Modernizacja Pawilonu Szpitalnego Nr 5 - Zakup, dostawa i montaż mebli

Data publikacji 2020-09-30
Data zakończenia 2020-10-08 00:00:00
Instytucja Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591118-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli na potrzeby Pawilonu szpitalnego Nr 5 SWPZZPOZ w Radomiu w następującej ilości:
Zadanie 1:
Poz. 1 Biurko – 14 szt.
Poz. 2 Fotel obrotowy – 14 szt.
Poz. 3 Krzesło miękkie – 80 szt.
Poz. 4 Krzesło szpitalne zmywalne – 180 szt.
Poz. 5 Fotel miękki – 20 szt.
Poz. 6 Stół/Stolik – 68 szt.
Poz. 7 Szafa biurowa zamykana – 24szt.
Zadanie 2:
Poz. 8 Zabudowa meblowa pomieszczeń administracyjnych, gabinetów, punktów pielęgniarskich, kuchni, zmywalni itp. - 20 kpl.
Poz.9 Zabudowa meblowa jadalni, szatni, magazynów, pomieszczeń pomocniczych i rezerwowych itp. - 22 kpl.
Poz. 10 Zabudowa meblowa sal pacjentów – 30 kpl.
Wymagania zamawiającego wobec przedmiotu zamówienia zostały określone w pozycjach
od 1 do 10 oraz Załącznikach od 1 do 12 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 89f96554-e95e-4486-8874-e10237b89928
Biuletyn 591118-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu
Regon 67020453100000
Zamawiajacy adres ulica Krychnowicka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-607
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (048) 332-45-00
Zamawiajacy fax (048) 3321508
Zamawiajacy email anna.krupa@szpitalpsychiatryczny.radom.pl
Adres strony url www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja Pawilonu Szpitalnego Nr 5 - Zakup, dostawa i montaż mebli
Numer referencyjny 8/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli na potrzeby Pawilonu szpitalnego Nr 5 SWPZZPOZ w Radomiu w następującej ilości: Zadanie 1: Poz. 1 Biurko – 14 szt. Poz. 2 Fotel obrotowy – 14 szt. Poz. 3 Krzesło miękkie – 80 szt. Poz. 4 Krzesło szpitalne zmywalne – 180 szt. Poz. 5 Fotel miękki – 20 szt. Poz. 6 Stół/Stolik – 68 szt. Poz. 7 Szafa biurowa zamykana – 24szt. Zadanie 2: Poz. 8 Zabudowa meblowa pomieszczeń administracyjnych, gabinetów, punktów pielęgniarskich, kuchni, zmywalni itp. - 20 kpl. Poz.9 Zabudowa meblowa jadalni, szatni, magazynów, pomieszczeń pomocniczych i rezerwowych itp. - 22 kpl. Poz. 10 Zabudowa meblowa sal pacjentów – 30 kpl. Wymagania zamawiającego wobec przedmiotu zamówienia zostały określone w pozycjach od 1 do 10 oraz Załącznikach od 1 do 12 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – wykonał 2 dostawy o wartości nie mniejszej niż: w Zadaniu 1 – 50 000,00 zł w Zadaniu 2 – 150 000,00 zł, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów , na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu wykaz wykonanych dostaw wraz z montażem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy wraz z montażem urządzeń zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te dostawy wraz z montażem zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy wraz z montażem były wykonywane (wzór stanowi załącznik nr 18).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) katalogi lub opisy techniczne w języku polskim – zawierające wszystkie wymagane parametry opisu przedmiotu zamówienia – dot. Zadania 1. 2) atest higieniczny na materiały z których będzie wykonywany przedmiot zamówienia(wystawiony przez uprawnioną jednostkę) dopuszczający ich stosowanie w laboratoriach, placówkach medycznych i dydaktycznych – dot. Zadania 2. 3) atest zgodności z normą PN-EN 14072: 2006, PN-EN 14073:2006, 14074:2006 – dot. Zadania 2. 4) próbka frontu medycznego w pełni gotowego do montażu wraz z uszczelką właściwą, uchwytem. Wymiar frontu dowolny, lakierowany wg opisu na dowolny kolor - dot. Zadania 2. poz. 8 i poz. 9.
Inne dokumenty niewymienione 1)formularze cenowe – ( Zadanie 1 oraz Zadanie 2 poz. 8, Zadanie 2 poz. 9, Zadanie 2 poz. 10) – należy złożyć w formie oryginału. 2) Parametry techniczne - (wzór stanowi Załącznik nr 1do nr 12 do SIWZ) - należy złożyć w formie oryginału, 3) dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium. Zamawiający w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wpłynęła na konto Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą wadium. 4) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza.
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości 5 500,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy pięćset 00/100) W przypadku złożenia ofert częściowych wysokość wadium dla każdego Zadania wynosi odpowiednio: Zadanie I – Meble biurowe – 1 500,00 PLN (słownie złotych: tysiąc pięćset złotych) Zadanie II– Zabudowy meblowe – 4 000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące) Wadium musi być skutecznie wniesione przed terminem składania ofert.W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: • w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, • poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr. 109, poz. 1158, z późń. zm.).2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Getin Noble Bank S.A. 11 1560 0013 2326 9573 8000 0018 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert – określonym w pkt. 14 SIWZ – środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek.Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty.3. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt. 2 należy w formie oryginału załączyć do oferty.4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. SWPZZPPOZ w Radomiu, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie Zamawiającego. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 41. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt. 4 stosuje się odpowiednio 5. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 1–41 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-10-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Wojewódzki Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej im. dr Barbary Borzym 26-607 Radom ul. Krychnowicka 1 tel: 48 332 46 02 fax: 48 332 15 08;  inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Wojewódzkim Zespole Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej im. dr Barbary Borzym 26-607 Radom ul. Krychnowicka 1 jest Pan Ryszard Bryś tel. 48 3324562 e-mail: obrona@szpitalpsychiatryczny.radom.pl;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Modernizacja Pawilonu szpitalnego Nr 5 – zakup, dostawa i montaż mebli” znak sprawy 8/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ___________________ ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)