GuidZP400 |
b6597fd1-67ff-4c82-9efd-2b243a3ab3bb
|
Biuletyn |
589810-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
|
Regon |
09235621900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Konarskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1-3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-066
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
525 835 422
|
Zamawiajacy fax |
525 835 452
|
Zamawiajacy email |
info@powiat.bydgoski.pl
|
Adres strony url |
www.powiat.bydgoski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat.bydgoski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat.bydgoski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, w zamknietej, oznaczonej kopercie na adres zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, kancelaria ogólna p. 448, IVp, budynek C
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGI POWIATU BYDGOSKIEGO
|
Numer referencyjny |
OR-VII.272.1.38.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż progów zwalniających wraz z oznakowaniem pionowym i separatorów. Przedmiot zamówienia został podzielony na niżej określone zakresy.
2) Zakres I zamówienia obejmuje dostawę i montaż progów zwalniających wyspowych (26 szt. w 13 lokalizacjach) oraz liniowych (2 szt. w 2 lokalizacjach) wraz z oznakowaniem pionowym zgodnym z zatwierdzoną stałą organizacją ruchu.
a) Próg wyspowy powinien składać się z 4 elementów, tak aby wymiar całego progu po złożeniu wynosił 3000x1800x65 mm.
b) Liniowy próg zwalniający listwowy (U-16d) powinien być czarno-żółty o szerokości 1,0 m. Próg ten należy zamocować w taki sposób, aby zapewnić sprawny przepływ wód deszczowych na odcinku drogi o charakterze ulicznym.
c) Ustawienie nowego i ewentualny demontaż istniejącego oznakowania pionowego w zakresie wprowadzanych progów zwalniających ma być zgodny ze stałą organizacją ruchu drogowego udostępnioną Wykonawcy oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (j.t. Dz. U. z 2019 r., poz. 2311).
d) Znaki pionowe oznaczone w projektach stałej organizacji ruchu jako do likwidacji należy przekazać Zamawiającemu.
3) Zakres II zamówienia obejmuje dostawę i montaż separatorów o wymiarach 1000x130x45 mm na dwóch odcinkach o łącznej długości ca 1979 mb, w kolorze czarno-żółtym. Separatory posłużą do wygrodzenia ścieżek rowerowych
z pasa drogowego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zakresu I i II stanowi Załącznik do SIWZ
5) Dostawy mają być wykonane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami i normami PN-EN.
|
Cpv glowny przedmiot |
44423400-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie nie dłuższym jednak niż do 30 listopada 2020 r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie wskazanych warunków Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 dostawy wraz z montażem elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, w szczególności obejmujące swoim zakresem progi zwalniające lub/i separatory, każda o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł. Wykonawca, wykaże wartość tych dostaw, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp;
2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 dostawy wraz z montażem elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, w szczególności obejmujące swoim zakresem progi zwalniające lub/i separatory, każda o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł. Wykonawca, wykaże również wartość tych dostaw, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna potwierdzać,
że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym swoje zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Zobowiązanie musi zostać złożone w oryginale;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej Umowy, tak w zakresie terminu realizacji, jak również wynagrodzenia
w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia poniżej określonych okoliczności:
1) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających montaż Przedmiotu zamówienia, np. obfite opady deszczu lub śniegu, wysokie lub niskie temperatury oraz inne, jeśli konieczność wykonania dostawy (montażu) w tym okresie nie jest skutkiem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
b) zlecenia przez Zamawiającego prac dodatkowych na mocy art. 144 ust. 1 oraz
pkt. 2 lub pkt. 6 ustawy Pzp, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy, a których konieczności zlecenia Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy;
c) nadzwyczajnej zmiany okoliczności, o których mowa w art. 357[1] § 1 Kodeksu cywilnego, w zakresie niezbędnym do usunięcia rażącej straty Wykonawcy;
d) niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, wprowadzone stany nadzwyczajne czy epidemiczne), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania zamówienia,
e) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
2) poprzez zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a) zaistnienia okoliczności przewidzianych w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp i o ile będą one miały wpływ na wysokość wynagrodzenia;
b) wystąpienia dodatkowych dostaw zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 2 lub pkt. 6 ustawy Pzp;
c) zmiany obowiązujących w dniu podpisania umowy przepisów prawa;
3) zmiany Podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powołał się w ofercie w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu. Do zmiany takiej może dojść na prośbę Wykonawcy wyłącznie w uzasadnionym przypadku i pod warunkiem wskazania przez niego innego Podwykonawcy, spełniającego warunek udziału w postępowaniu, do spełnienia którego wskazany był w ofercie Podwykonawca – zmiana nie będzie podstawą do wydłużenia terminu realizacji zamówienia.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron
i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron.
|
IV 4 4 data |
2020-10-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|