwykonawców oraz zakresu usług im
powierzonych, b) gdy zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza
możliwość zmiany wartości wynagrodzenia umownego, przy czym ceny netto określone w ofercie i
umowie pozostaną niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie
obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, od chwili zmiany podatek w nowej
stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy, jeżeli
zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, c) konieczność
aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. d)
okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19.
|
IV 4 4 data |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|