Sukcesywna dostawa środków ochrony osobistej do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni

Data publikacji 2020-12-01
Data zakończenia 2020-12-09 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 759634-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej na potrzeby MOPS w Gdyni. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Każdy z Wykonawców może złożyć jedną ofertę na dowolną ilość niżej wymienionych części zamówienia:
1) Część 1 – Maseczki
2) Część 2 – Kombinezony, fartuchy oraz okulary ochronne
3) Część 3 – Rękawiczki
2. Część 1 – Maseczki obejmuje sukcesywną dostawę maseczek jednorazowych trójwarstwowych, maseczek ochronnych FFP2 oraz maseczek ochronnych FFP3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 – Maseczki.
3. Część 2 - Kombinezony, fartuchy oraz okulary ochronne obejmuje sukcesywną dostawę kombinezonów ochronnych, fartuchów ochronnych i okularów ochronnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 – Kombinezony, fartuchy oraz okulary ochronne.
4. Część 3 – Rękawiczki obejmuje sukcesywną dostawę rękawiczek jednorazowych lateksowych, winylowych i nitrylowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 – Rękawiczki.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczane środki ochrony osobistej były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od jakichkolwiek wad, w stanie kompletnym i zdatnym do użytkowania, tj. gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów oraz dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ed5da502-4212-4b7a-b6ed-03da1d6c06cc
Biuletyn 759634-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 28303320000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grabowo
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-265
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 058 7810120, 7820124 w. 55, 38
Zamawiajacy fax 058 7820124 w. 38
Zamawiajacy email sekretariat@mopsgdynia.pl
Adres strony url www.mopsgdynia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/mops_gdynia
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/mops_gdynia
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/mops_gdynia
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni, ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa środków ochrony osobistej do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni
Numer referencyjny MOPS.DZP.322.3.23/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej na potrzeby MOPS w Gdyni. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Każdy z Wykonawców może złożyć jedną ofertę na dowolną ilość niżej wymienionych części zamówienia: 1) Część 1 – Maseczki 2) Część 2 – Kombinezony, fartuchy oraz okulary ochronne 3) Część 3 – Rękawiczki 2. Część 1 – Maseczki obejmuje sukcesywną dostawę maseczek jednorazowych trójwarstwowych, maseczek ochronnych FFP2 oraz maseczek ochronnych FFP3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 – Maseczki. 3. Część 2 - Kombinezony, fartuchy oraz okulary ochronne obejmuje sukcesywną dostawę kombinezonów ochronnych, fartuchów ochronnych i okularów ochronnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 – Kombinezony, fartuchy oraz okulary ochronne. 4. Część 3 – Rękawiczki obejmuje sukcesywną dostawę rękawiczek jednorazowych lateksowych, winylowych i nitrylowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 – Rękawiczki. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczane środki ochrony osobistej były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od jakichkolwiek wad, w stanie kompletnym i zdatnym do użytkowania, tj. gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów oraz dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej.
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Część 1 – Maseczki – od dnia 04.01.2021 r. lub od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty brutto zawartej umowy; 2) Część 2 – Kombinezony, fartuchy, okulary - od dnia 04.01.2021 r. lub od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty brutto zawartej umowy; 3) Część 3 – Rękawiczki - od dnia 04.01.2021 r. lub od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty brutto zawartej umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) Część 1 – Maseczki: a) dla maseczek jednorazowych trójwarstwowych: zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają normie EN14683, b) dla maseczek FFP2 i FFP3: zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają normie EN149:2001+A1:2009; 2) Część 2 – Kombinezony, fartuchy, okulary: a) dla kombinezonów ochronnych: zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają normie EN 14126 oraz en 1073-2, b) dla fartuchów ochronnych: zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty posiadają certyfikat OEKO-TEX Standard 100, c) dla okularów ochronnych: zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają normie EN 166: 2001; 3) Część 3 – Rękawiczki jednorazowe lateksowe, winylowe i nitrylowe: zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają normie EN 455.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej w sekcji „Komunikaty publiczne” na stronie niniejszego postępowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – na wzorze, który zostanie udostępniony na Platformie z chwilą zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są przedłożyć niniejsze informacje samodzielnie tj. każdy z Wykonawców oddzielnie. Przedmiotowe oświadczenie składane jest w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem lub w oryginale w formie dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą tylko oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie wymaga składania oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, ponieważ nie określa takich warunków.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Okoliczności, w jakich zmieniona może zostać umowa, są opisane w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
IV 4 4 data 2020-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:10
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Maseczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby dostarczane środki ochrony osobistej były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od jakichkolwiek wad, w stanie kompletnym i zdatnym do użytkowania, tj. gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów oraz dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia od dnia 04.01.2021 r. lub od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty brutto zawartej umowy.
Zalacznik krotki opis Część 1 – Maseczki obejmuje sukcesywną dostawę maseczek jednorazowych trójwarstwowych, maseczek ochronnych FFP2 oraz maseczek ochronnych FFP3.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kombinezony, fartuchy, okulary
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby dostarczane środki ochrony osobistej były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od jakichkolwiek wad, w stanie kompletnym i zdatnym do użytkowania, tj. gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów oraz dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia od dnia 04.01.2021 r. lub od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty brutto zawartej umowy.
Zalacznik krotki opis Część 2 - Kombinezony, fartuchy oraz okulary ochronne obejmuje sukcesywną dostawę kombinezonów ochronnych, fartuchów ochronnych i okularów ochronnych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Rękawiczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby dostarczane środki ochrony osobistej były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od jakichkolwiek wad, w stanie kompletnym i zdatnym do użytkowania, tj. gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów oraz dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia od dnia 04.01.2021 r. lub od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty brutto zawartej umowy.
Zalacznik krotki opis Część 3 – Rękawiczki obejmuje sukcesywną dostawę rękawiczek jednorazowych lateksowych, winylowych i nitrylowych.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)