GuidZP400 |
00efc08f-4d11-493a-b0ef-d2f9b4257073
|
Biuletyn |
760421-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wartkowice
|
Regon |
73093436400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Stary Gostków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3D
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wartkowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
99-220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
436 785 105
|
Zamawiajacy fax |
436 785 170
|
Zamawiajacy email |
urzad@wartkowice.pl
|
Adres strony url |
http://www.wartkowice.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&menu=16&strona=1
|
Adres strony internetowej |
NIE DOTYCZY
|
Adres strony internetowej narzedzia |
NIE DOTYCZY
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.wartkowice.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&menu=16&strona=1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.wartkowice.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&menu=16&strona=1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
PISEMNIE (w formie papierowej)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Wartkowice, Stary Gostków 3D, 99-220 Wartkowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup komputerów i urządzeń elektronicznych dla szkół Gminy Wartkowice”
|
Numer referencyjny |
ZP.271.27.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
NIE DOTYCZY
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów i urządzeń elektronicznych z oprogramowaniem dla szkół podstawowych w Gminie Wartkowice w ramach projektu „WARTO – Wartkowicka Akademia Podnoszenia Kompetencji Kluczowych” nr RPLD.11.01.02-10-0106/18 – współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
2.1. Część I – „Zakup komputerów dla szkół Gminy Wartkowice”,
2.2. Część II – „Zakup urządzeń elektronicznych dla szkół Gminy Wartkowice”,
które zostały opisane w Rozdziale XXIV przedmiotowej SIWZ.
3. W przypadku Części I i Części II przedmiot zamówienia należy dostarczyć do wskazanych pomieszczeń
w następujących szkołach:
3.1. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Kłódnej: Jadwisin 3, 99-220 Wartkowice,
3.2. Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wartkowicach: ul. Legionów Polskich 5, 99- 220 Wartkowice.
4. W ramach każdej z części przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie udzielić instruktażu 5 osobom wskazanym przez Zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonych komputerów i urządzeń elektronicznych.
5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany dokonywać nieodpłatnie serwisu gwarancyjnego według zaleceń producenta komputerów i urządzeń elektronicznych w okresie udzielonej gwarancji jakości.
6. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli następujących gwarancji jakości:
6.1. na okres 5 lat dla tablic interaktywnych i monitorów interaktywnych oraz ekranów do rzutników multimedialnych (projektorów);
6.2. na okres 24 miesięcy dla materiałów eksploatacyjnych (zestawu) do urządzenia wielofunkcyjnego;
6.3. na okres nie krótszy niż 24 miesiące (kryterium oceny ofert) dla wszystkich pozostałych tj. nie wymienionych w pkt. 7.1. i pkt 7.2. urządzeń dostarczonych w ramach przedmiotu zamówienia.
Termin gwarancji liczony będzie od dnia sporządzenia protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wskazać okresy gwarancji jakości w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Szczegółowy opis w zakresie kryterium „okres gwarancji” znajduje się w Rozdziale XVII SIWZ.
7. Wymagania ogólne dla komputerów i urządzeń elektronicznych będących przedmiotem zamówienia:
7.1. muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2020 i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
7.2. muszą być oznakowane przez producentów w sposób umożliwiający bezproblemową i jednoznaczną identyfikację,
7.3. muszą być zgodne z normami UE oraz posiadać deklarację zgodności CE,
7.4. muszą posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta;
7.5. muszą być w momencie dostarczenia w pełni gotowe do pracy z systemami operacyjnymi Microsoft Windows oraz w środowisku sieci LAN,
7.6. system operacyjny komputerów musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu i fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera lub zainstalowane przez Wykonawcę,
7.7. oprogramowanie biurowe musi być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu,
7.8. oprogramowanie musi być dostarczone wraz ze stosowanymi oryginalnymi atrybutami legalności, np. naklejkami GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inna formą uwierzytelnienia oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowaną w zależności od dostarczonej wersji.
