DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH

Data publikacji 2020-12-04
Data zakończenia 2020-12-14 00:00:00
Instytucja Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
Miejscowość Szczecinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Wyposażenie domowe,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Produkty do pielęgnacji ciała,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 761617-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337600005, 398000000, 331694006, 392000004, 337000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, chemii gospodarczej i artykułów
higienicznych.
Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) i podzielony na części - pakiety od nr 1 do nr 11 w celu ułatwienia sporządzenia oferty przez Wykonawców.
Pakiet nr 1 – środki czystości
Pakiet nr 2 – środki do profesjonalnego sprzątania
Pakiet nr 3 – worki na odpady medyczne
Pakiet nr 4 – pojemniki na odpady medyczne
Pakiet nr 5 – worki na odpady komunalne,
Pakiet nr 6 – myjki-rękawice, szczotki chirurgiczne
Pakiet nr 7 – artykuły higieniczne opatrunkowe
Pakiet nr 8 – wyroby do higieny pacjenta
Pakiet nr 9 – emulsja do mycia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 18b4cabd-0826-4770-ac8b-cd4eba5c2f05
Biuletyn 761617-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
Regon 32052419000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Szczecinek
Zamawiajacy kod pocztowy 78-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 094 3726720, 3726721
Zamawiajacy fax 094 3726729, 3730886
Zamawiajacy email przetargi@szpital.szczecinek.pl
Adres strony url www.szpital.szczecinek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.szczecinek.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.miniportal.uzp.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH
Numer referencyjny 13/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, chemii gospodarczej i artykułów higienicznych. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) i podzielony na części - pakiety od nr 1 do nr 11 w celu ułatwienia sporządzenia oferty przez Wykonawców. Pakiet nr 1 – środki czystości Pakiet nr 2 – środki do profesjonalnego sprzątania Pakiet nr 3 – worki na odpady medyczne Pakiet nr 4 – pojemniki na odpady medyczne Pakiet nr 5 – worki na odpady komunalne, Pakiet nr 6 – myjki-rękawice, szczotki chirurgiczne Pakiet nr 7 – artykuły higieniczne opatrunkowe Pakiet nr 8 – wyroby do higieny pacjenta Pakiet nr 9 – emulsja do mycia
Cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej (pkt. 2); a) i b)) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, lub miejsce zamieszkania tej osoby, z odpowiednim zachowaniem terminów ich wystawienia. 4) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia oraz wymagane prawem dopuszczenia i certyfikaty. 5) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi próbki oferowanego asortymentu zgodne ze złożoną ofertą .
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zapisów zawartych w § 1 w następującym zakresie „Zamawiający ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć, tj. ze względu na konieczność przeprowadzenia procedur nie ujętych w harmonogramie planowanych procedur medycznych, może dokonać zamówienia dodatkowego asortymentu nie ujętego w Załączniku nr 2 Pakiet nr …… w drodze każdorazowego aneksu do niniejszej umowy. Zamówienia te realizowane będą w cenach określonych w Załączniku nr 2, Pakiet nr ….. do umowy” b) obniżenie cen jednostkowych poszczególnych towarów w przypadku obniżki cen, promocji, upustów itp.; c) zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej stawki podatku, d) zakończenia lub wstrzymania produkcji, lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, o czym Wykonawca mógł nie wiedzieć w chwili zawarcia umowy, dopuszcza się zmianę na nowy produkt tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowanej w ofercie, e) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, f) przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wyczerpania całości zamówienia do czasu wykorzystania całości zamówienia, g) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, h) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu poszczególnych towarów wskazanych w umowie w formularzu asortymentowo-cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy, i) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub całości produktem o lepszych parametrach, przy zachowaniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia.
IV 4 4 data 2020-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 – środki czystości 34 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2. Środki do profesjonalnego sprzątania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2. Środki do profesjonalnego sprzątania 37 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3. Worki na odpady medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3. Worki na odpady medyczne - 6 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4. Pojemniki na odpady medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4. Pojemniki na odpady medyczne - 5 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5. Worki na odpady komunalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39200000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5. Worki na odpady komunalne - 10 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6. Myjki-rękawice, szczotki chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6. Myjki-rękawice, szczotki chirurgiczne - 5 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7. Artykuły higieniczne opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 7. Artykuły higieniczne opatrunkowe - 9 szt
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8. Wyroby do higieny pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 8. Wyroby do higieny pacjenta - 5 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9. Emulsja do mycia rąk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 9. Emulsja do mycia rąk - 2 pozycje
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia - dostawy towaru
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)