Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie

Data publikacji 2020-09-30
Data zakończenia 2020-10-12 00:00:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59 A, 00-848 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo brak
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591239-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 310000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :
ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”
I. Przedmiot specyfikacji
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP.
2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej:
Zadanie 1 (cz.1) – RZGW w Białymstoku, ul. Branickiego 17A, 15-085 Białystok,
Zadanie 2 (cz.2) – RZGW w Bydgoszczy, al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz,
Zadanie 3 (cz.3) – RZGW w Gdańsku, ul. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk,
Zadanie 4 (cz.4) – RZGW w Krakowie, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków,
Zadanie 5 (cz.5) – RZGW w Lublinie, ul. Leszka Czarnego 3, 20-610 Lublin,
Zadanie 6 (cz.6) – RZGW w Rzeszowie, ul. Hanasiewicza 17B, 35-103 Rzeszów,
Zadanie 7 (cz.7) – RZGW w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin,
Zadanie 8 (cz.8) – RZGW w Warszawie, ul. Zarzecze 13B, 03-194 Warszawa,
Zadanie 9 (cz.9) – RZGW we Wrocławiu, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław,
Zadanie 10 (cz.10)– RZGW w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań.
3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c9bd28a9-e182-4bd4-8c0d-a420b66de2d6
Biuletyn 591239-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59 A, 00-848 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
Regon 36830257500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Chlebowa
Zamawiajacy adres numer domu 4/8
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-003
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo brak
Zamawiajacy telefon +48(61)8567700,
Zamawiajacy fax +48(61)8525731
Zamawiajacy email emilia.kowalska@wody.gov.pl,
Adres strony url http://poznan.wody.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://przetargi.wody.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://przetargi.wody.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Złożenie oferty w formie pisemnej (papierowej) w siedzibie zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres PGW WP Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań, Polska - Biuro Podawcze
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie
Numer referencyjny ROZ.2810.88.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie” I. Przedmiot specyfikacji 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej: Zadanie 1 (cz.1) – RZGW w Białymstoku, ul. Branickiego 17A, 15-085 Białystok, Zadanie 2 (cz.2) – RZGW w Bydgoszczy, al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz, Zadanie 3 (cz.3) – RZGW w Gdańsku, ul. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk, Zadanie 4 (cz.4) – RZGW w Krakowie, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków, Zadanie 5 (cz.5) – RZGW w Lublinie, ul. Leszka Czarnego 3, 20-610 Lublin, Zadanie 6 (cz.6) – RZGW w Rzeszowie, ul. Hanasiewicza 17B, 35-103 Rzeszów, Zadanie 7 (cz.7) – RZGW w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, Zadanie 8 (cz.8) – RZGW w Warszawie, ul. Zarzecze 13B, 03-194 Warszawa, Zadanie 9 (cz.9) – RZGW we Wrocławiu, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław, Zadanie 10 (cz.10)– RZGW w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań. 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
Cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej ( warunek obowiązuje dla wszystkich części zamówienia). Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w wykonaniu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech dostaw artykułów elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 8 000 PLN brutto każda (w przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej wartość usług podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (treść pkt 12 SIWZ) 12.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 12.2 Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie, złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 12.3 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 12.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia stanowiące Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Oświadczenia wyżej wymienione muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania właściwych Wykonawców. 12.5 Dokument, o którym mowa w pkt 11.3.2 niniejszej SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 12.6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. (treść pkt 29 SIWZ) 29.1 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 29.2 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są już znane. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu Oferty. 29.3 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 29.4 Brak wskazania w Formularzu Oferty części zamówienia, jakie Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania przez podwykonawców, będzie traktowane przez Zamawiającego jako deklaracja samodzielnego wykonania całości zamówienia przez Wykonawcę. 