GuidZP400 |
88bfe787-1f4c-4bd0-94fc-0d2a7f3f3bf0
|
Biuletyn |
759646-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa w Rychwałdzie
|
Regon |
070431530
|
Zamawiajacy adres ulica |
Beskidzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rychwałd
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-322
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
338651002,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
zswrychwaldzie@op.pl,
|
Adres strony url |
http://zsrychwald.superszkolna.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zsrychwald.superszkolna.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zsrychwald.superszkolna.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, posłańca lub osobiście w siedzibie zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Rychwałdzie Rychwałd, ul. Beskidzka 43, 34-322 Gilowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Doposażenie i poprawa standardu obecnie funkcjonującej stołówki szkolnej ( własnej kuchni i jadalni ) w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Rychwałdzie
|
Numer referencyjny |
ZP.271.SPR.2.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
Doposażenie i poprawa standardu obecnie funkcjonującej stołówki szkolnej ( własnej kuchni i jadalni )
w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Rychwałdzie
Rychwałd, ul. Beskidzka 43, 34-322 Gilowice
w celu realizacji wniosku Gminy Gilowice o udzielenie wsparcia finansowego na realizację zadania w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu "Posiłek w szkole i w domu" dotyczącego wspierania w latach 2019 - 2023 organów prowadzących publiczne szkoły podstawowe w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki przez organizację stołówek i miejsc spożywania posiłków
Rodzaj zamówienia - dostawa
CPV ( Wspólny Słownik Zamówienia )
Główny przedmiot :
CPV: 39 00 00 00 – 2 Meble, urządzenia domowe, wyposażenie i środki czyszczące
CPV: 39 22 10 00 – 7 Sprzęt kuchenny
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 - szczegółowy opis zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego ( innego iż podany z „nazwy” przez Zamawiającego ) pod warunkiem , iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.
Wyposażenie, jeśli stanowi materiały i wyroby przeznaczone do kontaktu z żywnością, musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 3 rozporządzenia ( WE ) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającego dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG ( Dz. Urz. UE L 338 z 13.11.2004, str 4 oraz Dz. Urz. UE L 188 z 18.07.2009, str. 14 oraz
a) posiadać deklarację CE
b) być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim
d) posiadać okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata
e) posiadać wymagane certyfikaty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych
Pozostałe warunki wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ
Zgodnie z treścią art. 24 aa ust. 1 ustawy PZP Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania najpierw oceny ofert a następnie zbadania, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, niepodlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zadanie jest realizowane w celu realizacji wniosku Gminy Gilowice o udzielenie wsparcia finansowego na realizację zadania w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu "Posiłek w szkole i w domu" dotyczącego wspierania w latach 2019 - 2023 organów prowadzących publiczne szkoły podstawowe w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki przez organizację stołówek i miejsc spożywania posiłków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykonał lub wykonuje w sposób należyty w okresie ostatnich trzech przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie – dostawy o zbliżonym zakresie do przedmiotu postępowania. Za dostawy spełniające warunek zamawiający uzna dostawy w ilości co najmniej dwóch, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
• Formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ
• Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.
• Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.
• Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
1) zmiany terminów, o których mowa w niniejszej umowie - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, o okres nie dłuższy niż czas trwania siły wyższej; za siłę wyższą uważa się w szczególności: pożar, powódź, trzęsienia ziemi, inne klęski żywiołowe, zmianę przepisów prawnych, wojnę, zamieszki, stan epidemii;
2) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami;
3) zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy – w każdym czasie za jego zgodą, a także w przypadku dokonania w umowie zmian, o których mowa w pkt 4 lub 5;
4) zmiany poszczególnych pozycji sprzętu stanowiących przedmiot umowy – gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku pod warunkiem, że sprzęt zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz że cena jednostkowa netto nie ulegnie zwiększeniu;
5) zmiany przedmiotu umowy - w każdym czasie, kiedy Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu sprzęt o parametrach lepszych aniżeli zaoferowany w ofercie, pod warunkiem, że warunki gwarancji nowego sprzętu nie ulegną pogorszeniu oraz cena jednostkowa netto nie ulegnie podwyższeniu;
6) rezygnacji z dostarczenia poszczególnych pozycji sprzętu – w każdym czasie na wniosek Zamawiającego za zgodą Wykonawcy, lub na wniosek Wykonawcy, gdy dane pozycje sprzętu nie będą dostępne na rynku;
7) zmiana terminu realizacji z powodu opóźnienia wykonawcy realizującego remont obiektu.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Jezyk polski
|
IV 4 5 okres |
30
|