GuidZP400 |
7df50218-d059-4b7b-9820-38cae033f787
|
Biuletyn |
589117-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi
|
Regon |
36527469000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Stefana Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
115
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-542
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426377278
|
Zamawiajacy fax |
426377278
|
Zamawiajacy email |
beata.sepska@cez.lodz.pl
|
Adres strony url |
https://cezlodz.bip.wikom.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Zawody przyszłości", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://cezlodz.bip.wikom.pl/ ( w zakładce odpowiedniego postępowania)
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://cezlodz.bip.wikom.pl/ ( w zakładce tego postępowania)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi, ul. Stefana Żeromskiego 115 , 90-542 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, skanerów, urządzeń drukujących oraz monitorów i stołów multimedialnych w ramach projektu: "Zawody przyszłości", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
Numer referencyjny |
5/ZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Nie dotyczy - nie ma przewidzianej mozliwości składania ofert częściowych
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Nie dotyczy - nie ma przewidzianej mozliwości składania ofert częściowych
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z
oprogramowaniem, skanerów, urządzeń drukujących oraz monitorów i stołów multimedialnych w
ramach projektu: "Zawody przyszłości", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Szafa dystrybucyjna 1 szt, Serwerowy system
operacyjny 1 szt, Tablet 10 szt , Serwer stelażowy z kontrolerem pamięci masowej 1 szt, Zasilacz
awaryjny UPS 1 szt, Jednostka centralna zestawy komputerowego 48 szt , Monitor do zestawu
komputerowego 48 szt , Programowalny przełącznik (switch) 7 szt, Drukarka A3 1 szt
Bezprzewodowy punkt dostępowy (Access Point) 1 szt , Tester okablowania sieciowego 1
(zestaw) szt , Analizator sieciowy 1 (zestaw), Monitor interaktywny 4 szt Drukarka laserowa
monochromatyczna ze skanerem i kopiarką 4 szt, Oprogramowanie dla transportu, spedycji i
logistyki 16 (stanowisk), Oprogramowanie umożliwiające rozliczanie magazynu 16 (stanowisk),
Przenośny komputer wraz z systemem operacyjnym 18 szt Stół interaktywny z wbudowanym
komputerem OPS, programem interaktywnym, na regulowanym elektrycznie, mobilnym statywie
kątowym. 2 szt CPV: Główny kod CPV: 30236000-2 Rożny sprzęt komputerowy Pozostałe kody:
30213000-5 Komputery osobiste 30237400-3 Akcesoria do wprowadzania danych 30237200-1
Akcesoria komputerowe 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48760000-3 Pakiet oprogramowania do ochrony antywirusowej 30213100-6 Komputery
przenośne 42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne 30232100-5 Drukarki i plotery
32322000-6 Urządzenia multimedialne 30231320-6 Monitory dotykowe Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia,
a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy. Zamawiający nie dopuszcza
składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
wariantowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
WYKONAWCA (którego oferta zostanie najwyżej oceniona) NA WEZWANIE
ZAMAWIAJĄCEGO, zobowiązany będzie na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają
opisane wymagania złożyć: karty katalogowe / specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu /
oprogramowania
|
Inne dokumenty niewymienione |
I.WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA
SELEKCJI 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu II. WYKONAWCA BEZ
WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na
stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (podstrona dotycząca przedmiotowego
postępowania), i zapoznania się z nazwami / firmami Wykonawców którzy złożyli oferty w
przedmiotowym postępowaniu przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23
Ustawy. Zamawiający wraz z informacją o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego
oświadczenia. (wyciąg z pkt 8 SIWZ) 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający
najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została
oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w
celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do
SIWZ; 8.2.2 Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części
zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw
wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w
oświadczeniu wstępnym o którym mowa w 8.2.1 SIWZ. 8.2.3 W przypadku wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1 SIWZ składa każdy z tych
wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia. 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO
zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z
otwarcia ofert (podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), i zapoznania się z
nazwami / firmami Wykonawców którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu
przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z
informacją o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze
złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa
każdy z Wykonawców. 8.4 Forma składanych dokumentów 8.4.1 Oświadczenia, o których
mowa w pkt. 8 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub
sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące
podwykonawców, składane są w oryginale ( forma pisemna). 8.4.2 Pozostałe dokumenty (inne
niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.4.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje
odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca,
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również
wspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z
nich dotyczą. 8.4.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z
tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia
oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez
Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
8.4.4 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub
dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi
ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz
danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8.4.5 W przypadku
wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w
posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych
przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych
oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w sytuacjach,
gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności: 1) zachodzi konieczność
zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego
przewidzieć w chwili podpisania umowy i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę;
2) gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w
ofercie komponentów sprzętu, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na komponenty nie gorsze niż
zaoferowane; 3) doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 4) niezbędna jest
zmiana sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile
zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania
umowy; 5) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie
mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 6) możliwa jest korzystna dla
Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia; 7)
nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osób kontaktowych itp. 8) w przypadku
uznania sprzętu za niekwalifikowalny.
|
IV 4 4 data |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta winna być złożona w języku polskim. Dokumenty złożone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający nie przewiduje: Udzielania zamówień o jakich mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7
Ustawy ani prawa opcji,zawarcia umowy ramowej,składania ofert wariantowych,rozliczania w
walutach obcych,aukcji elektronicznej,zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez
zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 1.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum
Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi b) inspektorem ochrony danych osobowych
jest Teresa Łęcka, Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi, ul. Żeromskiego
115, 90-542 Łódź, mail: teresa.lecka@cez.lodz.pl, tel. 42 637 72 78 c) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. d) odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a ponadto w okresie wynikającym z
przepisów Umowy w związku z realizacją projektu będącego przedmiotem niniejszego
postępowania, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego
Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. f) obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie
będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada
Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
**; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; −
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; − nie
przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
UWAGA: • skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. •
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej. • W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust.
1-3 Rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może
żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego. • Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
|