29.5 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 29.6 Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 29.7 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 29.8 Zapisy punktu 29.5 oraz 29.6 stosuje się także wobec dalszych podwykonawców. Szczegółowe uregulowania odnośnie podwykonawstwa zawarte są w załączniku – Projekt umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen (fragment treści pkt 11 SIWZ) 11.3.2 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 26 ust. 6 Ustawy, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 11.4 Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 11.4.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: 1) punkcie 11.3.2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 11.4.2 Dokument, o którym mowa w punkcie 11.3.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.4.3 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 11.3.2 niniejszej SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 11.4.4 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokument w punkcie 11.3.2 składa: -każdy wykonawca, składający samodzielnie ofertę; -każdy z wykonawców występujących wspólnie ; -inny podmiot, na którego zasobach wykonawca polega w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim powołuje się na zasoby tego podmiotu; -także każdy podwykonawca (o ile jest znany), któremu zamierza się powierzyć wykonanie części zamówienia. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub art. 24 ust. 5 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające przedstawione dowody. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewnia temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. Zamawiający wskazuje w protokole sposób zapewnienia konkurencji. Składane samodzielnie przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji przez Zamawiającego z otwarcia ofert: Wykonawca samodzielnie (bez wezwania) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w punkcie 20.4 niniejszej SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ (z wyszczególnieniem dostaw o których mowa w pkt 9.2.3 SIWZ); z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione (fragment pkt 11 treści SIWZ) Na ofertę składają się następujące oświadczenia, dokumenty i załączniki: 11.1.1 Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 11.1.2 Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 11.1.3 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 11.1.4 Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci. 11.1.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 11.1.6 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 11.1.7 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia stanowiące Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 11.1.8 Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo – cenowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ (zgodnie z treścią SIWZ). 11.1.9 Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 11.1.10 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączają oświadczenie, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art.144 ustawy Pzp, w zakresie (następujących przypadkach): 1) dla celów umowy ustala się, że „siła wyższa” oznacza zdarzenie zewnętrzne, na które Strona umowy nie ma wpływu, a które uniemożliwiają wykonanie zobowiązań wynikających z umowy, których nie można było przewidzieć lub uniknąć, nawet w przypadku dołożenia przez Stronę najwyższej staranności, a w szczególności takie jak: wojna, rozruchy, trzęsienia ziemi, pożar, eksplozja, strajk, lokaut i zamach terrorystyczny, 2) siła wyższa nie obejmuje zdarzeń będących wynikiem zaniedbań i niedopatrzeń, które Strona przy dołożeniu należytej staranności mogła przewidzieć w chwili zawierania umowy lub mogła im zapobiec, 3) strona umowy chcąca zgłosić roszczenia wynikające z siły wyższej ma obowiązek niezwłocznie powiadomić na piśmie drugą Stronę o jej wystąpieniu i zakończeniu, gdy będzie to możliwe, 4) daty i terminy wypełnienia zobowiązań umownych zostaną przełożone lub przedłużone o okres, w którym zaistniała siła wyższa. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego umowę. Pozostałe uregulowania: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach: 1) zmiany zaoferowanych w umowie artykułów - w sytuacji zaprzestania produkcji lub wstrzymania produkcji dopuszcza się dostarczenie innych artykułów równoważnych nie gorszych niż zaoferowane w ofercie) w cenie nie wyższej od zapisanej w umowie, 2) obniżenia cen jednostkowych asortymentu, 3) w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług, według obowiązujących przepisów prawa podatkowego dotyczących przedmiotu umowy. Zmiana dotyczyć będzie cen brutto przy zachowaniu dotychczasowych cen netto i nastąpi po podpisaniu aneksu do umowy, za wyjątkiem przypadków określonych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). 2. Zmiany wprowadzone zgodnie z powyższym nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy w wyniku limitowania posiadanych środków finansowych. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego umowę. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej Umowy mogą być wprowadzone wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony.
