GuidZP400 |
fd06d9e5-666b-4073-8b12-fca78c5aa733
|
Biuletyn |
759802-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
|
Regon |
36476052000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chmielna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
132/134
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-805
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+ 48 102 21 71, 22 102 21 70
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
justyna.nowacka@akmf.pl , zakupy@akmf.pl
|
Adres strony url |
www.akmf.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.akmf.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.akmf.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chmielna 132/134 (I piętro), 00-805 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa dedykowanego oprogramowania Cyberark wraz ze wsparciem producenta oraz odnowieniem wsparcia producenta na obecnie posiadane licencje
|
Numer referencyjny |
AKMF/DZA/PZP/14/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dedykowanego oprogramowania Cyberark wraz ze wsparciem producenta oraz odnowieniem wsparcia producenta na obecnie posiadane licencje w podziale na 2 części.
2. Część nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest:
1) Dostawa 200 szt. licencji – System CyberArk EPM for WorkStation (Kod producenta: EPM-TARGET-WRK-PERP) wraz z 2- letnim wsparciem producenta (8x5), obejmujących m.in. ochronę stacji końcowych użytkowników, zarządzanie uprawnieniami, wykrywanie naruszeń bezpieczeństwa informatycznego oraz nagrywanie sesji albo rozwiązania równoważnego zgodnie z załącznikiem 1 do SIWZ.
2) Odnowienie wsparcia producenta (8X5) na okres do 22.12.2022 dla obecnie posiadanych licencji:
a) CYBERARK CORE PRIVILEGED ACCESS SECURITY – 50 szt.
b) CYBERARK ENDPOINT PRIVILEGE MANAGER – 135 szt.
3) Usługa wsparcia technicznego dla obecnego systemu CyberArk realizowana na rzecz Zamawiającego, w ilości maksymalnej 10 osobo-dni (MANDAY – MD), z której Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
UWAGA! Pod pojęciem MD należy rozumieć 8 godzin zegarowych
3. Część nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest:
1) Dostawa oraz instalacja 25 sztuk licencji oprogramowania CyberArk Alero (Kod producenta: PAS-USER-ALERO-SAAS) w modelu subskrypcyjnym – 24-miesięcznym albo rozwiązania równoważnego zgodnie z załącznikiem 1 do SIWZ.
2) Usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania CyberArk Alero realizowana na rzecz Zamawiającego, w ilości maksymalnej 3 osobo-dni (MANDAY – MD), z której Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
UWAGA! Pod pojęciem MD należy rozumieć 8 godzin zegarowych
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis równoważności dla licencji zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
5. Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać na etapie składania oferty, że oferowany produkt spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego. Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Licencje równoważne muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanego rozwiązania równoważnego Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty, jednak niedopuszczalne jest uzupełnianie treści oferty w ramach tych wyjaśnień. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Ocena równoważności zaoferowanych licencji zostanie dokonana w oparciu o wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz złożone wraz z ofertą przez Wykonawcę dowody dla potwierdzenia równoważności. Ponadto, w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest w ofercie (załącznik nr 2 do SIWZ) podać nazwę, producenta, model lub symbol lub numer katalogowy lub wersję oprogramowania równoważnego identyfikującego jednoznacznie oferowane oprogramowanie.
6. W każdym miejscu Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),w którym użyto znaku towarowego, nazwy lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna produkt o cechach (parametrach) zgodnych lub lepszych niż produkt określony w OPZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać na etapie składania ofert, że oferowany produkt spełnia warunki określone w OPZ. W celu wykazania równoważności Wykonawca jest zobligowany wraz z ofertą podać nazwę produktów równoważnych, a także przeprowadzić dowód równoważności poprzez opis porównawczy parametrów produktów wyspecyfikowanych przez Zamawiającego w OPZ z parametrami produktów oferowanych jako równoważne. Wykonawca w celu udowodnienia, że oferuje rozwiązania równoważne ma również obowiązek wykazać na etapie składania ofert w jaki sposób oferowany model licencyjny jest równoważny z modelem licencyjnym wyspecyfikowanym przez Zamawiającego w OPZ. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Dotyczy części nr 1 postępowania:
1. Dostawa nowych licencji wraz z odnowieniem wsparcia producenta dla obecnie posiadanych licencji ma zostać zrealizowana w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
2. Usługa wsparcia technicznego dla obecnego systemu CyberArk realizowana na rzecz Zamawiającego, w ilości maksymalnej 10 osobo-dni (MANDAY – MD), z której Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania, będzie świadczona przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Dotyczy części nr 2 postępowania:
1. Dostawa nowych licencji w modelu subskrypcyjnym wraz z instalacją ma zostać zrealizowana w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
2. Usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania CyberArk Alero realizowana na rzecz Zamawiającego, w ilości maksymalnej 3 osobo-dni (MANDAY – MD), z której Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania, będzie świadczona przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.akmf.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej to powyższe oświadczenie może złożyć wraz z ofertą.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo;
2) wymóg złożenia oświadczenia o braku podstaw wykluczenia, o którym mowa
w ust. 1 pkt 2, dotyczy każdego z Wykonawców.
3. Postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający jest uprawniony do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z §11 Istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ:
1. Strony niniejszej umowy niezwłocznie wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić.
2. Strony umowy zobowiązane są do potwierdzenia tego faktu dołączając do informacji oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności:
1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia;
2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;
3) poleceń lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra właściwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, związanych z przeciwdziałaniem COVID-19;
4) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy;
5) okoliczności, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.
3. Na podstawie art. 15r 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.) zwaną dalej „ustawą COVID-19”, w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii ogłoszonego w związku z COVID-19, i przez 90 dni od dnia odwołania stanu, który obowiązywał jako ostatni, Zamawiający nie może potrącić kary umownej zastrzeżonej na wypadek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy lub z innych jego wierzytelności, a także nie może dochodzić zaspokojenia z zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, o ile zdarzenie, w związku z którym zastrzeżono tę karę, nastąpiło w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii.
4. W okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii ogłoszonego w kraju w związku z COVID-19 i przez 90 dni od dnia odwołania stanu, który obowiązywał jako ostatni, bieg terminu przedawnienia roszczenia zamawiającego dotyczącego niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, nie rozpoczyna się, a rozpoczęty ulega zawieszeniu. Upływ terminu przedawnienia może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 120 dni od dnia odwołania tego ze stanów, który obowiązywał jako ostatni.
5. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż okoliczności związane z COVID-19,
o których mowa w art. 15r ust. 1 ustawy COVID-19 wpływają na należyte wykonywanie umowy, Zamawiający po uzgodnieniu z Wykonawcą dokona zmiany niniejszej umowy,
w szczególności przez:
1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,
2) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy,
- o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.
6. W przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w art. 15r ust. 1 ustawy COVID-19 mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, Zamawiający, w uzgodnieniu z Wykonawcą, może dokonać zmiany umowy, zgodnie z ust. 5.
|
IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Osobą upoważnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest sekretarz komisji przetargowej: Pan Patryk Morawczyński, e-mail: zakupy@akmf.pl, nr telefonu:
506 317 606, (22) 102 21 71.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
EPM for WorkStation
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Dostawa nowych licencji wraz z odnowieniem wsparcia producenta dla obecnie posiadanych licencji ma zostać zrealizowana w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
2. Usługa wsparcia technicznego dla obecnego systemu CyberArk realizowana na rzecz Zamawiającego, w ilości maksymalnej 10 osobo-dni (MANDAY – MD), z której Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania, będzie świadczona przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest:
1) Dostawa 200 szt. licencji – System CyberArk EPM for WorkStation (Kod producenta: EPM-TARGET-WRK-PERP) wraz z 2- letnim wsparciem producenta (8x5), obejmujących m.in. ochronę stacji końcowych użytkowników, zarządzanie uprawnieniami, wykrywanie naruszeń bezpieczeństwa informatycznego oraz nagrywanie sesji albo rozwiązania równoważnego zgodnie z załącznikiem 1 do SIWZ.
2) Odnowienie wsparcia producenta (8X5) na okres do 22.12.2022 dla obecnie posiadanych licencji:
a) CYBERARK CORE PRIVILEGED ACCESS SECURITY – 50 szt.
b) CYBERARK ENDPOINT PRIVILEGE MANAGER – 135 szt.
3) Usługa wsparcia technicznego dla obecnego systemu CyberArk realizowana na rzecz Zamawiającego, w ilości maksymalnej 10 osobo-dni (MANDAY – MD), z której Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
UWAGA! Pod pojęciem MD należy rozumieć 8 godzin zegarowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CyberArk Alero
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Dostawa nowych licencji w modelu subskrypcyjnym wraz z instalacją ma zostać zrealizowana w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
2. Usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania CyberArk Alero realizowana na rzecz Zamawiającego, w ilości maksymalnej 3 osobo-dni (MANDAY – MD), z której Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania, będzie świadczona przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest:
1) Dostawa oraz instalacja 25 sztuk licencji oprogramowania CyberArk Alero (Kod producenta: PAS-USER-ALERO-SAAS) w modelu subskrypcyjnym – 24-miesięcznym albo rozwiązania równoważnego zgodnie z załącznikiem 1 do SIWZ.
2) Usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania CyberArk Alero realizowana na rzecz Zamawiającego, w ilości maksymalnej 3 osobo-dni (MANDAY – MD), z której Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
UWAGA! Pod pojęciem MD należy rozumieć 8 godzin zegarowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis równoważności dla licencji zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |