GuidZP400 |
b3b25c13-f203-4e71-aabb-2791a4a921f9
|
Biuletyn |
615891-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Dróg Miasta Krakowa
|
Regon |
35711616300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Centralna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
53
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-586
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(12)6167000,
|
Zamawiajacy fax |
+48(12)6167417
|
Zamawiajacy email |
awasowicz@zdmk.krakow.pl,
|
Adres strony url |
www.zdmk.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zdmk.krakow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zdmk.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub z pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów przenośnych dla ZDMK.
|
Numer referencyjny |
18/XI/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych dla potrzeby Zarządu Dróg Miasta Krakowa.
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą zakresu rzeczowego (OPZ)– (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz istotnych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
2) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy (produkty) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
3) Okres gwarancji: 36 miesięcy gwarancji.
4). Termin dostawy nie dłuższy niż 14 dni od zawarcia umowy. (Oferty zawierające dłuższy termin dostawy niż 14 dni od dnia zawarcia umowy zostaną odrzucone). Termin wykonania przedmiotu umowy stanowi kryterium oceny ofert, które podlega punktacji zgodnie z zapisami w części IX SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Uprawnieni do porozumiewania się z wykonawcami:
Krzysztof Książek – tel. 12 616 71 00 (sprawy merytoryczne);
Krzysztof Turmiński – tel. 12 616 75 12 (sprawy merytoryczne);
Anna Kosowska-Kotaba – tel. 12 616 71 15 (sprawy proceduralne)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej jedną dostawę komputerów przenośnych na kwotę minimum 50 000 zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, chyba, że zamawiający może uzyskać dostęp do tego dokumentu pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - wg. zał. nr 5 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu i specyfikacji nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń, których wykaz został określony w części IV SIWZ. 2. Wykaz oświadczeń jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty: a) Oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu składane w oryginale – wg zał. 3 do SIWZ – (wzór) b) Oświadczenie Wykonawcy dot. wykluczenia (każdy z podmiotów składających wspólną ofertę składa odrębnie) – składane w oryginale – wg zał. 4 do SIWZ – (wzór); 3. Ponadto do oferty należy załączyć:
a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej;
b) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych);
c) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.
d) wypełnioną i podpisaną tabelę cen jednostkowych (wzór ) – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ
e) wypełnioną i podpisaną tabelę z parametrami oferowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania (wzór) – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ
Załączniki nr 8 i 9 do SIWZ stanowią integralną część formularza oferty.
4.W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z
wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w pkt. 3 lit. a) części IV SIWZ oraz oświadczenie
wymienione w pkt. 2 części IV SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Wszyscy
wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich
wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 6. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić
pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy.Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej
zobowiązany jest złożyć dokument wymieniony w punkcie 3 lit. a części IV SIWZ oraz oświadczenie
wymienione w punkcie 2 części IV SIWZ. 7. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego
zamówienia, lub w jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji
finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z
nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,
musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami
tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku gdy podmiot
trzeci udostępnia zasoby Wykonawcy w postaci wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, w celu wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu,musi faktycznie udostępnić te zasoby. Udostępnienie zasobów musi mieć charakter rzeczywisty i
koniecznym jest udokumentowanie przez Wykonawcę faktu uczestnictwa w wykonaniu zamówienia.
/składane w oryginale/ – wg zał. nr 7 do SIWZ 8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych
podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w
zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby,warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację
o tych podmiotach w oświadczeniu –załącznik nr 4 do SIWZ (wzór). 9. Zamawiający żąda od
Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w
art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w punkcie
3 lit. a części IV SIWZ. 10.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. a części IV SIWZ, składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty
powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 11. Jeżeli
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 11 części IV
SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub
miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów
wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu
złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,
której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 12.
Dokumenty wymagane w niniejszym ogłoszeniu i specyfikacji muszą być przedstawione w oryginale
lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podmiot, na którego
zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
13. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo
poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o
notariacie /tj. Dz. U. z 2019 poz. 540 z późn. zm.). 14. Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w ogłoszeniu i specyfikacji oświadczeń lub dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 1,2,3 i 3a ustawy - Prawo zamówień publicznych. 15. Do
przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia
warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN,
Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski, tabela A, z dnia
opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu kursu
nie ogłoszono, do w/w przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem 16.
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy w zakresie podstaw określonych w art. 24 ust. 1 pkt.
12-23 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
(Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności zmiany osób nadzorujących, itp. jeżeli wystąpią przesłanki, konieczność zmiany będzie wynikać z okoliczności których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy - szczegółowe przesłanki zmiany treści umowy zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy).
|
IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 04.12.2020r o godz. 12:00 w formie online. Transmisje z
otwarcia ofert dostępne są na stronie Zarządu Dróg Miasta Krakowa: https://zdmk.krakow.pl
/zamowieniapubliczne/ transmisje-z-otwarc-ofert/. 2.Informacja zamawiającego
(administratora) o przetwarzaniu danych osobowych (Wykonawcy) - Klauzula informacyjna z art. 13
Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) związana z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: a)Administratorem Pani/Pana (Wykonawcy) danych
osobowych jest: Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, centrala tel. +48 (12)
616 7000, fax: +48 (12) 616 7417, email: sekretariat@zdmk.krakow.pl, b)Inspektorem ochrony danych
osobowych w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa jest Pan Leszek Marmon, e-mail: iod@zdmk.krakow.pl,
c)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego, d)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29
stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
e)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, f)Obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, g)W odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO, h)Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych *, - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **, - prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, i) Nie przysługuje Pani/Panu: - w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Informacja dotyczy pkt. powyżej * wyjaśnienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, ** wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego 3.Wykonawcy, jeżeli
ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku
naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp przysługują środki ochrony prawnej określone w
Dziale VI ustawy Pzp.
|