Obsługa techniczna systemu komputerowego, stacji roboczych i serwerów Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu

Data publikacji 2020-11-26
Data zakończenia 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615907-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4. Przedmiot zamówienia
4.1 Przedmiot zamówienia według nomenklatury i kod CPV: 72250000-2 Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.2 Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna systemu komputerowego, stacji roboczych i serwerów Oddziału Terenowego we Wrocławiu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w następujących lokalizacjach:
– Siedzibie Oddziału Terenowego we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60,
– Siedzibie Archiwum zakładowego we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 4,
– Siedzibie Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2,
– Siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199
– Siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28
– Siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich 15.

Na system składają się następujące elementy:
1) Sieć LAN i WAN
– Okablowanie (elementy bierne) w każdej z lokalizacji,
– Urządzenia aktywne: koncentratory i hub’y , switch’e w każdej z lokalizacji

2) Sprzęt komputerowy zainstalowany w siedzibie Oddziału Terenowego przy ul. Mińskiej 60
– Stacje robocze
– Serwer DELL PowerEdge R630 z zainstalowanym oprogramowaniem VMWare
– Wirtualne maszyny MS Windows 2012 Serwer
– Drukarki laserowe
– Kolorowe drukarki laserowe
– Zasilacze awaryjny UPS o mocy 5000 VA
– Zasilacze awaryjne UPS o mocy do 2000 VA
– Serwery NAS Synology
– Ploter atramentowe HP
– Urządzenie wielofunkcyjne HP o formacie A0

3) Sprzęt komputerowy zainstalowany w Archiwum zakładowym i Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu
– Stacje robocze
– Serwer PC z zainstalowanym oprogramowaniem VMware i systemami operacyjnymi na wirtualnych maszynach
– Drukarki laserowe
– Kolorowa drukarka laserowa
– Serwer NAS Synology

4) Sprzęt komputerowy zainstalowany w siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Legnicy
– Stacje robocze
– Serwer PC z zainstalowanym oprogramowaniem VMware i systemami operacyjnymi na wirtualnej maszynie
– Drukarki laserowe
– Serwery NAS Synology

5) Sprzęt komputerowy zainstalowany w siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy
– Stacje robocze
– Serwer PC z zainstalowanym oprogramowaniem VMware i systemami operacyjnymi na wirtualnych maszynach
– Drukarki laserowe
– Serwery NAS Synology

6) Sprzęt komputerowy zainstalowany w siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich
– Stacje robocze
– Serwer PC z zainstalowanym oprogramowanie VMware i systemami operacyjnymi na wirtualnych maszynach
– Drukarki laserowe
– Serwery NAS Synology

7) Oprogramowanie zainstalowane w Oddziale Terenowym (w sensie na Mińskiej czy całym OT)
1 host VMware (ver. 6) z następującymi maszynami wirtualnymi:
– 15 serwerów Microsoft Windows
– 3 serwery LINUX
Microsoft
– 8 serwery Microsoft Windows 2012 pracujących w strukturze Active Directory
– 3 serwery Microsoft Windows 2003
– 4 serwery Microsoft Windows 2008
– 127 stacji roboczych Microsoft Windows 7/10
inne
– serwer ochrony antywirusowej BitDefender
– oprogramowanie PageScope Enterprise Suite

8) Oprogramowanie zainstalowane w poszczególnych Sekcjach Zamiejscowych i Archiwum Zakładowym
Host VMware z następującymi maszynami wirtualnymi
- Dwie maszyny wirtualne Windows
Microsoft
- serwer 2012
- stacje robocze Microsoft Windows 7/10

