1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego Jednostek Organizacyjnych i Administracyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 6 części j/n:
Część przetargu Przedmiot zamówienia i miejsce dostawy
1. Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego biurowego do DZIAŁU ROZWOJU I EWALUACJI UMB
2. Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do pomieszczeń na poddaszu Domu Studenta nr 1 DZIAŁU SPRAW STUDENCKICH UMB
3. Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją mebli biurowych do Działu Nowoczesnych Metod i Technik Kształcenia UMB.
4. Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do:
A. ZAKŁAD CHEMII FIZYCZNEJ UMB
B. SEKCJA ROZLICZEŃ PROJEKTÓW UMB
C. DZIAŁ PROJEKTÓW POMOCOWYCH UMB
D. ZAKŁAD PROTETYKI STOMATOLOGICZNEJ UMB
E. ZAKŁAD FARMAKOGNOZJI UMB
F. ZAKŁAD MEDYCYNY RODZINNEJ UMB
5. Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją mebli biurowych do Zakładu Patomorfologii Lekarskiej UMB
6. Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją mebli biurowych do biura SZKOŁY DOKTORSKIEJ UMB
Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 2, opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 3 dot. części nr 1, 2, 3, 4, 5 oraz załącznik nr 2 dot. części 6, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, Formularze Cenowe stanowią załącznik nr 5 do każdej części zamówienia.
Ponadto oprócz w/w załączników integralną częścią niniejszej SIWZ stanowią również następujące załączniki: Wizualizacje, rysunki, opisy mebli - dot. Części nr 1 i 2 oraz Projekt – dot. części nr 6.
|
| GuidZP400 |
2c64b37a-4940-4475-ad94-c4f1c4d97d03
|
| Biuletyn |
591350-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
|
| Regon |
28860400000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Kilińskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
15-089
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
857 485 400
|
| Zamawiajacy fax |
857 485 627
|
| Zamawiajacy email |
zampubl@umwb.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.umb.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia wyższa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.umb.edu.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umb.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji papierowej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Ogólna UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do Jednostek Organizacyjnych i Administracyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na sześć części.
|
| Numer referencyjny |
AZP.25.1.71.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego Jednostek Organizacyjnych i Administracyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 6 części j/n:
Część przetargu Przedmiot zamówienia i miejsce dostawy
1. Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego biurowego do DZIAŁU ROZWOJU I EWALUACJI UMB
2. Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do pomieszczeń na poddaszu Domu Studenta nr 1 DZIAŁU SPRAW STUDENCKICH UMB
3. Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją mebli biurowych do Działu Nowoczesnych Metod i Technik Kształcenia UMB.
4. Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do:
A. ZAKŁAD CHEMII FIZYCZNEJ UMB
B. SEKCJA ROZLICZEŃ PROJEKTÓW UMB
C. DZIAŁ PROJEKTÓW POMOCOWYCH UMB
D. ZAKŁAD PROTETYKI STOMATOLOGICZNEJ UMB
E. ZAKŁAD FARMAKOGNOZJI UMB
F. ZAKŁAD MEDYCYNY RODZINNEJ UMB
5. Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją mebli biurowych do Zakładu Patomorfologii Lekarskiej UMB
6. Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją mebli biurowych do biura SZKOŁY DOKTORSKIEJ UMB
Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 2, opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 3 dot. części nr 1, 2, 3, 4, 5 oraz załącznik nr 2 dot. części 6, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, Formularze Cenowe stanowią załącznik nr 5 do każdej części zamówienia.
Ponadto oprócz w/w załączników integralną częścią niniejszej SIWZ stanowią również następujące załączniki: Wizualizacje, rysunki, opisy mebli - dot. Części nr 1 i 2 oraz Projekt – dot. części nr 6.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
1. Termin (okres) realizacji zamówienia:
Część przetargu Termin (okres) realizacji zamówienia od daty zawarcia umowy
1. 56 dni
2. 56 dni
3. 35 dni
4. 35 dni
5. 42 dni
6. 35 dni
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
1) dotyczy części 1
a) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość zawiasów na min. 80 tys. cykli otwarcie - zamknięcie.
b) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość prowadnic na min. 50 tys. cykli.
c) Aktualne materiały informacyjne dotyczące - chłodziarki podblatowej do zabudowy (symbol CH1).
d) Oświadczenie producenta mebli potwierdzające, że oferowane meble odpowiadają aktualnym normom w zakresie stateczności i wytrzymałości konstrukcji oraz bezpieczeństwa użytkowania
UWAGI:
Zamawiający nie wymaga potwierdzenia w folderach/katalogach i/lub innych materiałach informacyjnych wszystkich parametrów danego wyposażenia, które są wymagane w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacji, gdy Zamawiający będzie miał wątpliwości co do prawdziwości parametrów zaoferowanego wyposażenia, może wystąpić do Wykonawcy z prośbą o wyjaśnienia lub dostarczenie dodatkowych materiałów informacyjnych potwierdzających parametry wymagane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wskazane jest oznaczenie załączonych dokumentów informacyjnych w celu właściwej identyfikacji przez Zamawiającego.