7.9. wszystkie komputery przenośne muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.0;
7.10. muszą posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia:
1. w Część I – „Zakup komputerów dla szkół Gminy Wartkowice“ - w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.
2. w Część II – „Zakup urządzeń elektronicznych dla szkół Gminy Wartkowice”- w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
NIE DOTYCZY
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
NIE DOTYCZY
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
NIE DOTYCZY
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
NIE DOTYCZY
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony:
1. dla przedmiotu zamówienia w CZĘŚCI I pn.: „Zakup komputerów dla szkół Gminy Wartkowice”, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę obejmującą dostarczenie 30 komputerów do jednego podmiotu. (w ramach jednej umowy z tym podmiotem);
2. dla przedmiotu zamówienia w CZĘŚCI II pn. : „Zakup urządzeń elektronicznych dla szkół Gminy Wartkowice”, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę polegającą na dostarczeniu urządzeń elektronicznych na kwotę nie mniejszą niż 50000 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Urządzenia elektroniczne, o których mowa w zdaniu poprzednim, to urządzenia współpracujące
z komputerem, w szczególności urządzenia wymienione w Rozdziale XXIV pkt 4.3.5. SIWZ , których wartość w wykazanej dostawie (umowie) nie może być niższa niż 50% jej wartości brutto.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia - art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń - art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp tj. :
wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ;
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
|
Zakresie kryteriow selekcji |
NIE DOTYCZY
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń - art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp :
1. w CZĘŚCI I : dokumenty, z których będą wynikały wszystkie parametry (oraz skład) oferowanego komputera wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ): karta katalogowa urządzenia lub oświadczenie producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela producenta, że produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego;
2. w CZĘŚCI II: dokumenty, z których będą wynikały wszystkie parametry (oraz skład) oferowanych urządzeń elektronicznych wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ): karta katalogowa urządzenia lub oświadczenie producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela producenta, że produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego;
Dokumenty, o których mowa powyżej, w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się wydrukami ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta. Wykonawca potwierdza wydruki „za zgodność z oryginałem”;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę:
1.1. Formularza ofertowego – sporządzonego i wypełnionego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ;
1.2. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu aktualnego na dzień składania ofert (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ).
1.3. Oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp aktualnego na dzień składania ofert (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ).
1.4. Dokumentów potwierdzających, że osoba/osoby składające ofertę są uprawnione do składania oferty w imieniu Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie) – m.in.: CEIDG/KRS/oryginał pełnomocnictwa;
1.5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego - w oryginale tj. podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu podmiotu trzeciego wraz z dokumentami rejestrowymi lub innymi potwierdzającymi upoważnienie osoby do składania oświadczeń w imieniu podmiotu trzeciego.
2. Obowiązki wszystkich Wykonawców po zamieszczeniu informacji z otwarcia ofert.
Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści na stronie internetowej www.wartkowice.pl w zakładce Zamówienia Publiczne, informacje, o których mowa w art.86 ust 5 ustawy Pzp.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Oświadczenie należy złożyć zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ.
3. Informacje dla Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, mającego swą siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Zamiast dokumentu, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt 3 ppkt 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż w terminach określonych w podpunkcie poprzednim. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium zabezpieczające ofertę:
1.1. w Część I – „Zakup komputerów dla szkół Gminy Wartkowice“ w wysokości - 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
1.2. w Część II – „Zakup urządzeń elektronicznych dla szkół Gminy Wartkowice” w wysokości - 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
2.1. w pieniądzu,
2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym,
że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
2.3. w gwarancjach bankowych,
2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, poz. 836 i poz. 1572).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Gminy Wartkowice:
Bank Spółdzielczy w Wartkowicach Nr konta: 37 9271 0005 0000 0228 2000 0250
w opisie przelewu wpisując: "wadium – ZP.271.27.2020- Część I* / Część II* WARTO”
(w opisie przelewu Wykonawca musi wpisać tę część na którą wykonawca składa ofertę)
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
5.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
5.2. kwotę gwarancji,
5.3. termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….do dnia ………”,
5.4. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
5.5. nazwę zadania.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich.
7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą - począwszy od dnia składania oferty, aż do dnia, w którym upływa termin związania ofertą.
8. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy.
9. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca może przesłać w oryginale podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę na adres e-mail: anita.kacprzak@wartkowice.pl. z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf,.jpg,. .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, . .rar, podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje, poza możliwością zmiany zawartej umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy w szczególności;
1.1. w przypadku wycofania z sieci dystrybucji lub z innego powodu niedostępności oferowanego modelu sprzętu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu a nadto nowo oferowany przedmiot umowy będzie posiadał parametry nie niższe niż funkcje i parametry techniczne oraz spełniał wszystkie parametry określone wskazane w ofercie Wykonawcy ora zbędzie kompatybilny ze sprzętem (urządzeniami, oprogramowaniem, elementem) Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ; ponadto Wykonawca przedstawi na piśmie propozycje istotnych zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego przez niego w ofercie , w takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie innego modelu komputera i/lub urządzenia elektronicznego, a Zamawiający wyrazi na piśmie zgodę na dokonanie tej zmian i zmiana ta nie pociąga za sobą dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego;
1.2. w przypadku pojawienia się na rynku nowego rozwiązania technologicznego w zakresie przedmiotu zamówienia , bez względu na fakt, iż dotychczasowe nie zostało wycofane z produkcji, Wykonawca może zaproponować zastąpienie dotychczasowego rozwiązania innym, nowym rozwiązaniem, o nie niższych funkcjach i parametrach technicznych , a Zamawiajacy może taką propozycję przyjąć, przy czym cena nie może ulec zmianie;
1.3. w przypadkach określonych w ppkt. 4.1. i 4.2. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy , nie więcej jednak niż o 5 dni roboczych;
1.4. w zakresie zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na dodatkowe obowiązki związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń,
1.5. w zakresie zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na zajście okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności w skutek siły wyższej czy niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z umowy wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym oraz zawarcia aneksu do umowy
|
IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 6 2 Powody |
NIE DOTYCZY
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Zakup komputerów dla szkół Gminy Wartkowice“
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
kryteria oceny określone zostały w Rozdziale XVII SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
1. Opis przedmiotu zamówienia:
W ramach CZĘŚCI I zamówienia Wykonawca zakupi, dostarczy, wniesie, zainstaluje oprogramowanie, skonfiguruje, zamontuje oraz uruchomi 9 szt. laptopa dla nauczyciela i 61 szt. laptopa przenośnego dla ucznia i nauczyciela (dalej: „komputery”) o minimalnych parametrach i na warunkach, zgodnych z opisanymi w Załączniku 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” w pkt I. „Wykaz i wymagane parametry techniczne dla komputerów i urządzeń elektronicznych w poszczególnych częściach zamówienia” - CZĘŚĆ I: „Zakup komputerów dla szkół Gminy Wartkowice”;
2. Wykonawca dokona dostawy komputerów do:
2.1. Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kłódnej w ilościach następujących:
2.1.1. laptop dla nauczyciela – 2 (dwie) sztuki,
2.1.2. laptop przenośny dla ucznia i nauczyciela – 9 (dziewięć) sztuk,
2.2. Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wartkowicach w ilościach następujących:
2.2.1. laptop dla nauczyciela - 7 (siedem) sztuk,
2.2.2. laptop przenośny dla ucznia i nauczyciela – 52 ( pięćdziesiąt dwie) sztuki.
3. Planowane miejsca instalacji i montażu komputerów oraz opis istniejących gniazd zasilających opisano w Załączniku 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” w pkt. II;
4. Rzuty pomieszczeń, w których mają być zamieszczone komputery zamieszczono w Załączniku 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” w punkcie III.