W ramach usługi będą wykonywane następujące czynności:
a) Usuwanie awarii: serwerów, stacji roboczych, drukarek, ups-ów, elementów fizycznych i logicznych sieci komputerowej
b) stała gotowość serwisowa od godziny 7oo do godziny 20oo
c) konieczność przebywania przynajmniej 1 osoby uprawnionej ze strony usługodawcy przez czas wskazany w ofercie nie krócej niż 5 godzin dziennie w godzinach pomiędzy 7:00 a 16:00 w dniach pracy Zamawiającego) na terenie siedziby Oddziału Terenowego przy ul. Mińskiej 60. Osoba ta będzie pełniła funkcję obsługi technicznej (HelpDesk) dla pracowników Zamawiającego, bezpośrednio w siedzibie Oddziału Terenowego przy ul. Mińskiej 60 oraz zdalnie dla Sekcji Zamiejscowych. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji umowy, do zatrudniania na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1320 z późn.zm), we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie podwykonawcy, osób wykonujących usługę bezpośredniej obsługi technicznej (HelpDesk) przez cały okres obowiązywania umowy.
W razie braku możliwości zdalnego wykonania usługi dla Sekcji Zamiejscowej wymagane będzie wykonanie jej bezpośrednio w jej siedzibie, jednak z zachowaniem jednoczesnej bezpośredniej obsługi w siedzibie Oddziału Terenowego, Czas przebywania osób uprawnionych ze strony usługodawcy w siedzibie Oddziału może zostać wydłużony w przypadku zwiększonego zapotrzebowania Oddziału (sytuacje awaryjne, wdrożenia itp.)
d) Stosowanie okresowych przeglądów, drobnych napraw sprzętu oraz oprogramowania serwerów i stacji roboczych w siedzibie Oddziału terenowego, Archiwum Zakładowego i każdej z Sekcji Zamiejscowych gospodarowania Zasobem. W zakresie tych konserwacji przeprowadzone zostaną między innymi następujące czynności:
– Kontrola oprogramowaniem diagnostycznym,
– Analiza zebranych danych w trakcie testów, interpretacja wyników, ocena stanu, działania zapobiegawcze, wnioski i zalecenia,
– Diagnostyka działania komputera i innych urządzeń
e) Wykonywanie prac instalacyjnych i konfiguracyjnych w ramach, których będą wykonywane między innymi następujące czynności:
– Dostrojenie parametrów sprzętu komputerowego,
– Instalacje i konfiguracje: stacji roboczych, serwerów, urządzeń aktywnych sieci zgodnie z zaleceniami Zamawiającego,
– Logiczna konfiguracja wydruków sieciowych w tym z wykorzystaniem oprogramowania Page Scope Enterprise Suite firmy Konica Minolta lub innego oprogramowania z funkcją wydruku podążającego,
– Instalacje i konfiguracje UPS-ów (serwery),
– Konfiguracja drukarek laserowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych,
– Dostrajanie parametrów urządzeń sieciowych, m.in. switch
f) Wykonywanie prac związanych z obsługą i administracją systemów operacyjnych, w szczególności Windows 7/10 i nowsze.
– Parametryzacja systemów operacyjnych w zależności od warunków pracy systemu,
– Uaktualnienia poprawek systemowych,
– Obserwacja parametrów pracy systemów i wprowadzanie zmian przed awaryjnych,
– Konfiguracja i kontrola poprawności działania kopii bezpieczeństwa maszyn wirtualnych realizowanych za pomocą Veam Backup and Replication oraz kopii bezpieczeństwa MS Windows.
g) Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego (komputerów, laptopów, drukarek, monitorów, skanerów) będących na wyposażeniu użytkowników we wszystkich lokalizacjach, o których mowa w § 1 ust. 1 umowy, wraz z przypisaniem sprzętu użytkownikowi. Ewidencja jak również przekazanie sprzętu użytkownikowi ma być prowadzona na kartach wyposażenia będących załącznikiem do procedury ZIL-P3. Ewidencja, o której mowa ma zawierać w szczególności:
 Nazwę składniku majątku,
 Numer inwentarzowy (jeśli został nadany),
 Imię i nazwisko użytkownika sprzętu,
 Miejsce użytkowania (jedna z siedzib zamawiającego),

h) Czynności serwisowe sprzętu prowadzone w ramach helpdesk mają być ewidencjonowane na kartach serwisowych stanowiących załącznik nr 4 do umowy,

i) Czynności konserwacyjne sprzętu komputerowego (czyszczenie):
– Komputery – 1 raz w roku
– Drukarki – 1 raz w roku
– UPS i inne urządzenia – 1 raz w roku

Serwis dotyczy sprzętu komputerowego w:
KOWR OT Wrocław, ul.Mińska 60.
Ilość sprzętu:
– Komputery - 127 sztuk
– Serwery – 2 sztuk (VMware)
– Ups-y – 3 sztuk
– Drukarki – 30 sztuk

