| Data publikacji |
2020-12-01 |
| Data zakończenia |
2020-12-10 00:00:00 |
| Instytucja |
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP |
| Miejscowość |
Wrocław |
| Województwo |
dolnośląskie |
| Branża |
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
760157-N-2020 |
| Typ dokumentu |
ZP-400 |
| Kod CPV |
150000008, 151000009, 155000030, 158100009, 158000006, 153000001 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| GuidZP400 |
f75c394f-8f74-4756-b667-42d412eb07e3
|
| Biuletyn |
760157-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP
|
| Regon |
70034800000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
50-413
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
713 444 908
|
| Zamawiajacy fax |
713 424 901
|
| Zamawiajacy email |
dolnoslaska@ohp.pl
|
| Adres strony url |
www.dolnoslaska.ohp.pl
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych podległa Ministerstwu Rozwoju, Pracy i Technologii
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.dolnoslaska.ohp.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dolnoslaska.ohp.pl
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta może być złożona tylko i wyłącznie w formie pisemnej (w wersji papierowej). Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy we Wrocławiu, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 9, 50-414 Wrocław
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl. w okresie do 31.12.2021 r.
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (transport i wniesienie) do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl., ul. Cukrownicza 8, następujących artykułów żywnościowych podzielonych na następujące zadania częściowe (pakiety):
A. Zadanie nr 1 (pakiet nr 1)
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych /CPV 15100000-9/
KONSERWY I PRZETWORY Z MIĘSA
Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1A do niniejszej SIWZ
B. Zadanie nr 2 (pakiet nr 2)
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych /CPV 15100000-9/
RÓŻNE RODZAJE MIĘS I WĘDLIN
Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1B do niniejszej SIWZ
C. Zadanie nr 3 (pakiet nr 3)
Dostawa produktów mleczarskich /CPV 15500000-3/
RÓŻNE PRODUKTY MLECZARSKIE
Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1C do niniejszej SIWZ
D. Zadanie nr 4 (pakiet nr 4)
Dostawa różnych produktów spożywczych /CPV 15810000-9/
PIECZYWO
Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1D do niniejszej SIWZ
E. Zadanie nr 5 (pakiet nr 5)
Dostawa różnych produktów spożywczych /CPV 15800000-6/
RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1E do niniejszej SIWZ
F. Zadanie nr 6 (pakiet nr 6)
Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów /CPV 15300000-1/
RÓŻNE WARZYWA I OWOCE
Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1F do niniejszej SIWZ.
2) Miejsce realizacji - wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (transport i wniesienie) do stołówki Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP: ul. Cukrownicza 8, 57-200 Ząbkowice Śl.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Prowadzący postępowanie nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Prowadzący postępowanie nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Prowadzący postępowanie nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1) Wszelkie zmiany spowodowane okolicznościami, których Zamawiający (Prowadzący postępowanie), działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć i wartość zmiany umowy nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie – zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp.
2) Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy – zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp.
3) W przypadku zmian unormowań prawnych dotyczących zmiany urzędowej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
4) Wykonawcę któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy
5) Zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia
|
| IV 4 4 data |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
KONSERWY I PRZETWORY Z MIĘSA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1) Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1A do niniejszej SIWZ
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
RÓŻNE RODZAJE MIĘS I WĘDLIN
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1) Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1B do niniejszej SIWZ.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
RÓŻNE PRODUKTY MLECZARSKIE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500003-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1) Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1C do niniejszej SIWZ.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
PIECZYWO
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1) Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1D do niniejszej SIWZ.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1) Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1E do niniejszej SIWZ.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
RÓŻNE WARZYWA I OWOCE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1) Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1F do niniejszej SIWZ.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
| | |