GuidZP400 |
61bf4b40-6541-43cf-986b-bb490156cd79
|
Biuletyn |
591410-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
|
Regon |
10052223800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Targowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1/3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-022
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 233 50 53
|
Zamawiajacy fax |
42 638 59 58
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ec1lodz.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.ec1lodz.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Rozwój funkcji wystawienniczo-edukacyjnych Centrum Nauki i Techniki w Łodzi wraz z zapleczem warsztatowym (numer umowy o dofinansowanie: UDA-RPLD.06.01.01-10-0001/17-00)
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/transakcja/378204
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/transakcja/378204
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/transakcja/378204
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
„EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi, ul. Tuwima 46, 90-021 Łódź, Recepcja
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup maszyn warsztatowych
|
Numer referencyjny |
282/DSE/PN/2020
|
Czy dialog techniczny |
1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych maszyn warsztatowych: Lp. Część
Przedmiot zamówienia Ilość [szt.] 1 Część 1 PIASKARKA KABINOWA 1 2 PODNOŚNIK MASZTOWY 1 Szczegółowy Opis
każdej pozycji przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby maszyny
stanowiące przedmiot zamówienia, wskazany w OPZ, były fabrycznie nowe, nieużywane, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne,
gotowe do pracy oraz wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2018, bądź w latach następnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (o ile
nie można go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie żąda dokumentów.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie żąda dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. Treść oferty stanowią następujące dokumenty: 1. FORMULARZ OFERTY – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione
do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty
pełnomocnictwem) (wg zał. nr 3 do SIWZ), składany w oryginale. 2. FORMULARZ ASORTYMENTOWY – wypełniony i
podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z dokumentem określającym status prawny
Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem (wg zał. nr 3.1.-3.2. do SIWZ). W FORMULARZU
ASORTYMENTOWYM Wykonawca zobowiązany jest podać: - producenta oferowanej maszyny, - model oferowanej maszyny, -
szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia dostępne na stronie internetowej (wskazać adres strony, jeśli istnieje), -
parametry oferowanej maszyny. UWAGA: Nie podanie tych informacji w treści FORMULARZA ASORTYMENTOWEGO
spowoduje odrzucenie oferty. FORMULARZ ASORTYMENTOWY, wypełniony i podpisany należy złożyć w oryginale. II. Wraz z
ofertą, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia/dokumenty: 1. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, składane
na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia
warunki udziału w postępowaniu (OŚWIADCZENIE WSTĘPNE) (wg załącznika nr 4 do SIWZ), składane w oryginale. 2.
ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez
notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny
Wykonawcy. Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t. jedn. Dz.U. 2019 poz. 1000 ze zm.), dla
pełnomocnictwa tego nie jest wymagane uiszczenie opłaty. III. OŚWIADCZENIA SKŁADANE PO TERMINIE SKŁADANIA
OFERT - BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO: OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU
PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ co Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu
albo braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, składane w oryginale. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca
może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym
postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania
się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa:
1) § 7 Istotnych postanowień umowy stanowiącej Załącznik nr 2.1-2.2
2. Strony zastrzegają prawo zmiany treści umowy dotyczących: 1) Zmiana parametrów technicznych wskazanych w OPZ,
jeżeli jednocześnie będą zaoferowane równorzędne lub lepsze parametry techniczne oraz zostanie osiągnięty cel i funkcjonalność
opisanego w OPZ elementu przedmiotu umowy, 2) Zmiana terminu dostawy : a) w przypadku gdy pomieszczenia, w których ma być
zamontowana maszyna nie będzie przygotowane do montażu, jednak nie dłużej niż w ciągu 5 miesięcy od daty podpisania umowy; b)
przypadku wystąpienia przyczyny zewnętrznej, niezależnej od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkującej niemożliwością
prowadzenia działań w celu wykonania umowy lub w sposób znaczny utrudniający jej realizację, w tym będącej wynikiem zagrożenia
epidemiologicznego lub będącej wynikiem działań podejmowanych przez władze państwowe lub samorządowe celem zapobiegania lub
zwalczania epidemii.
|
IV 4 4 data |
2020-10-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
OTWARCIE OFERT: 1) Termin otwarcia ofert: 08 października 2020 r. do godziny 12:15; 2) Miejsce otwarcia ofert: siedziba Zamawiającego:
„EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi, ul. Tuwima 46, 90-021 Łódź, Sala konferencyjna; 3) Sposób otwarcia danej oferty zależy od
formy, w jakiej została złożona, a) oferty złożone w postaci elektronicznej zostaną otwarte za pośrednictwem Platformy zakupowej, b)
oferty złożone w formie pisemnej zostaną otwarte i odczytane w wyznaczonym miejscu w siedzibie Zamawiającego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PIASKARKA KABINOWA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42924200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
120
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ 1 - PIASKARKA KABINOWA Przedmiotem zamówienia jest dostawa piaskarki kabinowej - 1
szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym specyfikacji parametrów technicznych stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby maszyna stanowiąca przedmiot zamówienia była fabrycznie nowa, nieużywana, sprawna technicznie,
bezpieczna, kompletna, gotowa do pracy oraz wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2018, bądź w latach następnych. Wykonawca
udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i Wykonawca
wskaże go w formularzu oferty. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z postanowieniami Rozdziału IV.4. SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PODNOŚNIK MASZTOWY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42413400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
120
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ 2 - PODNOŚNIK MASZTOWY Przedmiotem zamówienia jest dostawa podnośnika masztowego -
1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym specyfikacji parametrów technicznych stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby maszyna stanowiąca przedmiot zamówienia była fabrycznie nowa, nieużywana, sprawna technicznie,
bezpieczna, kompletna, gotowa do pracy oraz wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2018, bądź w latach następnych. Wykonawca
udzieli minimum 24 miesiące gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i Wykonawca
wskaże go w formularzu oferty. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z postanowieniami Rozdziału IV.4. SIWZ.
|
| |