Sekcji Zamiejscowej w Legnicy.
Ilość sprzętu:
– Komputery – 21 sztuk
– Serwery – 1 sztuka (VMware)
– Ups-y – 1 sztuk
– Drukarki – 7 sztuk

Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy
Ilość sprzętu:
– Komputery – 17 sztuki
– Serwery – 1 sztuka (VMware)
– UPS – 1 sztuka
– Drukarki – 9 sztuk

Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu i Archiwum Zakładowe.
Ilość sprzętu:
– Komputery – 27 sztuk
– Serwery – 1 sztuk (VMware)
– UPS – 1 sztuka
– Drukarki – 11 sztuki

Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich.
Ilość sprzętu:
– Komputery – 24 sztuki
– Serwery – 2 sztuk (VMware)
– Baterie zasilające całą sieć dedykowaną stacjom roboczym
– Drukarki – 7 sztuk

4.3 Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę:
1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji umowy, do zatrudniania na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie podwykonawcy, osób wykonujących usługę bezpośredniej obsługi technicznej, (HelpDesk) w siedzibie Oddziału Terenowego Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy.
2) Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy:
a) Wykaz osób, które realizować będą w jego imieniu przedmiot niniejszej umowy,
z podaniem w szczególności: imion i nazwisk osób, podstawy (tj. rodzaj umowy), wymiaru i okresu zatrudnienia (wraz z danymi kontaktowymi do osoby nadzorującej);
b) Kopii umów o pracę poświadczonych za zgodność z oryginałem, zawartych ze wszystkimi osobami przy pomocy których Wykonawca będzie realizował umowę.
c) Zanonimizowane dowody, z wyjątkiem imienia i nazwiska, potwierdzające zgłoszenie osób wskazanych w wykazie o którym mowa w pkt 1), przez pracodawcę do ubezpieczeń społecznych lub/ i zdrowotnych, w formie kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem;
3) Dopuszcza się możliwość zmiany osób wyznaczonych do realizacji zamówienia na inne spełniające minimalne wymagania określone w SIWZ po uzyskaniu wcześniejszej pisemnej akceptacji Zamawiającego. W przypadku konieczności zmiany –w okresie trwania umowy – osób realizujących w imieniu Wykonawcy przedmiot umowy, wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu aktualnych dokumentów i oświadczeń o których mowa w ust. 2. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie do 7 dni od dokonania przedmiotowej zmiany. Zmiana wykazu osób realizujących przedmiot umowy w imieniu Wykonawcy nie wymaga zmiany umowy w formie pisemnego aneksu.
4) Zamawiający będzie miał prawo do potwierdzenia tożsamości osoby realizującej przedmiot umowy w imieniu Wykonawcy i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. Niespełnienie wymagań, o których mowa powyżej skutkować może naliczeniem kar umownych z tytułu niesumiennego wykonywania usług oraz może stanowić podstawę rozwiązania umowy.
5) Wszystkie osoby realizujące przedmiot umowy w imieniu Wykonawcy zobowiązane są do dołożenia należytej staranności przy realizacji powierzonych zadań.
6) Wykonawca i osoby realizujące przedmiot umowy w jego imieniu zobowiązani są do zachowania poufności na zasadach określonych w § 8 projektu umowy oraz zasad ochrony danych osobowych określonych w § 8 projektu umowy.
7) Wykonawca jest bezpośrednio odpowiedzialny za realizacje przedmiotu umowy
i ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania osób, które w jego imieniu realizować będą przedmiot umowy.
8) Służbowy, merytoryczny oraz dyscyplinarny nadzór i kierownictwo nad pracownikami Wykonawcy sprawuje Wykonawca, w tym w szczególności w stosunku do osób przez Wykonawcę zatrudnionych Wykonawca pełni rolę pracodawcy w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy.
9) Wykonawca odpowiada za dobór osób przy realizacji umowy, ich kwalifikacje zawodowe oraz gwarantuje, że osoby te zostaną odpowiednio przeszkolone, w tym w zakresie wewnętrznych regulacji Zamawiającego, do realizacji obowiązków umownych.
10) W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych oraz kapitałowych niezatrudniających pracowników, Zamawiający zastrzega, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonają osobiście osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, wspólnicy spółek kapitałowych oraz osobowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 154bcf6b-a739-4576-87a7-59e2b2d6d667
Biuletyn 615907-N-2020
