Dostawa wyposażenia siedziby Nadleśnictwa Olsztyn

Data publikacji 2020-09-24
Data zakończenia 2020-10-07 00:00:00
Instytucja NADLEŚNICTWO OLSZTYN
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586845-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie dotyczy dostawy i montażu mebli oraz wyposażenia do nowobudowanej siedziby Nadleśnictwa Olsztyn w miejscowości Zazdrość (dz. ewid. 3029 ob. ewid. Bartąg, gm. Stawiguda).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e47cf13d-f6b2-4b88-8043-708314d31fcb
Biuletyn 586845-N-2020
Zamawiajacy nazwa NADLEŚNICTWO OLSZTYN
Regon 51054442600000
Zamawiajacy adres ulica Ul. M.Z. Malewskiej
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-308
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 268 917
Zamawiajacy fax 895 260 048
Zamawiajacy email olsztyn@olsztyn.lasy.gov.pl
Adres strony url https://olsztyn.olsztyn.lasy.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_olsztyn/zamowienia_publiczne
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_olsztyn/zamowienia_publiczne
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Marii Zientary-Malewskiej 51/53, 10-308 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia siedziby Nadleśnictwa Olsztyn
Numer referencyjny AG.270.01.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie dotyczy dostawy i montażu mebli oraz wyposażenia do nowobudowanej siedziby Nadleśnictwa Olsztyn w miejscowości Zazdrość (dz. ewid. 3029 ob. ewid. Bartąg, gm. Stawiguda).
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 509140,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 70
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 złotych, b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą minimum 500.000,00 złotych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie wyposażenia obejmującego meble biurowe, z których wartość każdego była nie mniejsza niż 250 000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odnośnie Wykonawcy – odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, b) odnośnie każdego z podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca – odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca, nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, e) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, f) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca, nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną zgodną z wymogami SIWZ c) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (wzór wykazu dostaw stanowi załącznik do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) wzorniki pokryć tapicerskich zawierające naturalne wycinki pokryć tapicerskich, zgodne z opisem technicznym w wymaganej ilości wybarwień dla foteli i krzeseł wg SIWZ b) atest higieniczny na gotowy produkt, dopuszczający produkty do użytkowania w pomieszczeniach biurowych lub użyteczności publicznej, obejmujący meble wg SIWZ, c) atest lub sprawozdanie z badań potwierdzające spełnianie normy PN-EN 527-2:2004 lub PN-EN 527-2:2017-02 przez biurka i stoły wg SIWZ, d) atest lub świadectwo z badań potwierdzający wytrzymałość powłoki lakierniczej stelaży metalowych na uderzenia dla biurek wg SIWZ – stopień zmian nie mniej niż 5 dla wysokości uderzenia z co najmniej 50 mm wg normy PN-ISO 4211-4:1999, e) atest lub sprawozdanie z badań potwierdzające wynik badania odporności obrzeży zastosowanych na krawędziach blatów roboczych na ocenę min. 5 wg IOS-TM—0002/5, obejmujący meble wg SIWZ, f) atest lub sprawozdanie z badań potwierdzające spełnianie norm PN-EN 14073-2:2006 przez szafy i kontenery wg SIWZ, g) atest wytrzymałościowy na oferowane fotele i szafy wg SIWZ w zakresie bezpieczeństwa użytkowania krzesła wg norm PN-EN 1335-1:2002 lub PN-EN 1335-1:2004 oraz PN-EN 1335-2:2002 lub PN-EN 1335-2:2009 oraz PN-EN 1335-3:2002 lub PN-EN 1335-3:2009 z wynikiem pozytywnym, h) atest wytrzymałościowy na oferowane krzesła wg SIWZ w zakresie bezpieczeństwa użytkowania krzesła wg norm PN-EN 13761:2004 lub PN-EN 16139:2013 oraz z wynikiem pozytywnym, i) atest wytrzymałościowy na oferowane fotele i sofy oznaczone w załączniku do SIWZ w zakresie bezpieczeństwa użytkowania foteli wg norm PN-EN 15373:2007 lub PN-EN 15373:2010 lub PN-EN 16139:2013 oraz PN-EN 1022:2007 lub PN-EN 1022:2019 z wynikiem pozytywnym, j) atest trudnopalności tkanin użytych jako pokrycia tapicerskie w fotelach, krzesłach, sofach wg SIWZ zgodnie z normami PN-EN 1021-1, PN-EN 1021-2, k) atest wytrzymałościowy na ścieranie tkanin użytych jako pokrycia tapicerskie w fotelach i krzesłach wg SIWZ – min. 200.000 cykli Martidala, l) atest wytrzymałościowy na ścieranie tkanin użytych jako pokrycia tapicerskie w fotelach, krzesłach i sofach wg SIWZ – min. 250.000 cykli Martidala, Dostarczone atesty, sprawozdania oraz wyniki badań muszą być wydane przez niezależne od Wykonawcy oraz producenta ośrodki badawcze; Zamawiający dopuszcza w stosunku do wskazanych wyżej atestów, sprawozdań, świadectw i norm rozwiązania równoważne rozwiązaniom tam opisanym.
Inne dokumenty niewymienione 1. Każdy Wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenia składane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, o którym mowa w SIWZ mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w SIWZ. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na których zdolnościach nie będzie polegał, zamieszcza informacje o nich, o ile są już znani, w formularzu oferty oraz oświadczeniu dotyczącym niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikami do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BOŚ SA 86 1540 1072 2001 5011 9018 0001 z tytułem przelewu „WADIUM – MEBLE”. 4. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy – skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia, 2) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej – uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 3) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone.
IV 4 4 data 2020-10-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)