GuidZP400 |
083a4179-28dc-4c0d-9007-22dccfe575a1
|
Biuletyn |
615973-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Rzeszowski
|
Regon |
69156004000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rejtana
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-959
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 721 018
|
Zamawiajacy fax |
178 721 262
|
Zamawiajacy email |
org@univ.rzeszow.pl
|
Adres strony url |
www.ur.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.ur.edu.pl/uniwersytet/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-przetargach
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi się w formie pisemnej. Oferta musi być przygotowana zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawy Pzp. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z formularzami, które stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie na papierze przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający nie wyraża zgody na sporządzenie oferty w języku powszechnie używanym w handlu międzynarodowym
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego. Miejsce składania ofert – Uniwersytet Rzeszowski KANCELARIA OGÓLNA, 35-959 Rzeszów, ul. Kopisto 2A, budynek A2, pokój 10
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego
|
Numer referencyjny |
ZP/UR/242/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Zamówienie zostało podzielone na 9 części (9 zadań):
Zadanie nr 1: Sprzedaż i dostawa drukarki dla Instytutu Nauk Prawnych.
Zadanie nr 2: Sprzedaż i dostawa komputera przenośnego i urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk Prawnych.
Zadanie nr 3: Sprzedaż i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, klawiatury
i myszy dla Działu Spraw Osobowych.
Zadanie nr 4: Sprzedaż i dostawa komputera przenośnego dla Instytutu Ekonomii
i Finansów.
Zadanie nr 5: Sprzedaż i dostawa tabletów graficznych dla Instytutu Ekonomii
i Finansów.
Zadanie nr 6: Sprzedaż i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Neofilologii.
Zadanie nr 7: Sprzedaż i dostawa komputera przenośnego dla Biura Kolegium Nauk Przyrodniczych
Zadanie nr 8: Sprzedaż i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk
o Polityce.
Zadanie nr 9: Sprzedaż i dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego dla Działu Promocji
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
2.Zaproponowane urządzenia muszą być nowe, nieużywane, wolne od wad, a ich parametry techniczno
funkcjonalne nie niższe niż przedstawione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym
załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zaproponowane oprogramowanie musi być, wolne od wad, a jego parametry
techniczno-funkcjonalne nie niższe niż przedstawione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku dostarczenie oprogramowania zapisanego na
nośnikach, każdy z takich nośników musi być fizycznie nowy, posiadać kod aktywacyjny wraz z
instrukcja aktywacyjną (oryginalnie zapakowany, zabezpieczony taśmą, nieposiadający śladów otwierania
i użytkowania). 4. Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych. Wszędzie tam, gdzie
Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub
odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, pochodzenia, specyfikacji technicznych
i/lub systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” towaru spełniającego wymagania Zamawiającego.
Rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę będą posiadały co najmniej takie same lub
lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, co najmniej w zakresie opisanym danym znakiem
towarowym lub daną normą i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów. Pod pojęciem
„równoważności” rozwiązania w szczególności rozumie się: wskazanie, że oferowane rozwiązanie
posiada co najmniej takie same lub lepsze – opisane daną normą lub znakiem – parametry techniczne i
funkcjonalne cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia,
odpowiednich dla zastosowanego materiału, komponentu, produktu takie jak: funkcjonalność, wydajność,
wytrzymałość, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo, komfort użytkowania, standard
wykończenia oraz cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia takie jak wielkość
(długość, szerokość, wysokość), kubaturę, gęstość, kształt, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału i
komponentu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że
oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez
Zmawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone w SIWZ –
do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają
wymogi Zamawiającego (np. opisy, karty katalogowe, karty techniczne). 5. Podwykonawstwo a)
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom b) W przypadku, gdy
Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający
żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć
podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (zgodnie z formularzem ofertowym
– załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza
powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie
samodzielnie. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z
odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty. Wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i
podpisany Formularzem cenowym (Inny dokument stanowiący treść oferty niezbędny do
przeprowadzenia postępowania). Wzór stanowi załącznik nr 1 do Formularza oferty. 3. Dokument
Pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania
Wykonawcy w niniejszym postępowaniu). Pełnomocnictwo powinno zawierać upoważnienie do
podpisywania oferty oraz wszelkich dokumentów składanych wraz z ofertą (oświadczenia itp.).
Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii notarialnie
poświadczonej, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również
przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: Wykonawców działających w
formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii
poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni sposób reprezentacji
dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji, Wykonawców występujących wspólnie,
czyli uczestników konsorcjum. 4. Podpisany Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia,
dla danego zadania (Inny dokument stanowiący treść oferty niezbędny do przeprowadzenia
postępowania), wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, w zakresie umożliwiającym ocenę i identyfikację oferowanego asortymentu/urządzenia. Opis techniczny stanowi
treść oferty poprzez skonkretyzowanie cech kryjących się pod wskazaną nazwą danego
asortymentu/urządzenia oferowanego przez Wykonawcę. Z uwagi iż, podanie samego modelu czy
numeru katalogowego asortymentu/urządzenia nie zawsze pozwala na jego identyfikację, dlatego
Zamawiający wymaga podania faktycznych parametrów technicznych oferowanego asortymentu w
taki sposób, aby był w stanie stwierdzić dla danego zadania, czy treść oferty odpowiada treści
specyfikacji. Wymogu tego dokumentu nie spełnia podpisany załącznik nr 4 do SIWZ – szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia. 5. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, o które mowa w art. 24 ust. 1 pkt.23 ustawy Pzp składane na podstawie
art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca składa niniejsze
Oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 (informacja z otwarcia ofert) w oparciu o zamieszczony na
stronie internetowej Zamawiającego wykaz ofert złożonych w danym postępowaniu. Wraz ze
złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania jego z innymi
wykonawcami biorącymi udział w niniejszym postępowaniu nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy: a) w zakresie danych teleadresowych
Wykonawcy, b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie
treści umowy do aktualnego stanu prawnego, c) w przypadku zaistnienie okoliczności, których nie można
było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d) w przypadku wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako
zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, e) w przypadku,
gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji,
która przyznała środki na sfinansowanie umowy, f) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia
Wykonawcy, należnego za wykonanie przedmiotu zamówienia w przypadku ustawowej zmiany przepisów
normujących wysokość stawki podatku VAT w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana
dotyczy. Cena brutto umowy ulegnie wówczas zmianie polegającej na dostosowaniu jej do aktualnie
obowiązującej stawki podatku VAT, bez zmiany ceny netto umowy. g) w zakresie zmiany parametrów
dostarczanego sprzętu na lepsze, w przypadku gdy po podpisaniu Umowy zaszłaby sytuacja, że producent
sprzętu zaprzestanie produkcji sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie, a możliwe jest
dostarczenie sprzętu innego, spełniającego wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ i
umowie, której nie można było przewidzieć w chwili podpisywania umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Przetwarzanie danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Uniwersytet Rzeszowski; 35-959 Rzeszów, al. Rejtana 16c, reprezentowany przez Rektora, tel. (17) 8721000
Inspektorem Ochrony Danych w Uniwersytecie Rzeszowskim jest Krystian Antochów, adres email: antochow@ur.edu.pl, tel. (17) 8723439
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym
w trybie przetarg nieograniczony
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1: Sprzedaż i dostawa drukarki dla Instytutu Nauk Prawnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzedaż i dostawa drukarki dla Instytutu Nauk Prawnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2: Sprzedaż i dostawa komputera przenośnego i urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk Prawnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzedaż i dostawa komputera przenośnego i urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk Prawnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3: Sprzedaż i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, klawiatury i myszy dla Działu Spraw Osobowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzedaż i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, klawiatury i myszy dla Działu Spraw Osobowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4: Sprzedaż i dostawa komputera przenośnego dla Instytutu Ekonomii i Finansów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzedaż i dostawa komputera przenośnego dla Instytutu Ekonomii i Finansów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5: Sprzedaż i dostawa tabletów graficznych dla Instytutu Ekonomii i Finansów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzedaż i dostawa tabletów graficznych dla Instytutu Ekonomii i Finansów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6: Sprzedaż i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Neofilologii.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzedaż i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Neofilologii.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7: Sprzedaż i dostawa komputera przenośnego dla Biura Kolegium Nauk Przyrodniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzedaż i dostawa komputera przenośnego dla Biura Kolegium Nauk Przyrodniczych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8: Sprzedaż i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk o Polityce.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzedaż i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk o Polityce.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 9: Sprzedaż i dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego dla Działu Promocji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzedaż i dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego dla Działu Promocji
|
| |