Zamawiajacy nazwa Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
Regon 36784953800177
Zamawiajacy adres ulica Mińska
Zamawiajacy adres numer domu 60
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54-610
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon (71) 356-39-19,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl,
Adres strony url http://bip.kowr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Osoba Prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://kowr.eb2b.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://kowr.eb2b.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Obsługa techniczna systemu komputerowego, stacji roboczych i serwerów Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
Numer referencyjny WRO.WOP.260.54.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 4. Przedmiot zamówienia 4.1 Przedmiot zamówienia według nomenklatury i kod CPV: 72250000-2 Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 4.2 Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna systemu komputerowego, stacji roboczych i serwerów Oddziału Terenowego we Wrocławiu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w następujących lokalizacjach: – Siedzibie Oddziału Terenowego we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60, – Siedzibie Archiwum zakładowego we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 4, – Siedzibie Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2, – Siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199 – Siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28 – Siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich 15. Na system składają się następujące elementy: 1) Sieć LAN i WAN – Okablowanie (elementy bierne) w każdej z lokalizacji, – Urządzenia aktywne: koncentratory i hub’y , switch’e w każdej z lokalizacji 2) Sprzęt komputerowy zainstalowany w siedzibie Oddziału Terenowego przy ul. Mińskiej 60 – Stacje robocze – Serwer DELL PowerEdge R630 z zainstalowanym oprogramowaniem VMWare – Wirtualne maszyny MS Windows 2012 Serwer – Drukarki laserowe – Kolorowe drukarki laserowe – Zasilacze awaryjny UPS o mocy 5000 VA – Zasilacze awaryjne UPS o mocy do 2000 VA – Serwery NAS Synology – Ploter atramentowe HP – Urządzenie wielofunkcyjne HP o formacie A0 3) Sprzęt komputerowy zainstalowany w Archiwum zakładowym i Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu – Stacje robocze – Serwer PC z zainstalowanym oprogramowaniem VMware i systemami operacyjnymi na wirtualnych maszynach – Drukarki laserowe – Kolorowa drukarka laserowa – Serwer NAS Synology 4) Sprzęt komputerowy zainstalowany w siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Legnicy – Stacje robocze – Serwer PC z zainstalowanym oprogramowaniem VMware i systemami operacyjnymi na wirtualnej maszynie – Drukarki laserowe – Serwery NAS Synology 5) Sprzęt komputerowy zainstalowany w siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy – Stacje robocze – Serwer PC z zainstalowanym oprogramowaniem VMware i systemami operacyjnymi na wirtualnych maszynach – Drukarki laserowe – Serwery NAS Synology 6) Sprzęt komputerowy zainstalowany w siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich – Stacje robocze – Serwer PC z zainstalowanym oprogramowanie VMware i systemami operacyjnymi na wirtualnych maszynach – Drukarki laserowe – Serwery NAS Synology 7) Oprogramowanie zainstalowane w Oddziale Terenowym (w sensie na Mińskiej czy całym OT) 1 host VMware (ver. 6) z następującymi maszynami wirtualnymi: – 15 serwerów Microsoft Windows – 3 serwery LINUX Microsoft – 8 serwery Microsoft Windows 2012 pracujących w strukturze Active Directory – 3 serwery Microsoft Windows 2003 – 4 serwery Microsoft Windows 2008 – 127 stacji roboczych Microsoft Windows 7/10 inne – serwer ochrony antywirusowej BitDefender – oprogramowanie PageScope Enterprise Suite 8) Oprogramowanie zainstalowane w poszczególnych Sekcjach Zamiejscowych i Archiwum Zakładowym Host VMware z następującymi maszynami wirtualnymi - Dwie maszyny wirtualne Windows Microsoft - serwer 2012 - stacje robocze Microsoft Windows 7/10 W ramach usługi będą wykonywane następujące czynności: a) Usuwanie awarii: serwerów, stacji roboczych, drukarek, ups-ów, elementów fizycznych i logicznych sieci komputerowej b) stała gotowość serwisowa od godziny 7oo do godziny 20oo c) konieczność przebywania przynajmniej 1 osoby uprawnionej ze strony usługodawcy przez czas wskazany w ofercie nie krócej niż 5 godzin dziennie w godzinach pomiędzy 7:00 a 16:00 w dniach pracy Zamawiającego) na terenie siedziby Oddziału Terenowego przy ul. Mińskiej 60. Osoba ta będzie pełniła funkcję obsługi technicznej (HelpDesk) dla pracowników Zamawiającego, bezpośrednio w siedzibie Oddziału Terenowego przy ul. Mińskiej 60 oraz zdalnie dla Sekcji Zamiejscowych. