GuidZP400 |
4b6e899e-a749-43e1-9a88-cd27d6b080c3
|
Biuletyn |
759804-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe w Gorlicach
|
Regon |
49189331600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Biecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorlice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
18 354 87 01,
|
Zamawiajacy fax |
18 354 87 15
|
Zamawiajacy email |
starostwo@powiatgorlicki.pl,
|
Adres strony url |
www.powiatgorlicki.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
2. Regionalnegy Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 2 Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.4 E-usługi w informacji przestrzennej.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiatgorlicki.pl/zamowienia-publiczne
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Digitalizacja,weryfikacja,poprawa jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacja bazy danych EGiB wraz z utworzeniem baz GESUT i BDOT500, projekt „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Gorlickiego"
|
Numer referencyjny |
ZP.272.12.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac geodezyjnych, w tym przeprowadzenie analizy danych cyfrowych i dokumentacji zgromadzonej w PZGiK, pomiarów terenowych i opracowań kartograficznych związanych z digitalizacją, weryfikacją, poprawą jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacją bazy danych ewidencji gruntów i budynków EGiB. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części, stanowiących odrębne części zamówienia i oferty, podlegające odrębnym odbiorom technicznym i fakturowaniu, których zakresy przestrzenne obejmują następujące jednostki ewidencyjne: Gorlice - Bystra, Gorlice - Zagórzany.
|
Cpv glowny przedmiot |
72314000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wymagane dla części zamówienia nr I, II:
a) warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum 2 (dwie) usługi o minimalnej wartości 100.000 zł brutto każda, obejmujące swym zakresem prace związane z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, dokonaną w trybie art. 24a ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne
b) warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować potencjałem kadrowym niezbędnym do realizacji zamówienia tj. minimum 2 (dwie) osoby, posiadające aktualne geodezyjne uprawnienia zawodowe, wynikające z art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – PGiK,
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt. 1.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu– zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ;
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
NIE DOTYCZY
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Oferta, na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ;
2) Oświadczenia Wykonawcy (załączniki nr 4 i 4.a do SIWZ) o:
a) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
b) nie podleganiu wykluczeniu z postępowania,
jeżeli dotyczy:
4) Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ (dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu).
5) Pełnomocnictwo (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy)
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), lub inny dokument, z którego wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo (dotyczy również spółki cywilnej)
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
NIE DOTYCZY
|
IV 3 2 opis potrzeb |
NIE DOTYCZY
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
NIE DOTYCZY
|
IV 4 6 |
NIE DOTYCZY
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w treści umowy. Szczegółowe zapisy w tym zakresie określono w „istotnych postanowieniach umowy” - załącznik nr 2 do SIWZ, które stanowią integralną część SIWZ.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA:
1) Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę,
2) Nie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje odtajnieniem informacji o których mowa wyżej,
3) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r., poz.1913 ze zm.), które Wykonawca zamierza zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być załączone do oferty w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać” z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.
4) Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
BRAK
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Jednostka ewidencyjna Gmina Gorlice, obręb Zagórzany.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72314000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2. Zamawiający żądał będzie od wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy o wartości 5 % wartości zamówienia, najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie wnieść całość zabezpieczenia.
|
Zalacznik krotki opis |
Digitalizacja, weryfikacja, poprawa jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacja bazy danych EGiB.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Jednostka ewidencyjna Gmina Gorlice, obręb Bystra.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72314000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2. Zamawiający żądał będzie od wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy o wartości 5 % wartości zamówienia, najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie wnieść całość zabezpieczenia.
|
Zalacznik krotki opis |
Digitalizacja, weryfikacja, poprawa jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacja bazy danych EGiB.
|
| |