DOSTAWA MLEKA I PRZETWORÓW MLECZARSKICH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE

Data publikacji 2020-09-29
Data zakończenia 2020-10-07 00:00:00
Instytucja Komenda Portu Wojennego
Miejscowość Świnoujście
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588066-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla KPW Świnoujście” zgodnie z formularzem ofertowym i cenowym określonym w załączniku nr 1 i 1 a do SIWZ.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych produktów zawarty jest (wraz z kodami CPV) zawarty jest: w załączniku nr 4 do SIWZ - do pobrania osobno.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 72300060-260c-4312-b18f-87cab1cbb620
Biuletyn 588066-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Portu Wojennego
Regon 81114359400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Steyera
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Świnoujście
Zamawiajacy kod pocztowy 72-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261-242581
Zamawiajacy fax 261-242309
Zamawiajacy email kpw.zp@ron.mil.pl
Adres strony url https://kpwswinoujscie.wp.mil.pl (na stronie znajduje sie przekierowanie na platformę zakupową na której zamieszczane są postępowania)
Adres strony internetowej narzedzia https://kpwswinoujscie.wp.mil.pl (na stronie znajduje sie przekierowanie na platformę zakupową na której zamieszczane są postępowania)
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny OBRONA NARODOWA
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://kpwswinoujscie.wp.mil.pl (na stronie znajduje sie przekierowanie na platformę zakupową na której zamieszczane są postępowania)
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.kpwswinoujscie.wp.mil.pl pod tym adresem jest przekierowanie na https://platformazakupowa.pl/pn/kpws_wp
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MLEKA I PRZETWORÓW MLECZARSKICH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE
Numer referencyjny 15/KPW/ŻYWN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla KPW Świnoujście” zgodnie z formularzem ofertowym i cenowym określonym w załączniku nr 1 i 1 a do SIWZ. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych produktów zawarty jest (wraz z kodami CPV) zawarty jest: w załączniku nr 4 do SIWZ - do pobrania osobno.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow 1)w celu potwierdzenia posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: a)obowiązującej decyzji administracyjnej właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2019 r. poz. 824) lub obowiązującej decyzji administracyjnej właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2019, poz. 1252 ze zm.), lub zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1251). KONSORCJUM – w/w dokument składa każdy z członków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 pkt 4) i 8) ustawy Pzp: a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy KONSORCJUM – w/w dokument składa każdy z członków; b)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. KONSORCJUM – w/w dokument składa każdy z członków. c)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. KONSORCJUM – w/w dokument składa każdy z członków.
Zakresie warunkow udzialu 1)w celu potwierdzenia posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: a)obowiązującej decyzji administracyjnej właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2019 r. poz. 824) lub obowiązującej decyzji administracyjnej właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2019, poz. 1252 ze zm.), lub zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1251). KONSORCJUM – w/w dokument składa każdy z członków.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1)w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a)posiadania wdrożonego system HACCP potwierdzonego jednym z następujących dokumentów: •certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo •zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2019, poz. 1252 ze zm.) albo •protokół z ostatniej przeprowadzonej kontroli sanitarnej właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej. KONSORCJUM – w/w dokument składa co najmniej jeden z członków. b)oświadczenia Wykonawcy o stosowaniu zasad Dobrej Praktyki Higienicznej o treści zgodnej ze wzorem określonym wg załącznika nr 13 do SIWZ. KONSORCJUM – w/w dokument składa co najmniej jeden z członków.
Czy wadium 1
Wadium 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 14.663,45 zł (słownie: czternaście tysięcy sześćset sześćdziesiąt trzy złote 45/100), 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)pieniądzu (wpłata przelewem na konto nr 34 1010 1599 0022 1913 9120 1000; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym wpłaconym na ww. konto Zamawiającego; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4.Wadium składane w jednej z form, o których mowa w pkt 3, ppkt c), d) e) lub poręczeniach bankowych Wykonawca przesyła na adres Zamawiającego, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Wadium zostanie zdeponowane/-a w Kasie Zamawiającego (w jego siedzibie). Potwierdzenie zdeponowania w kasie w/w dokumentu zostanie dołączone do oferty Wykonawcy po otwarciu ofert na posiedzeniu Komisji przetargowej. Adres Zamawiającego, na który należy przesłać w/w dokument: KOMENDA PORTU WOJENNEGO ul. Steyera 28 72-600 Świnoujście 5.Dopuszcza się osobiste złożenie dokumentu w pok. Nr 115, budynek 34 (sztab KPW) w dniu otwarcia ofert, przed terminem ich składania. Wadium zostanie zdeponowane w Kasie Zamawiającego przez pracownika Sekcji zamówień publicznych. Potwierdzenie zdeponowania w kasie w/w dokumentu zostanie dołączone do oferty Wykonawcy po otwarciu ofert na posiedzeniu Komisji przetargowej. 6.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 7.Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Pzp. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 1)zmiana asortymentu przewidzianego w umowie na inny asortyment w niej przewidziany z zastrzeżeniem, że nie może ulec zmianie wartość całej umowy. Zmiana może dotyczyć rodzaju asortymentu, a także jego ilości, 2)zmiany ilości, wartości i częstotliwości dostaw w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych, restrukturyzacji sił zbrojnych, kryzysu, zagrożenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej). Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru oraz zwiększenie ilości (wg stawek cen jednostkowych obowiązujących zgodnie z niniejszą umową) i częstotliwości dostaw do miejsc stacjonowania jednostek wojskowych oraz innych miejsc wskazanych przez zamawiającego.Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym na piśmie z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem. 3)wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, 4)zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 5)zmiana podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określi go, co do tożsamości w ofercie, 6)zmiana ilości, wartości i częstotliwości dostaw w stosunku do ilości, wartości i częstotliwości przyjętych w umowie maksymalnie do 20%, 7)zmiana ceny umownej tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, obowiązująca od terminu wprowadzenia tych zmian. 8)zmiana osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę z przyczyn losowych.
IV 4 4 data 2020-10-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.W związku ze specyfiką funkcjonowania Zamawiającego i wymogami bezpieczeństwa czas, jaki Wykonawca musi poświęcić od momentu wypisania przepustki na Biurze Przepustek do miejsca złożenia oferty wynosi nie mniej niż 30 min. Jednocześnie Zamawiający informuje, że Biuro Przepustek nie jest miejscem składania ofert ani żadnych innych dokumentów związanych z niniejszym postępowaniem przetargowym. UWAGA!!! W przypadku dostarczenia oferty przesyłką Kurierską kopertę należy zaadresować w następujący sposób: KANCELARIA JAWNA KOMENDY PORTU WOJENNEGO ul. Steyera 28 72-600 Świnoujście 2.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do dostarczenia następujących dokumentów: 1)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum), o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, która będzie załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia; 2)w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej przedsiębiorców w formie spółki cywilnej umowy tej spółki, która będzie załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia. 3)pełnomocnictwo o treści zgodnej ze wzorem wg załącznika nr 9 do SIWZ. 4)opłaconej polisy o wartości nie mniejszej niż równowartość umowy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Polisa będzie stanowiła załącznik do umowy. 3.Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej (brutto).

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)