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji umowy, do zatrudniania na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1320 z późn.zm), we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie podwykonawcy, osób wykonujących usługę bezpośredniej obsługi technicznej (HelpDesk) przez cały okres obowiązywania umowy. W razie braku możliwości zdalnego wykonania usługi dla Sekcji Zamiejscowej wymagane będzie wykonanie jej bezpośrednio w jej siedzibie, jednak z zachowaniem jednoczesnej bezpośredniej obsługi w siedzibie Oddziału Terenowego, Czas przebywania osób uprawnionych ze strony usługodawcy w siedzibie Oddziału może zostać wydłużony w przypadku zwiększonego zapotrzebowania Oddziału (sytuacje awaryjne, wdrożenia itp.) d) Stosowanie okresowych przeglądów, drobnych napraw sprzętu oraz oprogramowania serwerów i stacji roboczych w siedzibie Oddziału terenowego, Archiwum Zakładowego i każdej z Sekcji Zamiejscowych gospodarowania Zasobem. W zakresie tych konserwacji przeprowadzone zostaną między innymi następujące czynności: – Kontrola oprogramowaniem diagnostycznym, – Analiza zebranych danych w trakcie testów, interpretacja wyników, ocena stanu, działania zapobiegawcze, wnioski i zalecenia, – Diagnostyka działania komputera i innych urządzeń e) Wykonywanie prac instalacyjnych i konfiguracyjnych w ramach, których będą wykonywane między innymi następujące czynności: – Dostrojenie parametrów sprzętu komputerowego, – Instalacje i konfiguracje: stacji roboczych, serwerów, urządzeń aktywnych sieci zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, – Logiczna konfiguracja wydruków sieciowych w tym z wykorzystaniem oprogramowania Page Scope Enterprise Suite firmy Konica Minolta lub innego oprogramowania z funkcją wydruku podążającego, – Instalacje i konfiguracje UPS-ów (serwery), – Konfiguracja drukarek laserowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, – Dostrajanie parametrów urządzeń sieciowych, m.in. switch f) Wykonywanie prac związanych z obsługą i administracją systemów operacyjnych, w szczególności Windows 7/10 i nowsze. – Parametryzacja systemów operacyjnych w zależności od warunków pracy systemu, – Uaktualnienia poprawek systemowych, – Obserwacja parametrów pracy systemów i wprowadzanie zmian przed awaryjnych, – Konfiguracja i kontrola poprawności działania kopii bezpieczeństwa maszyn wirtualnych realizowanych za pomocą Veam Backup and Replication oraz kopii bezpieczeństwa MS Windows. g) Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego (komputerów, laptopów, drukarek, monitorów, skanerów) będących na wyposażeniu użytkowników we wszystkich lokalizacjach, o których mowa w § 1 ust. 1 umowy, wraz z przypisaniem sprzętu użytkownikowi. Ewidencja jak również przekazanie sprzętu użytkownikowi ma być prowadzona na kartach wyposażenia będących załącznikiem do procedury ZIL-P3. Ewidencja, o której mowa ma zawierać w szczególności:  Nazwę składniku majątku,  Numer inwentarzowy (jeśli został nadany),  Imię i nazwisko użytkownika sprzętu,  Miejsce użytkowania (jedna z siedzib zamawiającego), h) Czynności serwisowe sprzętu prowadzone w ramach helpdesk mają być ewidencjonowane na kartach serwisowych stanowiących załącznik nr 4 do umowy, i) Czynności konserwacyjne sprzętu komputerowego (czyszczenie): – Komputery – 1 raz w roku – Drukarki – 1 raz w roku – UPS i inne urządzenia – 1 raz w roku Serwis dotyczy sprzętu komputerowego w: KOWR OT Wrocław, ul.Mińska 60. Ilość sprzętu: – Komputery - 127 sztuk – Serwery – 2 sztuk (VMware) – Ups-y – 3 sztuk – Drukarki – 30 sztuk Sekcji Zamiejscowej w Legnicy. Ilość sprzętu: – Komputery – 21 sztuk – Serwery – 1 sztuka (VMware) – Ups-y – 1 sztuk – Drukarki – 7 sztuk Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy Ilość