| GuidZP400 |
d0ef5488-bb16-4393-8c57-3881a43b7be8
|
| Biuletyn |
589061-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Murcki Sp. z o.o.
|
| Regon |
27640223300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. A. Sokołowskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
40-749
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
322 556 163
|
| Zamawiajacy fax |
322 556 337
|
| Zamawiajacy email |
zp@szpitalmurcki.pl
|
| Adres strony internetowej |
www.szpitalmurcki.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalmurcki.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej za pośrednictwem posłańca, operatora pocztowego, osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Murcki Sp. z o.o., 40-749 Katowice, ul. Sokołowskiego 2 - Sekretariat Szpitala Murcki Sp. z o.o.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa nici chirurgicznych i ortopedycznych oraz siatek przepuklinowych w rozbiciu na pakiety
|
| Numer referencyjny |
ZP/4481/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych i ortopedycznych oraz siatek przepuklinowych w rozbiciu na pakiety:
Pakiet 1 - Nici chirurgiczne w ilościach określonych w Zał. nr 1
Pakiet 2 - Siatki przepuklinowe w ilościach określonych w Zał. nr 1
Pakiet 3 - Nici ortopedyczne w ilościach określonych w Zał. nr 1
Pakiet 4 - Nici ortopedyczne w ilościach określonych w Zał. nr 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Okreslenie warunkow |
Określenie warunków:Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia wstępnie potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków:Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia wstępnie potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków:Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia wstępnie potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty dopuszczające do obrotu zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy 2) Dowód wniesienia wadium 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii 4) Informacja o zasadności zastrzeżonej tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w art. 8 ust. 3 Ustawy Pzp -jeżeli dotyczy 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe mogą przedstawić dowody, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Przystępując do przetargu wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w wysokości odpowiednio dla poszczególnych pakietów, których dotyczy oferta:
Pakiet 1- 2 600 PLN
Pakiet 2 - 1 920 PLN
Pakiet 3 - 260 PLN
Pakiet 4 - 220 PLN
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się zmiany umowy w następujących przypadkach i na następujących warunkach:
a) w przypadku wejścia w życie ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług (obniżenie lub podwyższenie ww. podatku) – charakter zmiany umowy: zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy poprzez zmianę stawki podatku VAT względem tej wskazanej w ofercie przetargowej - w ten sposób, że w § 3 ust. 1 umowy będzie dodane zdanie: „Każda z faktur, o których mowa wyżej, obejmuje odpowiadającą jej dostawę periodyczną z zachowaniem cen netto wskazanych w ofercie przetargowej Wykonawcy, zwiększonych o stawkę VAT … % ”
b) w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy (ilości z Pakietu nr ___) w okresie, na który umowa została zwarta – charakter zmiany umowy: przedłużenie okresu, na jaki umowa została zawarta na czas nie dłuższy, niż na kolejne 3 miesiące (ponad podstawowy okres 12 miesięcy), poprzez zmianę umowy wg następującego wzoru zmiany: „Strony ustalają, że Umowa Nr ZP ____ z dnia _________ ulega zmianie w ten sposób, że okres, na jaki ww. umowa została, przedłuża się o ______ dni/miesięcy (czyli do dnia ________), z zachowaniem wysokości umówionej w umowie ceny i zakresu przedmiotu umowy”.
|
| IV 4 4 data |
2020-10-08T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 - Nici chirurgiczne w ilościach określonych w Zał. nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet 1 - Nici chirurgiczne w ilościach określonych w Zał. nr 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 - Siatki przepuklinowe w ilościach określonych w Zał. nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet 2 - Siatki przepuklinowe w ilościach określonych w Zał. nr 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 - Nici ortopedyczne w ilościach określonych w Zał. nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet 3 - Nici ortopedyczne w ilościach określonych w Zał. nr 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 - Nici ortopedyczne w ilościach określonych w Zał. nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet 4 - Nici ortopedyczne w ilościach określonych w Zał. nr 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr1 do SIWZ.
|
| | |