IV 4 4 data 2020-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 – Dostawa do RZGW w Białymstoku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie” I. Przedmiot specyfikacji 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej: Zadanie 1 – RZGW w Białymstoku, ul. Branickiego 17A, 15-085 Białystok, 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. II. Warunki realizacji zamówienia 1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp. 6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru: a) widocznych wad, b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty. 8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany. 9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu. 10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru. 12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ. UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Ul. Żelazna 59A 00-848 Warszawa
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 - Dostawa do RZGW w Bydgoszczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie” I. Przedmiot specyfikacji 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej: Zadanie 2 – RZGW w Bydgoszczy, al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz, 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. II. Warunki realizacji zamówienia 1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp. 6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru: a) widocznych wad, b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty. 8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany. 9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu. 10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru. 12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ. UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Ul. Żelazna 59A 00-848 Warszawa
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 – Dostawa do RZGW w Gdańsku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie” I. Przedmiot specyfikacji 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej: Zadanie 3 – RZGW w Gdańsku, ul. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk, 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. II. Warunki realizacji zamówienia 1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp. 6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru: a) widocznych wad, b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty. 8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany. 9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu. 10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru. 12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ. UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Ul. Żelazna 59A 00-848 Warszawa
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4 - Dostawa RZGW w Krakowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie” I. Przedmiot specyfikacji 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej: Zadanie 4 – RZGW w Krakowie, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków, 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. II. Warunki realizacji zamówienia 1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp. 6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru: a) widocznych wad, b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty. 8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany. 9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu. 10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru. 12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ. UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Ul. Żelazna 59A 00-848 Warszawa
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5 – Dostawa do RZGW w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie” I. Przedmiot specyfikacji 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej: Zadanie 5 – RZGW w Lublinie, ul. Leszka Czarnego 3, 20-610 Lublin, 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. II. Warunki realizacji zamówienia 1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp. 6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru: a) widocznych wad, b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty. 8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany. 9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu. 10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru. 12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ. UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Ul. Żelazna 59A 00-848 Warszawa
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6 –Dostawa do RZGW w Rzeszowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie” I. Przedmiot specyfikacji 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej: Zadanie 6 – RZGW w Rzeszowie, ul. Hanasiewicza 17B, 35-103 Rzeszów, 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. II. Warunki realizacji zamówienia 1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp. 6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru: a) widocznych wad, b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty. 8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany. 9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu. 10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru. 12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ. UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Ul. Żelazna 59A 00-848 Warszawa
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7 – Dostawa do RZGW w Szczecinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie” I. Przedmiot specyfikacji 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej: Zadanie 7 – RZGW w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. II. Warunki realizacji zamówienia 1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp. 6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru: a) widocznych wad, b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty. 8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany. 9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu. 10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru. 12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ. UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Ul. Żelazna 59A 00-848 Warszawa
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8 – Dostawa do RZGW w Warszawie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie” I. Przedmiot specyfikacji 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej: Zadanie 8 – RZGW w Warszawie, ul. Zarzecze 13B, 03-194 Warszawa, 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. II. Warunki realizacji zamówienia 1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp. 6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru: a) widocznych wad, b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty. 8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany. 9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu. 10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru. 12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ. UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Ul. Żelazna 59A 00-848 Warszawa
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9 – Dostawa do RZGW we Wrocławiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie” I. Przedmiot specyfikacji 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej: Zadanie 9 – RZGW we Wrocławiu, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław, 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. II. Warunki realizacji zamówienia 1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp. 6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru: a) widocznych wad, b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty. 8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany. 9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu. 10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru. 12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ. UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Ul. Żelazna 59A 00-848 Warszawa
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie 10 – Dostawa do RZGW w Poznaniu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie” I. Przedmiot specyfikacji 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej:  Zadanie 1 – RZGW w Białymstoku, ul. Branickiego 17A, 15-085 Białystok,  Zadanie 2 – RZGW w Bydgoszczy, al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz,  Zadanie 3 – RZGW w Gdańsku, ul. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk,  Zadanie 4 – RZGW w Krakowie, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków,  Zadanie 5 – RZGW w Lublinie, ul. Leszka Czarnego 3, 20-610 Lublin,  Zadanie 6 – RZGW w Rzeszowie, ul. Hanasiewicza 17B, 35-103 Rzeszów,  Zadanie 7 – RZGW w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin,  Zadanie 8 – RZGW w Warszawie, ul. Zarzecze 13B, 03-194 Warszawa,  Zadanie 9 – RZGW we Wrocławiu, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław,  Zadanie 10 – RZGW w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań. 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. II. Warunki realizacji zamówienia 1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp. 6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru: a) widocznych wad, b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty. 8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany. 9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu. 10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru. 12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ. UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Ul. Żelazna 59A 00-848 Warszawa
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia)
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)