sprzętu: – Komputery – 17 sztuki – Serwery – 1 sztuka (VMware) – UPS – 1 sztuka – Drukarki – 9 sztuk Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu i Archiwum Zakładowe. Ilość sprzętu: – Komputery – 27 sztuk – Serwery – 1 sztuk (VMware) – UPS – 1 sztuka – Drukarki – 11 sztuki Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich. Ilość sprzętu: – Komputery – 24 sztuki – Serwery – 2 sztuk (VMware) – Baterie zasilające całą sieć dedykowaną stacjom roboczym – Drukarki – 7 sztuk 4.3 Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji umowy, do zatrudniania na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie podwykonawcy, osób wykonujących usługę bezpośredniej obsługi technicznej, (HelpDesk) w siedzibie Oddziału Terenowego Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy. 2) Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy: a) Wykaz osób, które realizować będą w jego imieniu przedmiot niniejszej umowy, z podaniem w szczególności: imion i nazwisk osób, podstawy (tj. rodzaj umowy), wymiaru i okresu zatrudnienia (wraz z danymi kontaktowymi do osoby nadzorującej); b) Kopii umów o pracę poświadczonych za zgodność z oryginałem, zawartych ze wszystkimi osobami przy pomocy których Wykonawca będzie realizował umowę. c) Zanonimizowane dowody, z wyjątkiem imienia i nazwiska, potwierdzające zgłoszenie osób wskazanych w wykazie o którym mowa w pkt 1), przez pracodawcę do ubezpieczeń społecznych lub/ i zdrowotnych, w formie kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem; 3) Dopuszcza się możliwość zmiany osób wyznaczonych do realizacji zamówienia na inne spełniające minimalne wymagania określone w SIWZ po uzyskaniu wcześniejszej pisemnej akceptacji Zamawiającego. W przypadku konieczności zmiany –w okresie trwania umowy – osób realizujących w imieniu Wykonawcy przedmiot umowy, wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu aktualnych dokumentów i oświadczeń o których mowa w ust. 2. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie do 7 dni od dokonania przedmiotowej zmiany. Zmiana wykazu osób realizujących przedmiot umowy w imieniu Wykonawcy nie wymaga zmiany umowy w formie pisemnego aneksu. 4) Zamawiający będzie miał prawo do potwierdzenia tożsamości osoby realizującej przedmiot umowy w imieniu Wykonawcy i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. Niespełnienie wymagań, o których mowa powyżej skutkować może naliczeniem kar umownych z tytułu niesumiennego wykonywania usług oraz może stanowić podstawę rozwiązania umowy. 5) Wszystkie osoby realizujące przedmiot umowy w imieniu Wykonawcy zobowiązane są do dołożenia należytej staranności przy realizacji powierzonych zadań. 6) Wykonawca i osoby realizujące przedmiot umowy w jego imieniu zobowiązani są do zachowania poufności na zasadach określonych w § 8 projektu umowy oraz zasad ochrony danych osobowych określonych w § 8 projektu umowy. 7) Wykonawca jest bezpośrednio odpowiedzialny za realizacje przedmiotu umowy i ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania osób, które w jego imieniu realizować będą przedmiot umowy. 8) Służbowy, merytoryczny oraz dyscyplinarny nadzór i kierownictwo nad pracownikami Wykonawcy sprawuje Wykonawca, w tym w szczególności w stosunku do osób przez Wykonawcę zatrudnionych Wykonawca pełni rolę pracodawcy w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 9) Wykonawca odpowiada za dobór osób przy realizacji umowy, ich kwalifikacje zawodowe oraz gwarantuje, że osoby te zostaną odpowiednio przeszkolone, w tym w zakresie wewnętrznych regulacji Zamawiającego, do realizacji obowiązków umownych. 10) W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych oraz kapitałowych niezatrudniających pracowników, Zamawiający zastrzega, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonają osobiście osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, wspólnicy spółek kapitałowych oraz osobowych
