DOSTAWA MEBLI

Data publikacji 2020-12-01
Data zakończenia 2020-12-11 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 760031-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę:
1. mebli – Część I

Szafka kuchenna górna 2 szt.
Szafka kuchenna dolna 1 szt.
Szafka kuchenna dolna z szufladami 1 szt.
Sofa wypoczynkowa 3-osobowa 2 szt.
Sofa wypoczynkowa 2-osobowa 2 szt.
Fotel „uszak” 1 szt.
Fotele obrotowe 8 szt.
Stoły biurowe 2 szt.
Stoły konferencyjne 1 szt.
Szafa metalowa skrytkowa 1 szt.
Stoły biesiadne 8 szt.
Ławy biesiadne 16 szt.
stół bilardowy 8 ft
z nakładką do ping ponga/biesiadną 1 szt.


2. regałów magazynowych Część II

Regał metalowy magazynowy (3 moduły) 1 kpl.
Regał metalowy magazynowy (5 modułów) 1 kpl.

w pomieszczeniach biurowych, zwanych dalej „wyposażeniem”, na potrzeby Samorządu studentów UKSW przy ul. Dewajtis 5 i Wóycickiego 1/3.
Zgodnie ze szczegółowym wykazem i parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia dla każdej z Części (Rozdział IV SIWZ).

Zamawiający wymaga, aby oferowane meble dostarczone w ramach umowy były fabrycznie nowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 703ab773-7a29-4419-8624-ae29cf507768
Biuletyn 760031-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Regon 19560000000000
Zamawiajacy adres ulica Dewajtis
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-815
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon -
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dzp@uksw.edu.pl
Adres strony url www.dzp.uksw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.uksw.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.uksw.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Kancelaria Ogólna (Nowy Gmach – poziom -2, pokój nr 121)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MEBLI
Numer referencyjny DZP.371.62.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę: 1. mebli – Część I Szafka kuchenna górna 2 szt. Szafka kuchenna dolna 1 szt. Szafka kuchenna dolna z szufladami 1 szt. Sofa wypoczynkowa 3-osobowa 2 szt. Sofa wypoczynkowa 2-osobowa 2 szt. Fotel „uszak” 1 szt. Fotele obrotowe 8 szt. Stoły biurowe 2 szt. Stoły konferencyjne 1 szt. Szafa metalowa skrytkowa 1 szt. Stoły biesiadne 8 szt. Ławy biesiadne 16 szt. stół bilardowy 8 ft z nakładką do ping ponga/biesiadną 1 szt. 2. regałów magazynowych Część II Regał metalowy magazynowy (3 moduły) 1 kpl. Regał metalowy magazynowy (5 modułów) 1 kpl. w pomieszczeniach biurowych, zwanych dalej „wyposażeniem”, na potrzeby Samorządu studentów UKSW przy ul. Dewajtis 5 i Wóycickiego 1/3. Zgodnie ze szczegółowym wykazem i parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia dla każdej z Części (Rozdział IV SIWZ). Zamawiający wymaga, aby oferowane meble dostarczone w ramach umowy były fabrycznie nowe.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o grupie kapitałowej 1.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Pełnomocnictwa: 2.1 jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, należy dołączyć do oferty; 2.2. pełnomocnictwo udzielane osobom pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika np. z dokumentu rejestrowego należy dołączyć do oferty.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w sytuacjach: 1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; 2) zajścia okoliczności (zdarzeń), na które Strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich, b) organów administracji publicznej, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie; 3) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020 r. poz. 106, 568, 1065, 1106., które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku od towarów i usług ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Zmiana wartości umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonana w ten sposób, że należne Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie umowy będzie obliczone z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT; 4) zmiany przedmiotu umowy w przypadku, gdy wyposażenie stanowiące przedmiot umowy zostało wycofane z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowane przez Wykonawcę wyposażenie posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność: a) niż wyposażenie będące przedmiotem umowy oraz b) niż określone dla zmienianego wyposażenia w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania umowy. 2. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt. 4-5 wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie. 3. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 4-5 jest warunkowane złożeniem przez Stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem zmiany. 4. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1, wymaga zgody obydwu Stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2020-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,98
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę: 1. mebli – Część I Szafka kuchenna górna 2 szt. Szafka kuchenna dolna 1 szt. Szafka kuchenna dolna z szufladami 1 szt. Sofa wypoczynkowa 3-osobowa 2 szt. Sofa wypoczynkowa 2-osobowa 2 szt. Fotel „uszak” 1 szt. Fotele obrotowe 8 szt. Stoły biurowe 2 szt. Stoły konferencyjne 1 szt. Szafa metalowa skrytkowa 1 szt. Stoły biesiadne 8 szt. Ławy biesiadne 16 szt. stół bilardowy 8 ft z nakładką do ping ponga/biesiadną 1 szt. w pomieszczeniach biurowych, zwanych dalej „wyposażeniem”, na potrzeby Samorządu studentów UKSW przy ul. Dewajtis 5 i Wóycickiego 1/3. Zgodnie ze szczegółowym wykazem i parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia dla każdej z Części (Rozdział IV SIWZ). Zamawiający wymaga, aby oferowane meble dostarczone w ramach umowy były fabrycznie nowe.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa regałów megazynówych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę: 2. regałów magazynowych Część II Regał metalowy magazynowy (3 moduły) 1 kpl. Regał metalowy magazynowy (5 modułów) 1 kpl. w pomieszczeniach biurowych, zwanych dalej „wyposażeniem”, na potrzeby Samorządu studentów UKSW przy ul. Dewajtis 5 i Wóycickiego 1/3. Zgodnie ze szczegółowym wykazem i parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia dla każdej z Części (Rozdział IV SIWZ). Zamawiający wymaga, aby oferowane meble dostarczone w ramach umowy były fabrycznie nowe.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)