GuidZP400 |
c6bb511f-9d26-44ab-820d-c80c4511f0e8
|
Biuletyn |
589142-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wrocławski Park Wodny S.A.
|
Regon |
93304118100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Borowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
99
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-558
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
717 711 500
|
Zamawiajacy fax |
717 711 510
|
Zamawiajacy email |
zdzislaw.dus@aquapark.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka prawa handlowego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.aquapark.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wrocławski Park Wodny S.A. Sekretariat Biura Zarządu ul. Borowska 99 (50-558) Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa produktów chemicznych
|
Numer referencyjny |
ZP/8/20/PN/WPW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów chemicznych dla Wrocławskiego Parku Wodnego S.A., zwanych dalej „produktami”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Formularzu Asortymentowo-cenowym, który stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Dostawy produktów będą realizowane środkami transportu Wykonawcy. Wykonawca ponosi koszty: transportu, dojazdu do siedziby Zamawiającego, rozładunku i wniesienia produktów do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego.
4. Miejscem dostawy jest budynek Wrocławskiego Parku Wodnego S.A. zlokalizowany przy ul. Borowskiej 99, 50-558 Wrocław.
5. Wymagania szczegółowe, zakres oraz ustalenia organizacyjne związane z przedmiotem zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
24000000-4 Produkty chemiczne; 24312220-2 Podchloryn sodowy
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów, ani też aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania procedury o której mowa w art. 24aa ust. 1 Ustawy.
13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę żadnych prac związanych z wykonaniem przedmiotu dostawy.
14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy.
15. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia.
16. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie żąda dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w powyższym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie żąda dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w powyższym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w powyższym zakresie. Zamawiający uzna warunek zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia i potencjału technicznego za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi referencje od minimum jednego odbiorcy będącego bezpośrednim operatorem obiektu basenowego, potwierdzające sukcesywne dostarczanie produktu, w ilości nie mniejszej niż 5000l miesięcznie przez okres minimum 12 miesięcy. Referencje muszą zawierać informacje, że:
- produkt spełnia wszystkie wymagania odbiorcy,
- jest wolny od wad,
- oraz w szczególności potwierdzenie, że produkt nie powoduje krystalizacji i odkładania produktu w przewodach, zaworach, pompach i armaturze dozującej, skutkujących niedrożnością (zatkaniem) instalacji.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający uzna warunek braku podstaw do wykluczenia za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia złożonego przez Wykonawcę, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ oraz odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający określił warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane od wykonawców środki dowodowe w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności.
Zgodnie z art. 22 ust. 1b. Ustawy warunki udziału w niniejszym postępowaniu dotyczą:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie żąda dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w powyższym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie żąda dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w powyższym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
3) zdolności technicznej lub zawodowej (w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia).
Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w powyższym zakresie. Zamawiający uzna warunek zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia i potencjału technicznego za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi referencje od minimum jednego odbiorcy będącego bezpośrednim operatorem obiektu basenowego, potwierdzające sukcesywne dostarczanie produktu, w ilości nie mniejszej niż 5000l miesięcznie przez okres minimum 12 miesięcy. Referencje muszą zawierać informacje, że:
- produkt spełnia wszystkie wymagania odbiorcy,
- jest wolny od wad,
- oraz w szczególności potwierdzenie, że produkt nie powoduje krystalizacji i odkładania produktu w przewodach, zaworach, pompach i armaturze dozującej, skutkujących niedrożnością (zatkaniem) instalacji.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zamawiający żąda, na podstawie § 13.1.1) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016. 1126), aby Wykonawca dostarczył wraz z ofertą dla każdej pozycji stosowne dokumenty potwierdzające, że dany produkt spełnia opisane w formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym opis przedmiotu zamówienia normy techniczne, w szczególności:
a) kartę techniczną produktu potwierdzająca spełnienie wymagań w zakresie składu chemicznego i terminu ważności,
b) atest Państwowego Zakładu Higieny,
c) pozwolenie na obrót produktem biobójczym.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który złoży ofertę jest zobowiązany złożyć bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.aquapark.wroc.pl w zakładce BIP informacji z sesji otwarcia ofert:
1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, sporządzone wg załącznika nr 7 do SIWZ, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że istniejące między Wykonawcami powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu;
2) wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień niniejszej Umowy przy wystąpieniu następujących warunków:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy,
b) zmiany terminu realizacji zamówień na skutek wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy oraz z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności:
i. gdy ze względów organizacyjnych zaistniałych u Zamawiającego nie było możliwe przystąpienie do wykonania Umowy lub jej części w terminie przewidzianym przez Zamawiającego,
ii. w skutek działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację zamówienia, jak np. klęski żywiołowej, strajków i niepokojów społecznych, epidemii, a także wystąpienia wyjątkowych i nietypowych w danej porze roku warunków atmosferycznych (długotrwałych i intensywnych opadów, niskiej/wysokiej temperatury itp.) uniemożliwiających wykonanie zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów i norm w takim stopniu, że termin wykonania może być zagrożony,
iii. w skutek wystąpienia nieprzewidzianych, przy zachowaniu należytej staranności przez Zamawiającego, okoliczności mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu Umowy, których konieczność uwzględnienia powoduje przedłużenie terminu Umowy,
iv. gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym,
c) Zmian podwykonawców - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 25 a. ust. 3 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Przewidziane powyżej okoliczności, stanowiące podstawę zmian do Umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
3. Nie są zakazane zmiany Umowy, niezależnie od ich wartości, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 e. Ustawy oraz w przypadku określonym w art. 144 ust. 1 pkt 6 Ustawy - gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy.
4. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisów art. 140 ust. 1 i 3 Ustawy stanowiących, że zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie oraz że Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z uwzględnieniem art. 144.
5. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
6. Wszelkie zmiany Umowy mogą nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, że oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte/zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, będzie traktowane jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem.
|
IV 4 4 data |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
oferta musi być sporządzona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|