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) Wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi realizowane w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy każda polegająca na obsłudze technicznej systemu komputerowego w jednej lokalizacji, obejmującą co najmniej 50 stanowisk komputerowych każda W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże. 2) dysponuje przynajmniej dwoma osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje tj.: osoby wyznaczone do realizacji zamówienia zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wykonujące usługę bezpośredniej obsługi technicznej HelpDesk (pełnienia dyżurów) posiadającą przynajmniej: • wykształcenie średnie • min. 5-letnie doświadczeniem na stanowisku serwisanta sieci komputerowej, • min. 5-letnie doświadczeniem w administracji serwerami MS Windows, • min. 5-letnie doświadczeniem w administrowaniu stacjami roboczymi MS Windows. • posiadającą ukończone szkolenie dla Administratora co najmniej MS Windows 2012 serwer, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy wspólnie wykażą się dysponowaniem wymaganymi osobami.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp., Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1 i 2 wzór określony w załączniku nr Nr 2 i 3 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu 3.1 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp, tj: 1) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzającego wykonanie co najmniej 3 usług wykonywanych w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy każda polegających na obsłudze technicznej systemu komputerowego w jednej lokalizacji, obejmujących co najmniej 50 stanowisk komputerowych każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. wykonawca winien wykazać się dysponowaniem przynajmniej dwoma osobami, wyznaczonymi do realizacji zamówienia zatrudnione na podstawie umowy które, będą wykonywać usługę bezpośredniej obsługi technicznej HelpDesk (pełnienia dyżurów) posiadająca przynajmniej: • wykształcenie średnie • min. 5-letnie doświadczeniem na stanowisku serwisanta sieci komputerowej, • min. 5-letnie doświadczeniem w administracji serwerami MS Windows, • min. 5-letnie doświadczeniem w administrowaniu stacjami roboczymi MS Windows. • posiadającą ukończone szkolenie dla Administratora co najmniej MS Windows 2012 serwer, Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3.1, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot trzeci albo wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca -odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Warunki zmiany umowy określono w załączniku nr 7 do SIWZ - projekt umowy
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej 1.1 Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryterium "CENA", „SERWIS - ILOŚĆ GODZIN PEŁNIONEGO DYŻURU” 1.2 Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę Wykonawcy, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SIWZ wyliczonych zgodnie ze wzorem: S (suma ilości punktów przyznanych badanej ofercie) = C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) + Ks (uzyskana ilość punktów w kryterium „SERWIS – ILOŚĆ GODZIN PEŁNIONEGO DYŻURU”) kryterium „CENA” – waga 60% kryterium „SERWIS - ILOŚĆ GODZIN PEŁNIONEGO DYŻURU” – waga 40% 1.3 W kryterium „CENA” wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru: Kc = Cn/Cb x 100 x R Kc - liczba punktów ocenianej oferty dla kryterium ceny, Cn - cena oferty najkorzystniejszej, Cb - cena badanej oferty, R - waga kryterium ceny (0,60). 1.4 W kryterium „SERWIS - ILOŚĆ GODZIN PEŁNIONEGO DYŻURU” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt: Zaproponowana w ofertach ilość godzin dyżuru będzie podlegała ocenie. Za każda dodatkową godzinę dyżuru ponad wymagane minimum 5 godzin/dzień przyznawana będzie następująca ilość punktów Dyżur 5 godz./dzień – 0 pkt. Dyżur 6 godz./dzień – 10 pkt. Dyżur 7 godz./dzień – 20 pkt. Dyżur 8 godz./dzień – 30 pkt. Dyżur 9 godz./dzień i więcej – 40 pkt. Oferty w których zaproponowano dyżur poniżej 5 godzin/dzień będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym ilości godzin dyżuru, Zamawiający przyjmie do oceny ilość godzin na poziomie 5 godzin/dzień i przyzna Wykonawcy 0 pkt.. Maksymalna liczba punktów wynosi 40. Wartość punktowa wyliczana jest wg wzoru: Ks = Po/40 x 100 x R Ks - liczba punktów ocenianej oferty dla kryterium serwisu – ilości godziny pełnionego dyżuru Po - ilość punktów w rozpatrywanej ofercie, R - wag kryterium serwisu – ilości godziny pełnionego dyżuru (0,40).

Criterion

Kryteria SERWIS - ILOŚĆ GODZIN PEŁNIONEGO DYŻURU
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)