GuidZP400 |
18b4cabd-0826-4770-ac8b-cd4eba5c2f05
|
Biuletyn |
761617-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
|
Regon |
32052419000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecinek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
094 3726720, 3726721
|
Zamawiajacy fax |
094 3726729, 3730886
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital.szczecinek.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.szczecinek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.szczecinek.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
www.miniportal.uzp.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH
|
Numer referencyjny |
13/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, chemii gospodarczej i artykułów
higienicznych.
Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) i podzielony na części - pakiety od nr 1 do nr 11 w celu ułatwienia sporządzenia oferty przez Wykonawców.
Pakiet nr 1 – środki czystości
Pakiet nr 2 – środki do profesjonalnego sprzątania
Pakiet nr 3 – worki na odpady medyczne
Pakiet nr 4 – pojemniki na odpady medyczne
Pakiet nr 5 – worki na odpady komunalne,
Pakiet nr 6 – myjki-rękawice, szczotki chirurgiczne
Pakiet nr 7 – artykuły higieniczne opatrunkowe
Pakiet nr 8 – wyroby do higieny pacjenta
Pakiet nr 9 – emulsja do mycia
|
Cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej:
a) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru inny
równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,
14 i 21 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert,
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
powyżej (pkt. 2); a) i b)) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, lub miejsce
zamieszkania tej osoby, z odpowiednim zachowaniem terminów ich wystawienia.
4) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia oraz wymagane prawem dopuszczenia i certyfikaty.
5) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi próbki oferowanego asortymentu zgodne ze złożoną ofertą .
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość
zmiany zapisów zawartych w § 1 w następującym zakresie „Zamawiający ze względu na
okoliczności, których nie mógł przewidzieć, tj. ze względu na konieczność przeprowadzenia
procedur nie ujętych w harmonogramie planowanych procedur medycznych, może dokonać
zamówienia dodatkowego asortymentu nie ujętego w Załączniku nr 2 Pakiet nr …… w drodze
każdorazowego aneksu do niniejszej umowy. Zamówienia te realizowane będą w cenach
określonych w Załączniku nr 2, Pakiet nr ….. do umowy”
b) obniżenie cen jednostkowych poszczególnych towarów w przypadku obniżki cen, promocji, upustów
itp.;
c) zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej stawki podatku,
d) zakończenia lub wstrzymania produkcji, lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem
zamówienia, o czym Wykonawca mógł nie wiedzieć w chwili zawarcia umowy, dopuszcza się
zmianę na nowy produkt tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi
Zamawiającego, po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowanej w ofercie,
e) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych
identyfikacyjnych,
f) przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wyczerpania całości zamówienia do
czasu wykorzystania całości zamówienia,
g) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego,
h) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu poszczególnych towarów wskazanych
w umowie w formularzu asortymentowo-cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości
brutto umowy,
i) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub całości produktem o lepszych
parametrach, przy zachowaniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1 – środki czystości 34 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2. Środki do profesjonalnego sprzątania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2. Środki do profesjonalnego sprzątania 37 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3. Worki na odpady medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3. Worki na odpady medyczne - 6 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4. Pojemniki na odpady medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 4. Pojemniki na odpady medyczne - 5 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5. Worki na odpady komunalne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39200000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 5. Worki na odpady komunalne - 10 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6. Myjki-rękawice, szczotki chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33700000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 6. Myjki-rękawice, szczotki chirurgiczne - 5 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7. Artykuły higieniczne opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33700000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 7. Artykuły higieniczne opatrunkowe - 9 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8. Wyroby do higieny pacjenta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33700000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 8. Wyroby do higieny pacjenta - 5 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9. Emulsja do mycia rąk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33700000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 9. Emulsja do mycia rąk - 2 pozycje
|
| |