2) dotyczy części 2
a) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość zawiasów na min. 80 tys. cykli otwarcie - zamknięcie.
b) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość prowadnic na min. 50 tys. cykli.
c) Aktualne materiały informacyjne dotyczące: Sofy, foteli, worków-puf, krzeseł obrotowych, krzeseł, chłodziarki podblatowej, baterii zlewozmywakowej, zlewozmywaka,
d) Oświadczenie producenta mebli potwierdzające, że oferowane meble odpowiadają aktualnym normom w zakresie stateczności i wytrzymałości konstrukcji oraz bezpieczeństwa użytkowania.
UWAGI:
Zamawiający nie wymaga potwierdzenia w folderach/katalogach i/lub innych materiałach informacyjnych wszystkich parametrów danego wyposażenia, które są wymagane w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacji, gdy Zamawiający będzie miał wątpliwości co do prawdziwości parametrów zaoferowanego wyposażenia, może wystąpić do Wykonawcy z prośbą o wyjaśnienia lub dostarczenie dodatkowych materiałów informacyjnych potwierdzających parametry wymagane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wskazane jest oznaczenie załączonych dokumentów informacyjnych w celu właściwej identyfikacji przez Zamawiającego.
3) dotyczy części 3
a) Aktualne materiały informacyjne dotyczące – foteli biurowych i krzeseł konferencyjnych.
UWAGI:
Zamawiający nie wymaga potwierdzenia w folderach/katalogach i/lub innych materiałach informacyjnych wszystkich parametrów danego wyposażenia, które są wymagane w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacji, gdy Zamawiający będzie miał wątpliwości co do prawdziwości parametrów zaoferowanego wyposażenia, może wystąpić do Wykonawcy z prośbą o wyjaśnienia lub dostarczenie dodatkowych materiałów informacyjnych potwierdzających parametry wymagane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wskazane jest oznaczenie załączonych dokumentów informacyjnych w celu właściwej identyfikacji przez Zamawiającego (wskazana tabela wraz z numerem dokumentu i informacją, jakiego wyposażenia dotyczy).
4) dotyczy części 4
a) Aktualne materiały informacyjne dotyczące - foteli biurowych.
UWAGI:
Zamawiający nie wymaga potwierdzenia w folderach/katalogach i/lub innych materiałach informacyjnych wszystkich parametrów danego wyposażenia, które są wymagane w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacji, gdy Zamawiający będzie miał wątpliwości co do prawdziwości parametrów zaoferowanego wyposażenia, może wystąpić do Wykonawcy z prośbą o wyjaśnienia lub dostarczenie dodatkowych materiałów informacyjnych potwierdzających parametry wymagane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wskazane jest oznaczenie załączonych dokumentów informacyjnych w celu właściwej identyfikacji przez Zamawiającego (wskazana tabela wraz z numerem dokumentu i informacją, jakiego wyposażenia dotyczy).
5) dotyczy części 5
a) Aktualne materiały informacyjne dotyczące: Foteli biurowych i konferencyjnych.
UWAGI:
Zamawiający nie wymaga potwierdzenia w folderach/katalogach i/lub innych materiałach informacyjnych wszystkich parametrów danego wyposażenia, które są wymagane w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacji, gdy Zamawiający będzie miał wątpliwości co do prawdziwości parametrów zaoferowanego wyposażenia, może wystąpić do Wykonawcy z prośbą o wyjaśnienia lub dostarczenie dodatkowych materiałów informacyjnych potwierdzających parametry wymagane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wskazane jest oznaczenie załączonych dokumentów informacyjnych w celu właściwej identyfikacji przez Zamawiającego (wskazana tabela wraz z numerem dokumentu i informacją, jakiego wyposażenia dotyczy).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
Dokument Numer Załącznika
I. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY
1. Wypełniony Formularz ofertowy Załącznik nr 1
2. Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe
i funkcjonalne, szczegółowa specyfika asortymentowa Załączniki nr 2
3. Wypełnioną Tabelę oceny okresu gwarancji Załączniki nr 4
4. Wypełniony Formularz cenowy Załączniki nr 5
5. Oświadczenie DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Załącznik nr 6
6. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA
Z POSTĘPOWANIA Załącznik nr 7
7. Opcjonalnie: zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 8
8. Opcjonalnie: oświadczenie o ofercie równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 9
9. Opcjonalnie: wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – jeżeli dotyczy Załącznik nr 12
10. Opcjonalnie: pełnomocnictwo
Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy.
II. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT
(czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 11 do SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji, gdy:
a) konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć
w dacie zawarcia umowy,
b) zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron,
c) zmiana jest korzystna dla Kupującego,
d) w przypadku zmiany terminu wykonania robót budowlanych w siedzibie Użytkownika, przewiduje się konieczność przesunięcia terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Kupującego. Kupujący powiadomi Sprzedającego o nowym terminie przed upływem pierwotnego terminu przewidzianego na dostawę i montaż przedmiotu umowy.
e) wynika z aktualizacji rozwiązań techniczno-eksploatacyjnych, jakościowych
i funkcjonalnych (z uwagi na postęp technologiczny) zamawianego wyposażenia, przy zachowaniu ceny, terminu dostaw, gwarancji przedmiotu umowy oraz pozostałych warunków określonych umową.
f) zmiana terminu realizacji wynika z przyczyn zewnętrznych niezależnych od Kupującego oraz Sprzedającego, skutkujących niemożliwością dokonania montażu przedmiotu zamówienia.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany podmiotów wskazanych w § 7 ust. 1 i 2 umowy. Zmiana taka wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i nie stanowi zmiany umowy. Jednakże w przypadku zmiany serwisu gwarancyjnego, serwis każdorazowo musi spełniać wymogi dla serwisu określone w SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-10-12T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego biurowego do DZIAŁU ROZWOJU I EWALUACJI UMB
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
56
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego biurowego do DZIAŁU ROZWOJU I EWALUACJI UMB.
Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 2, opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, Formularze Cenowy stanowi załącznik nr 5. Ponadto oprócz w/w załączników integralną część SIWZ stanowią również następujące załączniki: Wizualizacje, rysunki, opisy mebli - dot. Części nr 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do pomieszczeń na poddaszu Domu Studenta nr 1 DZIAŁU SPRAW STUDENCKICH UMB
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
56
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do pomieszczeń na poddaszu Domu Studenta nr 1 DZIAŁU SPRAW STUDENCKICH UMB.
Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 2, opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, Formularz Cenowy stanowi załącznik nr 5. Ponadto oprócz w/w załączników integralną częścią SIWZ stanowią również następujące załączniki: Wizualizacje, rysunki, opisy mebli - dot. Części nr 2.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją mebli biurowych do Działu Nowoczesnych Metod i Technik Kształcenia UMB.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
35
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją mebli biurowych do Działu Nowoczesnych Metod i Technik Kształcenia UMB.
Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 2, opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, Formularz Cenowy stanowi załącznik nr 5.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do: A. ZAKŁAD CHEMII FIZYCZNEJ UMB B. SEKCJA ROZLICZEŃ PROJEKTÓW UMB C. DZIAŁ PROJEKTÓW POMOCOWYCH UMB D. ZAKŁAD PROTETYKI STOMATOLOGICZNEJ UMB E. ZAKŁAD FARMAKOGNOZJI UMB F. ZAKŁAD MEDYCYNY RODZINNEJ UMB
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39113000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
35
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do:
A. ZAKŁAD CHEMII FIZYCZNEJ UMB
B. SEKCJA ROZLICZEŃ PROJEKTÓW UMB
C. DZIAŁ PROJEKTÓW POMOCOWYCH UMB
D. ZAKŁAD PROTETYKI STOMATOLOGICZNEJ UMB
E. ZAKŁAD FARMAKOGNOZJI UMB
F. ZAKŁAD MEDYCYNY RODZINNEJ UMB
Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 2, opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, Formularz Cenowy stanowi załącznik nr 5.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją mebli biurowych do Zakładu Patomorfologii Lekarskiej UMB
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją mebli biurowych do Zakładu Patomorfologii Lekarskiej UMB.
Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 2, opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, Formularz Cenowy stanowi załącznik nr 5.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją mebli biurowych do biura SZKOŁY DOKTORSKIEJ UMB
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
35
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją mebli biurowych do biura SZKOŁY DOKTORSKIEJ UMB.
Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 2, opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 2, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, Formularz Cenowy stanowi załącznik nr 5. Ponadto oprócz w/w załączników integralną część SIWZ stanowi również oraz Projekt – dot. części nr 6.
|
| | |