DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOSĆI DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH

Data publikacji 2020-12-01
Data zakończenia 2020-12-28 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Siemiatycze
Województwo podlaskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 759168-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000, 395258006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości wraz z wyładunkiem/rozładunkiem do magazynu Zmawiającego, zgodnie z opisem przedstawionym w pakietach 1 – 4 stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ – Formularze asortymentowo – ilościowo – cenowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych objętych dostawą wymienionych w ust. 1 zawierają formularz asortymentowo ilościowy wraz z opisem, stanowi załączniki nr 2 do SIWZ w szczegółowo opisanych częściach pakietach od 1 do 4 do oferty, stanowiącym integralną jej część, a następnie integralną część umowy dostawy.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy dostawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Ilość Towaru określona w SIWZ, przewidziana do nabycia w okresie obowiązywania Umowy, została określona w sposób szacunkowy. Ilość Towaru nabyta przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy może być mniejsza bądź wzrosnąć i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy względem Zamawiającego żadne roszczenia, o ile Zamawiający nabędzie Towary o wartości nie niższej niż 60 %
5. Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.poz.186 późn. zm) – jeżeli dotyczy
6. Zamawiający wymaga, aby produkty oferowane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty, spełniały określone normy, posiadały aktualne karty charakterystyki oraz aktualne wpisy do Rejestru Środków chemicznych i Materiałów Medycznych dopuszczające do obrotu i używania na terytorium RP, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. Dz.U.2020.poz.944.) – jeżeli dotyczy
7. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość (w trakcie badania ofert, w określonym przez siebie terminie) zażądania pojedynczych próbek asortymentowych, instrukcji użytkowania wyrobu oraz kart technicznych wyrobów do dokonania porównań oferowanego przedmiotu zamówienia.
8. Okres ważności dostarczonych Towarów nie może być krótszy, niż 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy Towarów, dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych sytuacjach, każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawiciel Zamawiającego.
9. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem cenowym (Załącznik nr 2).
10. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 – te pozycje zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. (dotyczy/nie dotyczy).
11. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
13. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - określonym w Załączniku nr 2 - znajduje się jakikolwiek znak towarowy patent, norma czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d0696f90-7871-445a-ad43-d2d9567fca0b
Biuletyn 759168-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 50653482000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Siemiatycze
Zamawiajacy kod pocztowy 17-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 856 552 825
Zamawiajacy fax 856 552 825
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl
Adres strony url www.spzozsiemiatycze.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzozsiemiatycze.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozsiemiatycze.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza aby oferty były dostarczone pocztą tradycyjna; kurierem; bądź osobiście w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach ul. Szpitalna 8, 17-300 Siemiatycze z dopiskiem budynek Pogotowia I piętro sekcja zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOSĆI DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH
Numer referencyjny SP ZOZ ZP/15/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości wraz z wyładunkiem/rozładunkiem do magazynu Zmawiającego, zgodnie z opisem przedstawionym w pakietach 1 – 4 stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ – Formularze asortymentowo – ilościowo – cenowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych objętych dostawą wymienionych w ust. 1 zawierają formularz asortymentowo ilościowy wraz z opisem, stanowi załączniki nr 2 do SIWZ w szczegółowo opisanych częściach pakietach od 1 do 4 do oferty, stanowiącym integralną jej część, a następnie integralną część umowy dostawy. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy dostawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Ilość Towaru określona w SIWZ, przewidziana do nabycia w okresie obowiązywania Umowy, została określona w sposób szacunkowy. Ilość Towaru nabyta przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy może być mniejsza bądź wzrosnąć i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy względem Zamawiającego żadne roszczenia, o ile Zamawiający nabędzie Towary o wartości nie niższej niż 60 % 5. Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.poz.186 późn. zm) – jeżeli dotyczy 6. Zamawiający wymaga, aby produkty oferowane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty, spełniały określone normy, posiadały aktualne karty charakterystyki oraz aktualne wpisy do Rejestru Środków chemicznych i Materiałów Medycznych dopuszczające do obrotu i używania na terytorium RP, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. Dz.U.2020.poz.944.) – jeżeli dotyczy 7. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość (w trakcie badania ofert, w określonym przez siebie terminie) zażądania pojedynczych próbek asortymentowych, instrukcji użytkowania wyrobu oraz kart technicznych wyrobów do dokonania porównań oferowanego przedmiotu zamówienia. 8. Okres ważności dostarczonych Towarów nie może być krótszy, niż 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy Towarów, dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych sytuacjach, każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. 9. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem cenowym (Załącznik nr 2). 10. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 – te pozycje zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. (dotyczy/nie dotyczy). 11. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - określonym w Załączniku nr 2 - znajduje się jakikolwiek znak towarowy patent, norma czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował wykonał należycie co najmniej jedną dostawę środków czystości o wartości brutto pakietów nie mniejszej niż 145 900,00zł W podziale na pakiety na kwotę brutto nie mniejszą niż Numer pakietu Kwota brutto (P:LN) Pakiet nr 1 19000,00 Pakiet nr 2 2900,00 Pakiet nr 3 100 000,00 Pakiet nr 4 24000,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 4.1. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13),14) i 21) ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4.2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP; 4.3. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4.4. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności
Zakresie warunkow udzialu a. wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy, wykaz powinien zawierać usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt. 3a SIWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ);
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a. Materiały informacyjne dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia, np. karty katalogowe, prospekty, opisy, instrukcje użytkowania, z zaznaczeniem oferowanych wyborów, z podaniem pakietu i pozycji, której dotyczą. Opisy zawarte w materiałach informacyjnych musza być przedstawione w języku polskim (jeżeli w języku obcym – to wymagane jest tłumaczenie na język polski: nie wymaga się tłumaczenia sporządzonego przez tłumacza przysięgłego). Wymaga się, aby treść tych materiałów potwierdzała spełnienie przez oferowane towary wymagań postawionych przez Zamawiającego, określonych w załączniku nr 2 do SIWZ – dotyczy wszystkich pakietów W przypadku podjęcia wątpliwości na temat niezgodności oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia Zmawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawcy o której mowa w pkt b b. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania próbek – dotyczy wszystkich pakietów. Próbki są wymagane w celu sprawdzenia przez Zamawiającego, czy zaoferowane wyroby w złożonej przez Wykonawcę ofercie przetargowej, do przedmiotowego postepowania, spełniają wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ. Porównując próbki z treścią formularza asortymentowo
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy PZP z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przykład treści oświadczenia - Zał. nr 8 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zmiany zawartej umowy zostały przewidziane zapisami § 9 wzoru umowy (załącznik nr 3) 1. W przypadku gdy Umowa zostanie zawarta na okres nieprzenoszący 12 miesięcy wartość Umowy, ani ceny jednostkowa Towaru nie mogą wzrosnąć. Jeżeli Umowa została zawarta na okres przenoszący 12 miesięcy albo jest wykonywany przez czas przekraczający 12 miesięcy wartość Umowy nie może ulec podwyższeniu z wyjątkiem sytuacji, gdy doszło do zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 1. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1 wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2 wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość ustaloną w drodze negocjacji, nie więcej niż o łączny wzrost całkowitego kosztu Wykonawcy wynikający ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących Umowę do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3 wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość ustaloną w drodze negocjacji, nie więcej niż o łączny wzrost całkowitego kosztu Wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących Umowę na rzecz Zamawiającego. 6. Zmiany wysokości wynagrodzenia określone w ust. 1 mogą mieć miejsce jedynie wówczas, gdy zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania wpływu wskazanych zmian na koszty wykonania Umowy.
IV 4 4 data 2020-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczególowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39525800-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)