GuidZP400 |
703ab773-7a29-4419-8624-ae29cf507768
|
Biuletyn |
760031-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
|
Regon |
19560000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Dewajtis
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-815
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
-
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
dzp@uksw.edu.pl
|
Adres strony url |
www.dzp.uksw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.uksw.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.uksw.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Kancelaria Ogólna (Nowy Gmach – poziom -2, pokój nr 121)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MEBLI
|
Numer referencyjny |
DZP.371.62.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę:
1. mebli – Część I
Szafka kuchenna górna 2 szt.
Szafka kuchenna dolna 1 szt.
Szafka kuchenna dolna z szufladami 1 szt.
Sofa wypoczynkowa 3-osobowa 2 szt.
Sofa wypoczynkowa 2-osobowa 2 szt.
Fotel „uszak” 1 szt.
Fotele obrotowe 8 szt.
Stoły biurowe 2 szt.
Stoły konferencyjne 1 szt.
Szafa metalowa skrytkowa 1 szt.
Stoły biesiadne 8 szt.
Ławy biesiadne 16 szt.
stół bilardowy 8 ft
z nakładką do ping ponga/biesiadną 1 szt.
2. regałów magazynowych Część II
Regał metalowy magazynowy (3 moduły) 1 kpl.
Regał metalowy magazynowy (5 modułów) 1 kpl.
w pomieszczeniach biurowych, zwanych dalej „wyposażeniem”, na potrzeby Samorządu studentów UKSW przy ul. Dewajtis 5 i Wóycickiego 1/3.
Zgodnie ze szczegółowym wykazem i parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia dla każdej z Części (Rozdział IV SIWZ).
Zamawiający wymaga, aby oferowane meble dostarczone w ramach umowy były fabrycznie nowe.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie o grupie kapitałowej 1.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na
stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest
zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze
złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą,
który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia , oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie. 2. Pełnomocnictwa: 2.1 jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie
zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w formie
oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, należy dołączyć do
oferty; 2.2. pełnomocnictwo udzielane osobom pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym
ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika np. z dokumentu rejestrowego należy
dołączyć do oferty.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w sytuacjach: 1) zmiany
w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; 2) zajścia okoliczności (zdarzeń), na które Strony nie
miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich, b) organów administracji
publicznej, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie,
bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie
świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie; 3) zmiany wartości umowy w
przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu
zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. z
2020 r. poz. 106, 568, 1065, 1106., które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem
przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania
wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu,
jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku od towarów i usług ulega zmianie kwota
należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Zmiana
wartości umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonana w ten sposób, że
należne Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie umowy będzie obliczone z uwzględnieniem stawki
VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT; 4) zmiany przedmiotu umowy w przypadku, gdy
wyposażenie stanowiące przedmiot umowy zostało wycofane z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a
proponowane przez Wykonawcę wyposażenie posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność: a)
niż wyposażenie będące przedmiotem umowy oraz b) niż określone dla zmienianego wyposażenia w
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5) istnieje możliwość zastosowania nowszych i
korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w
chwili podpisania umowy. 2. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt. 4-5 wynagrodzenie Wykonawcy
nie ulega zmianie. 3. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 4-5 jest
warunkowane złożeniem przez Stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego opis propozycji zmiany
wraz z uzasadnieniem zmiany. 4. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1, wymaga
zgody obydwu Stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,98
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę:
1. mebli – Część I
Szafka kuchenna górna 2 szt.
Szafka kuchenna dolna 1 szt.
Szafka kuchenna dolna z szufladami 1 szt.
Sofa wypoczynkowa 3-osobowa 2 szt.
Sofa wypoczynkowa 2-osobowa 2 szt.
Fotel „uszak” 1 szt.
Fotele obrotowe 8 szt.
Stoły biurowe 2 szt.
Stoły konferencyjne 1 szt.
Szafa metalowa skrytkowa 1 szt.
Stoły biesiadne 8 szt.
Ławy biesiadne 16 szt.
stół bilardowy 8 ft
z nakładką do ping ponga/biesiadną 1 szt.
w pomieszczeniach biurowych, zwanych dalej „wyposażeniem”, na potrzeby Samorządu studentów UKSW przy ul. Dewajtis 5 i Wóycickiego 1/3.
Zgodnie ze szczegółowym wykazem i parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia dla każdej z Części (Rozdział IV SIWZ).
Zamawiający wymaga, aby oferowane meble dostarczone w ramach umowy były fabrycznie nowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa regałów megazynówych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę:
2. regałów magazynowych Część II
Regał metalowy magazynowy (3 moduły) 1 kpl.
Regał metalowy magazynowy (5 modułów) 1 kpl.
w pomieszczeniach biurowych, zwanych dalej „wyposażeniem”, na potrzeby Samorządu studentów UKSW przy ul. Dewajtis 5 i Wóycickiego 1/3.
Zgodnie ze szczegółowym wykazem i parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia dla każdej z Części (Rozdział IV SIWZ).
Zamawiający wymaga, aby oferowane meble dostarczone w ramach umowy były fabrycznie nowe.
|
| |