Wytworzenie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych

Data publikacji 2020-11-26
Data zakończenia 2020-12-07 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Brzesku
Miejscowość Brzesko
Województwo małopolskie
Branża
  • Podświetlane znaki i szyldy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616051-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315232000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostawa następujących rodzajów tablic rejestracyjnych.
Zakres dostaw obejmuje:

Lp. Rodzaje tablic Ilość Jednostka miary
1 2 3 4
1 Tablice samochodowe – zwyczajne* 26 000 kpl.
2 Tablice samochodowe – zwyczajne* 2 500 szt.
3 Tablice samochodowe – tymczasowe* 500 kpl.
4 Tablice motocyklowe – zwyczajne 3 000 szt.
5 Tablice motocyklowe – tymczasowe* 100 szt.
6 Tablice motorowerowe – zwyczajne 2 000 szt.
7 Tablice samochodowe – indywidualne* 100 kpl.
8 Tablice motocyklowe – indywidualne 10 szt.
9 Tablice motocyklowe – zabytkowe* 20 szt.
10 Tablice samochodowe – zabytkowe* 40 kpl.
11 Tablice samochodowe – zabytkowe* 10 szt.
12 Wtórniki tablic rejestracyjnych* 2 000 szt.
13 Tablice samochodowe zmniejszone* 1 000 kpl.
14 Tablice profesjonalne samochodowe 10 kpl.
15 Tablice profesjonalne motocyklowe 5 szt.
16 Tablice profesjonalne motorowerowe 5 szt.
17 Tablice samochodowe dla pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych wodorem 50 kpl.
18 Tablice motocyklowe dla pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych wodorem 5 szt.
19 Tablice motorowerowe dla pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych wodorem 30 szt.

* zamówienie obejmuje tablice jednorzędowe lub dwurzędowe w zależności od potrzeb
Na potrzeby niniejszego postępowania pod pojęciem wtórnika rozumie się również trzecią tablicę rejestracyjną przeznaczoną do oznaczania bagażnika samochodowego zakrywającego tylną tablicę rejestracyjną.

2. Ilości tablic wskazane w ust. 1 są wielkościami maksymalnymi. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w SIWZ. Ostateczna ilość poszczególnych, rodzajów tablic rejestracyjnych, będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy i może zostać zmniejszona jednak nie więcej niż o 20% wielkości całego zamówienia.
3. Dostawa zamawianych tablic odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb, po złożeniu zamówienia przez Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Brzesku. Dostawy będą realizowane w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30.
4. Maksymalny termin dostawy - najpóźniej do 3 tygodni – tablice zwyczajne i zabytkowe oraz do 7 dni roboczych – tablice indywidualne i wtórniki tablic, liczonym od dnia złożenia zamówienia.
5. Tablice rejestracyjne stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355) oraz posiadać aktualny certyfikat zgodności z warunkami technicznymi wydany przez Instytut Transportu Samochodowego.
6. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy każdą zamówioną partię tablic rejestracyjnych, zgodnie z zamówieniem, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
7. Ponadto wykonawca odbierze własnym transportem i na własny koszt tablice rejestracyjne wycofane z użytku przekazane Starostwu Powiatowemu w Brzesku przez właścicieli pojazdów w wyniku wyrejestrowania pojazdów lub zwrotu dotychczasowych tablic rejestracyjnych.
8. Wykonawca na przedmiot umowy udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy na dostarczone tablice rejestracyjne, liczonej od dnia dostawy.
9. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy przez okres 24 miesięcy liczonych od dnia dostawy10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy Pzp
14. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
18. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców.
19. Zgodnie z art. 24 aa ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania najpierw oceny ofert, a następnie zbadania, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 92e48a6c-753b-4e5b-9595-d1de1745c1de
Biuletyn 616051-N-2020
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Brzesku
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Głowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 51
Zamawiajacy miejscowosc Brzesko
Zamawiajacy kod pocztowy 32-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon ,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email sekretariat@powiatbrzeski.pl ,
Adres strony url www.powiatbrzeski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja zamowienia.powiatbrzeski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Brzesku, 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51 (sekretariat IIp. pok nr 213)
Nazwa nadana zamowieniu Wytworzenie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych
Numer referencyjny ABR.272.8.2020.MŚ
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostawa następujących rodzajów tablic rejestracyjnych. Zakres dostaw obejmuje: Lp. Rodzaje tablic Ilość Jednostka miary 1 2 3 4 1 Tablice samochodowe – zwyczajne* 26 000 kpl. 2 Tablice samochodowe – zwyczajne* 2 500 szt. 3 Tablice samochodowe – tymczasowe* 500 kpl. 4 Tablice motocyklowe – zwyczajne 3 000 szt. 5 Tablice motocyklowe – tymczasowe* 100 szt. 6 Tablice motorowerowe – zwyczajne 2 000 szt. 7 Tablice samochodowe – indywidualne* 100 kpl. 8 Tablice motocyklowe – indywidualne 10 szt. 9 Tablice motocyklowe – zabytkowe* 20 szt. 10 Tablice samochodowe – zabytkowe* 40 kpl. 11 Tablice samochodowe – zabytkowe* 10 szt. 12 Wtórniki tablic rejestracyjnych* 2 000 szt. 13 Tablice samochodowe zmniejszone* 1 000 kpl. 14 Tablice profesjonalne samochodowe 10 kpl. 15 Tablice profesjonalne motocyklowe 5 szt. 16 Tablice profesjonalne motorowerowe 5 szt. 17 Tablice samochodowe dla pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych wodorem 50 kpl. 18 Tablice motocyklowe dla pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych wodorem 5 szt. 19 Tablice motorowerowe dla pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych wodorem 30 szt. * zamówienie obejmuje tablice jednorzędowe lub dwurzędowe w zależności od potrzeb Na potrzeby niniejszego postępowania pod pojęciem wtórnika rozumie się również trzecią tablicę rejestracyjną przeznaczoną do oznaczania bagażnika samochodowego zakrywającego tylną tablicę rejestracyjną. 2. Ilości tablic wskazane w ust. 1 są wielkościami maksymalnymi. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w SIWZ. Ostateczna ilość poszczególnych, rodzajów tablic rejestracyjnych, będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy i może zostać zmniejszona jednak nie więcej niż o 20% wielkości całego zamówienia. 3. Dostawa zamawianych tablic odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb, po złożeniu zamówienia przez Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Brzesku. Dostawy będą realizowane w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30. 4. Maksymalny termin dostawy - najpóźniej do 3 tygodni – tablice zwyczajne i zabytkowe oraz do 7 dni roboczych – tablice indywidualne i wtórniki tablic, liczonym od dnia złożenia zamówienia. 5. Tablice rejestracyjne stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355) oraz posiadać aktualny certyfikat zgodności z warunkami technicznymi wydany przez Instytut Transportu Samochodowego. 6. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy każdą zamówioną partię tablic rejestracyjnych, zgodnie z zamówieniem, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 7. Ponadto wykonawca odbierze własnym transportem i na własny koszt tablice rejestracyjne wycofane z użytku przekazane Starostwu Powiatowemu w Brzesku przez właścicieli pojazdów w wyniku wyrejestrowania pojazdów lub zwrotu dotychczasowych tablic rejestracyjnych. 8. Wykonawca na przedmiot umowy udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy na dostarczone tablice rejestracyjne, liczonej od dnia dostawy. 9. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy przez okres 24 miesięcy liczonych od dnia dostawy10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 13. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy Pzp 14. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 16. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 18. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców. 19. Zgodnie z art. 24 aa ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania najpierw oceny ofert, a następnie zbadania, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Cpv glowny przedmiot 31523200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu aktualne zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r., poz. 110 z późn. zm.)
Inne dokumenty niewymienione 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę, działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.5. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VI pkt 3 oraz pkt 4 SIWZ, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6. Oświadczenia, o których mowa w Rozdz.VI pkt 1 SIWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, opatrzone własnoręcznym podpisem. 7. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 8. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 10. Wszystkie składane dokumenty muszą być czytelne, o treści nie budzących wątpliwości interpretacyjnych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji. O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem . 2. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. Wzór umowy stanowi odpowiednio zał. nr 2 do SIWZ. 3. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Ceny jednostkowe za tablice rejestracyjne danego rodzaju wynikające z oferty Wykonawcy nie będą ulegały zmianie przez cały okres realizacji niniejszej umowy z zastrzeżeniem ust. 5. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian zawartej umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia za wykonywanie przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 7. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z podstaw do zmiany wynagrodzenia, o której mowa w ust. 6, wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację zmiany wysokości swojego wynagrodzenia, opartą o przesłanki tam wymienione. Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień w zakresie odnoszącym się do przedstawionej kalkulacji, w tym w szczególności wyjaśnień, których celem jest jednoznaczne i wyczerpujące wykazanie, w jaki sposób zmiany przepisów, o których mowa w ust. 6, wpłynęły na koszt wykonania zamówienia. 8. Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych teleadresowych stron niniejszej umowy. 9. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy tablic rejestracyjnych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)