5. Zamawiający na przedmiot zamówienia wymaga minimum 24 miesięcznej gwarancji. Zamawiający może zaoferować dłuższy okres gwarancji jakości w Formularzu Ofertowym uzyskując tym samym punkty w kryterium oceny ofert.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Zakup urządzeń elektronicznych dla szkół Gminy Wartkowice”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
kryteria oceny określone zostały w Rozdziale XVII SIWZ
|
Zalacznik krotki opis |
1.Opis przedmiotu zamówienia:
W ramach CZĘŚCI II przedmiotu zamówienia Wykonawca zakupi, dostarczy, wniesie, zainstaluje oprogramowanie, skonfiguruje, zamontuje oraz uruchomi urządzenia elektroniczne o minimalnych parametrach i na warunkach, zgodnych z opisanymi w Załączniku 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” w pkt I. „Wykaz i wymagane parametry techniczne dla komputerów i urządzeń elektronicznych w poszczególnych częściach zamówienia” Część II „Zakup urządzeń elektronicznych dla szkół Gminy Wartkowice”.
2. Urządzenia elektroniczne, będące przedmiotem dostawy w CZĘŚCI II, o których mowa w powyższym punkcie to:
2.1. rzutnik multimedialny (projektor) – 5 szt.
2.2. wizualizer - 2 szt.
2.3. tablica interaktywna – 2 szt.
2.4. ekran do rzutnika multimedialnego (projektora) – 2 szt.
2.5. aparat fotograficzny – 1 szt.
2.6. odtwarzacz CD z głośnikami – 1 szt.
2.7. monitor interaktywny – 2 szt.
2.8. sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt.
2.9. materiały eksploatacyjne (zestaw) – 1 szt.
3. Wykonawca dokona dostawy urządzeń do:
3.1. Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kłódnej w ilościach następujących:
3.1.1. rzutnik multimedialny (projektor) - 3 (trzy) sztuki,
3.1.2. wizualizer - 2 (dwie) sztuki,
3.1.3. tablica interaktywna - 2 (dwie) sztuki,
3.1.4. ekran do rzutnika multimedialnego (projektora) - 1 (jedna) sztuka,
3.1.5. odtwarzacz CD z głośnikami - 1 (jedna) sztuka,
3.1.6. sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 (jedna) sztuka
3.1.7. materiały eksploatacyjne (zestaw) - 1 (jeden)
3.2. Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wartkowicach w ilościach następujących:
3.2.1. rzutnik multimedialny (projektor) - 2 (dwie) sztuki
3.2.2. ekran do rzutnika multimedialnego (projektora) - 1 (jedna) sztuka,
3.2.3. aparat fotograficzny - 1 jedna sztuka,
3.2.4. monitor interaktywny - 2 (dwie) sztuki,
3.2.5. sieciowe urządzenie wielofunkcyjne – 1 (jedna) sztuka.
4. Planowane miejsca instalacji i montażu urządzeń elektronicznych oraz opis istniejących gniazd zasilających opisano w Załączniku 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” w pkt. II;
5. Rzuty pomieszczeń, w których mają być zamieszczone urządzenia elektroniczne zamieszczono w Załączniku 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” w punkcie III.
6. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli następujących gwarancji jakości:
6.1. na okres 5 lat dla tablic interaktywnych i monitorów interaktywnych oraz ekranów do rzutników multimedialnych (projektorów);
6.2. na okres 24 miesięcy dla materiałów eksploatacyjnych (zestawu) do zaoferowanego urządzenia wielofunkcyjnego;
6.3. na okres nie krótszy niż 24 miesiące (kryterium oceny ofert) dla wszystkich urządzeń elektronicznych dostarczonych w ramach przedmiotu zamówienia wymienionych w pkt 3 niniejszego opisu z wyjątkiem urządzeń elektronicznych wymienionych pkt. 6.1. i pkt. 6.2 niniejszego opisu.
|
| |