GuidZP400 |
bb264969-b498-46b5-ad66-a29d60f1af3a
|
Biuletyn |
762055-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego
|
Regon |
00123278700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kilińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-202
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
343785233
|
Zamawiajacy fax |
343785233
|
Zamawiajacy email |
stacja@spr.czest.pl
|
Adres strony url |
http://spr.bip.czestochowa.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://spr.bip.czestochowa.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://spr.bip.czestochowa.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Kilińskiego 10, 42-202 Częstochowa, Sekretariat Dyrektora - IIIp.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie ul. Kilińskiego 10
|
Numer referencyjny |
SPR.ZP.382.22-2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczeniem wyrobów medycznych do siedziby Zamawiającego (SP ZOZ Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Kilińskiego 14, 42-202 Częstochowa), zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
2. Termin ważności/okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 24 miesięcy od daty dostarczenia.
3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt Umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1. Realizacja przedmiotu zamówienia sukcesywnie w okresie: 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy według pisemnych zamówień składanych przez pracownika SP ZOZ .
2. Miejsce dostarczenia – SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego Częstochowie ul. Kilińskiego 11
w Częstochowie.
3. Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia pisemnie -
e-mailem, faksem. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - pkt XVI SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia –nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia –nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia –nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a).
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W Postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Ocena spełniania warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w ppkt. 3, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie i dokumenty,
o których mowa w pkt. IX ppkt 2.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 3 do Specyfikacji.
2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach,
o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 4 do Specyfikacji
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt. 2 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia ppkt. 4 stosuje się odpowiednio.
6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
INFORMACJA NA TEMAT PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE TOWARY ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierający dokładny opis (lub karta techniczna na wezwanie Zamawiającego) dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane
w załączniku nr 1 SIWZ); Obowiązkowo należy podać numer katalogowy oferowanego produktu,
b) dokumenty świadczące o dopuszczeniu do obrotu (odpowiednio):
1) deklaracja zgodności producenta,
2) certyfikat zgodności CE (jeżeli dotyczy),
3) zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
4) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania,
c) dokument potwierdzający zgodność z normami,
d) karta techniczna lub badania potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów (zgodnie z opisem zawartym w zał. 1 do SIWZ).
Dokumenty składające się na ofertę:
a) formularz ofertowy, według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji,
b) formularz asortymentowo-cenowy według wzoru określonego w Załączniku nr 1 do Specyfikacji
(wypełnić odrębnie dla każdego Zadania, dla którego składana jest oferta) UWAGA! W przypadku nie dołączenia do Oferty Formularza asortymentowo-cenowego, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy,
c) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji,
e) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji),
f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 10 lit. b),
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba że w przypadku spółki cywilnej, z Umowy tez spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty Umowy spółki cywilnej).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów ust. 2 niniejszego paragrafu.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie:
a) terminu wykonania Umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Wykonawcę okoliczności od niego niezależnych,
b) wydłużenia terminu obowiązywania Umowy w przypadku niewyczerpania wartości umowy wskazanej w §1 ust 3 niniejszej Umowy,
c) zmiany ceny towaru, w przypadku zmiany stawki VAT,
d) przedmiotu dostawy, w związku z zaprzestaniem produkcji lub dystrybucji pod warunkiem zaoferowania wyrobu o parametrach równorzędnych lub wyższych niż parametry przedmiotu dostawy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa (proporcjonalnie) niż wskazana w ofercie, a zaistnienie okoliczności uzasadniających zmianę zostanie udokumentowane przez Wykonawcę,
e) osób kluczowych do realizacji Umowy, oraz osób reprezentujących Strony z uwagi na niezależne do Stron okoliczności ( tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne),
f) danych teleadresowych Stron zapisanych w Umowie,
g) nr katalogowego produktu,
h) zmiany nr rachunku bankowego Wykonawcy.
3. W przypadku trudności finansowych Zamawiającego, Strony mogą zmienić Umowę zmniejszając ilość przedmiotu zamówienia.
4. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
5. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany zapisów Umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa.
6. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki specjalistyczne stosowane w oparzeniach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki specjalistyczne stosowane w oparzeniach - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunek specjalistyczny stosowany w oparzeniach dłoni i palców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunek specjalistyczny stosowany w oparzeniach dłoni i palców - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunek osobisty typu W, kleszczyki metalowe jednorazowego użytku typu Magilla
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunek osobisty typu W, kleszczyki metalowe jednorazowego użytku typu Magilla - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunek hemostatyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunek hemostatyczny - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Staza taktyczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Staza taktyczna- zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Automatyczne wkłucie doszpikowe dla osób dorosłych i dzieci powyżej 12 roku życia oraz dla dzieci do 12 roku życia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
automatyczne wkłucie doszpikowe dla osób dorosłych i dzieci powyżej 12 roku życia oraz dla dzieci do 12 roku życia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały opatrunkowe - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały opatrunkowe - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały opatrunkowe - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Złączki oddechowe do kapnometru Emma dla osób dorosłych i dzieci oraz niemowląt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Złączki oddechowe do kapnometru Emma dla osób dorosłych i dzieci oraz niemowląt - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia nadkrtaniowe, obwody oddechowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenia nadkrtaniowe, obwody oddechowe - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Elektrody wielofunkcyjne do defibrylatora LIFEPAK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Elektrody wielofunkcyjne do defibrylatora LIFEPAK - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Elektrody wielofunkcyjne do defibrylatora ZOLL
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Elektrody wielofunkcyjne do defibrylatora ZOLL - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw porodowy jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw porodowy jednorazowego użytku - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Kołnierz ortopedyczny, jednorazowe i wielorazowe resuscytatory, anestetyczne maski twarzowe jednorazowego użytku, filtr oddechowy elektrostatyczny bakteryjno – wirusowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kołnierz ortopedyczny, jednorazowe i wielorazowe resuscytatory, anestetyczne maski twarzowe jednorazowego użytku, filtr oddechowy elektrostatyczny bakteryjno – wirusowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Specjalistyczny opatrunek typu Aschermanna (ACS)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Specjalistyczny opatrunek typu Aschermanna (ACS) - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
|
| |