| GuidZP400 |
cb61cce6-0a44-4109-917a-6cdb75dcabf0
|
| Biuletyn |
591306-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
01103538100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Kasprzaka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
01-211
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 38 94 806,
|
| Zamawiajacy fax |
22 632 38 93
|
| Zamawiajacy email |
mmarcinkowska@wolski.med.pl,
|
| Adres strony url |
www.wolski.med.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.wolski.med.pl, www.e-propublico.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wolski.med.pl, www.e-propublico.pl
|
| Oferty wnioski dostepne |
ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
www.e-propublico.pl
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę wideolaryngoskopu na potrzeby izolatorium Szpitala Wolskiego NUMER SPRAWY EP/69/2020
|
| Numer referencyjny |
EP/69/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Oferty lub wnioski |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
dostawa wideolaryngoskopu na potrzeby izolatorium Szpitala Wolskiego
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
pln
|
| Okres w dniach |
21
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
o zamówienie mogę ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy wideolaryngoskopu o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty numeru KRS, pod którym Wykonawca został zarejestrowany lub nazwy, pod którą Wykonawca został wpisany do CEiDG, zamawiający pobiera samodzielnie w/w dokumenty
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (załącznik nr 9 do SIWZ)
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1 Deklaracja zgodności CE wydana przez producenta
2 Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych w Polsce
3 Firmowe materiały informacyjne producenta lub autoryzowanego dystrybutora w języku polskim potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów oferowanego urządzenia.
W przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do prezentacji oferowanego wyrobu
4 Specyfikacja techniczno – eksploatacyjna, w której Wykonawca opisuje i potwierdza parametry oferowanego urządzenia wymagane przez Zamawiającego (załącznik nr 2 do SIWZ)
Oraz:
1) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,
2) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy formularz Specyfikacji techniczno-eksploatacyjnej, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
3) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem
Nr 3 do SIWZ,
4) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem
Nr 4 do SIWZ,
5) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
a. ograniczenia zakresu zamówienia objętego niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia,
b. zmiany stawki VAT, wynikającej ze zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego z zastrzeżeniem, że wartość brutto pozostaje bez zmian,
c. gdy Zamawiający stwierdzi, iż realizacja części zamówienia nie leży w interesie publicznym,
4. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie dotyczącym zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy
|
| IV 4 4 data |
2020-10-08T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|