GuidZP400 |
e6d69d0c-d00d-43fa-a9f7-60b48ad7fb99
|
Biuletyn |
762282-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
|
Regon |
27150341000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Strzelców Bytomskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chorzów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 499 115
|
Zamawiajacy fax |
322 413 952
|
Zamawiajacy email |
zp@zsm.com.pl
|
Adres strony url |
http://www.zsm.com.pl/zamowienia-publiczne,0,2
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl; http://www.zsm.com.pl/,
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl; http://www.zsm.com.pl/,
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem „Infinitt Pacs” (2)
|
Numer referencyjny |
SP ZOZ ZSM ZP/45/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Usługa nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem „Infinitt Pacs” dla Zespołu Szpitali
Miejskich w Chorzowie zainstalowanym w Zespole Szpitali Miejskich w Chorzowie (przy ulicy Władysława
Truchana 7 oraz przy ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów) scharakteryzowanym w Opisie
Przedmiotu Zamówienia (dalej w treści: OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia (dalej w treści: SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje
możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 UPZP zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia
podstawowego do 30% wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. W szczególności udzielenie usługi opisanej w OPZ.
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie wymaga
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga
|
Inne dokumenty niewymienione |
9.1. Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej następujące oświadczenia lub dokumenty: a) Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga załączenia
wypełnionego Formularza Ofertowego (zał. nr 1 do SIWZ). Niniejszy Formularz (zał. nr 1 do SIWZ) nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 26 ust. 3 UPZP. Wykonawca wypełnia
również informacyjnie formularz systemowy (tj. wartości brutto oraz czas reakcji na zdarzenie krytyczne, czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu korekt dotyczących błędu krytycznego) na Platformie
https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz
ofertowy, pkt. 2 załącznika nr 1 do SIWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY pkt 12 ppkt. 12.7) b) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych
wraz z ofertą. c) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 5 SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”, d) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1
pkt. 23 UPZP – załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o
udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) za pośrednictwem Platformy, poprzez zakładkę „Korespondencja”. Oświadczenie oraz załącznik mają być złożone zgodnie z treścią punktu 5.9-5.18 SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
7.1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 4 600,00 zł (słownie: cztery tysiące sześćset złotych 00/100)
7.2. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 299).
7.3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW
Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517
z dopiskiem: Usługa nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem „Infinitt Pacs” (2) nr sprawy: SP ZOZ ZSM/ZP/45/2020
7.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
- nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą,
- termin obowiązywania gwarancji,
- miejsce i termin zwrotu gwarancji.
7.5. W przypadku składnia Oferty w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
7.6. Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwraca wadium Wykonawcom, którzy wycofali ofertę przed upływem terminu składania ofert niezwłocznie po otrzymaniu wniosku o zwrot wadium.
7.7. Wniosek powinien zawierać nazwę postępowania przetargowego, nr sprawy, numer rachunku bankowego Wykonawcy oraz datę wpłaty i kwotę wadium jakie należy zwrócić. Wniosek należy przesłać do Działu Zamówień Publicznych pocztą elektroniczną: zp@zsm.com.pl
7.8. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 UPZP.
7.9. Jeśli oferta Wykonawcy nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości Zamawiający odrzuci ofertę.
7.10. Wniesione wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
7.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
a) którego oferta została wybrana
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a UPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 UPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 UPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
7.12. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a UPZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 5 Zmiany umowy 1. Strony ustalają, że wartości brutto wyszczególnione w załączniku nr 1 mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawek podatku VAT. Zmiana ceny nastąpi na podstawie pisemnego wniosku
Wykonawcy zaakceptowanego przez drugą stronę. Zmiana będzie miała miejsce od momentu obowiązywania nowej stawki podatku VAT. 2. Wykonawca zobowiązuje się do niedokonywania zmian cen na zaoferowany
przedmiot zamówienia (poza przypadkiem określonym w ust. 1 i ust. 4) przez okres obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza jednak zmianę postanowień umowy w zakresie ceny w innych przypadkach niż te
określone w ust. 1 i ust. 4, pod warunkiem, iż zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tj. obniżenie ceny jednostkowej netto przy zachowaniu pozostałych wymagań bez zmian. 3. Zamawiający dopuszcza
zmianę umowy w zakresie danych identyfikujących Strony Umowy, takich jak np. firma, adres siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. 4. Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie zmiany wysokości
wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. 2019, poz. 1778 z późn. zm.), b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne c) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych jeżeli zmiany te będą miały
wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana taka nie może nastąpić przed upływem 12 miesiąca trwania umowy. W celu ewentualnej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
Wykonawca jest zobowiązany w terminie 7 dni roboczych od wystąpienia okoliczności wskazującej na wzrost wynagrodzenia, podać Zamawiającemu pisemne informacje dotyczących szczegółowych kosztów
pracy z rozbiciem na pracowników wskazanych w oświadczeniu o zatrudnieniu osób na umowę o pracę, wskazać składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, kwoty wynagrodzeń aktualne na dzień zawarcia
umowy oraz wskazać procentowo jak powyższe koszty kształtują wartość umowy brutto. W przypadku nie złożenia wymaganych dokumentów Wykonawcy w trakcie realizacji zadania nie będzie przysługiwała
możliwość zmiany wynagrodzenia na podstawie § 5 ust. 4 niniejszej umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Wszystkie dokumenty złożone przez Wykonawcę są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa. Zastrzeżenie dotyczące informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie w sposób wyraźnie określający wolę ich utajnienia. Wykonawca
załączając dokument oznacza czy jest on: „Tajny” – dokument stanowi „tajemnice przedsiębiorstwa” lub opcję „Jawny” – niestanowiący tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zgodnie z UPZP nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W
związku z powyższym Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert ma prawo zastrzec, że nie mogą być one udostępniane oraz jest zobowiązany wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji podawanych podczas otwarcia ofert tj. nazwy (firmy) oraz adresów Wykonawców, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia,
okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1913) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie
się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął
niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy lub odrębnych przepisów,
Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej na Platformie dokumenty „stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa” powinny zostać załączone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia
„Tajne". Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie „Dodaj".
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej w treści: SIWZ) (załącznik nr 6).
Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w pkt. 15 załącznika nr 1 do SIWZ – „Formularz ofertowy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot.
powierzenia danych osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
|