GuidZP400 |
8571bde0-4a29-41d2-bf31-a343b9b00c9e
|
Biuletyn |
762319-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
|
Regon |
89031444000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Parkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sokołowsko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-351
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
748 458 240
|
Zamawiajacy fax |
748 458 237
|
Zamawiajacy email |
przetargi@sanatoria-dolnoslaskie.pl
|
Adres strony url |
https://bip.sanatoria-dolnoslaskie.pl/
|
Adres strony internetowej |
https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa świeżych warzyw i owoców do jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. – etap IV”
|
Numer referencyjny |
ZP/72/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych warzyw i owoców do jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt, zgodnie z wykazem asortymentu, przedstawionego w załączniku nr 4/1, 4/2, 4/3, 4/4 i 4/5 dla zadania nr 01, 02, 03, 04 i 05 załączonych do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z art. 64 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. 2020.poz. 2021. ze zm.)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada: - środek transportu, który jest zgodny z wymaganiami SIWZ (min. 1 środek transportu przeznaczony i uprawniony do transportu żywności, spełniający wymogi prawa i SIWZ w tym zakresie, który będzie użyty do realizacji przedmiotu zamówienia), wraz z decyzją zatwierdzającą wykazany środek transportu zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. 2020.poz. 2021. ze zm.), oraz w rozporządzeniu (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U. L 139 z 30.4.2004) - załącznik nr 5 - zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego i działającego sytemu HACCP - dotyczy wszystkich pomieszczeń ,budynków, magazynów przeznaczonych przez Wykonawcę do zabezpieczenia realizacji umowy. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP. Wykonawca może zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentu, o którym mowa powyżej, może złożyć inne dokumenty dotyczące systemu HACCP, potwierdzające wdrożenie i stosowanie przez wykonawcę systemu analizy zagrożeń krytycznych punktów kontroli HACCP.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 9. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzęduskarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł por-zumienie zwłaściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lubgrzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ratyzaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Zaświadczeniawłaściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega zopłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi od-setkami lub grzywnami, wszczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległychpłatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 11. Wykonawca, w terminie 3dni od dnia zamieszenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia,Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to zodrębnych przepisów – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wpis do rejestruzakładów podlegających urzędowej kontroli organów Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z art. 64 Ustawy zdnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. 2020.poz. 2021. ze zm.),; b)Sytuacji finansowej lub ekonomicznej – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;c) Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada: -środek transportu, który jest zgodny z wymaganiami SIWZ (min. 1 środek transportu przeznaczony iuprawniony do transportu żywności, spełniający wymogi prawa i SIWZ w tym zakresie, który będzieużyty do realizacji przedmiotu zamówienia), wraz z decyzją zatwierdzającą wykazany środek transportuzgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. 2020.poz.2021. ze zm.), oraz w rozporządzeniu (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U. L 139 z 30.4.2004) - załącznik nr 5 -zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej osprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego i działającego sytemu HACCP - dotyczywszystkich pomieszczeń, budynków, magazynów przeznaczonych przez Wykonawcę do zabezpieczeniarealizacji umowy. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosujezasady systemu HACCP. Wykonawca może zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, złożyćrównoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- środek transportu, który jest zgodny z wymaganiami SIWZ (min. 1 środek transportu przeznaczony iuprawniony do transportu żywności, spełniający wymogi prawa i SIWZ w tym zakresie, który będzieużyty do realizacji przedmiotu zamówienia), wraz z decyzją zatwierdzającą wykazany środek transportuzgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. 2020.poz.2021. ze zm.), oraz w rozporządzeniu (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U. L 139 z 30.4.2004) - załącznik nr 5 -zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej osprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego i działającego sytemu HACCP - dotyczywszystkich pomieszczeń, budynków, magazynów przeznaczonych przez Wykonawcę do zabezpieczeniarealizacji umowy. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosujezasady systemu HACCP. Wykonawca może zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, złożyćrównoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskimEuropejskiego Obszaru Gospodarczego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
7. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający wcelu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającymnależyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymipodmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących wszczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystaniazasobów innego podmiot, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakresu i okresu udziałuinnego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawcapolega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi których wskazane zdolności dotyczą. 8. Dokumentem,o którym mowa w pkt 5, jest w szczególności zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcydo dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podpisane przezosobę upoważnioną zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób należy złożyć w oryginale lub kopii. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowejinformacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2a do niniejszej SIWZ). Wraz ze złożeniemoświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadządo zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem UrzęduZamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisówustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniuzostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy mogą być dokonywane pod rygorem nieważności, jedynie w formie pisemnych aneksów podpisanych przez obie strony.
2. Zakazuje się zmian postanowień Umowy – załącznik nr 3 w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej
z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiany parametrów asortymentu wskazanego w przedmiocie zamówieni, na parametry nie gorsze i cenie nie wyższą w przypadkach korzystnych dla Zamawiającego;
b) zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na organizacyjną działalność spółki lub inne nie dające się przewidzieć przyczyny o charakterze obiektywnym, bądź dające się przypisać Zamawiającemu;
c) podwykonawców, pod warunkiem że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
d) ceny towaru brutto, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących stawek podatku VAT,
e) sposobu rozliczania w zakresie np. sposobu wystawiania faktur VAT za wykonane dostawy.
4. Wszystkie powyższe postanowienia określone w niniejszym paragrafie stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu ust. 1 w szczególności:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do wykonywania zakresu umowy lub kontaktów między Stronami.
6. Nie stanowi podstawy do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy zmiana czynników cenotwórczych dla materiałów, urządzeń, energii i paliw, użytych do realizacji umowy
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 01 - Dolnośląski Ośrodek Opieki Międzypokoleniowej w Sokołowsku „Biały Orzeł” Sokołowsko ul. Parkowa 5, 58-351 Sokołowsko
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych warzyw i owoców do jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt, zgodnie z wykazem asortymentu, przedstawionego w załączniku nr 4/1,dla zadania nr 01 załączonego do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 02 - Specjalistyczny Szpital Chorób Płuc, Rościszów 11, 58-250 Pieszyce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych warzyw i owoców do jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt, zgodnie z wykazem asortymentu, przedstawionego w załączniku nr 4/2 dla zadania nr 02 załączonego do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 03 - Szpital Rehabilitacyjny Hematologiczny dla Dzieci "ORLIK", ul. Bukowina 1, 57-350 Kudowa-Zdrój
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych warzyw i owoców do jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt, zgodnie z wykazem asortymentu, przedstawionego w załączniku nr 4/3, 4/4 i 4/5 dla zadania nr 03, załączonego do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 04 - Sanatorium Uzdrowiskowego "ZIMOWIT”, ul. Chopina 3, 57-340 Duszniki-Zdrój
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych warzyw i owoców do jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt, zgodnie z wykazem asortymentu, przedstawionego w załączniku nr 4/4 dla zadania nr 04 załączonego do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 05 - Sanatorium Uzdrowiskowe „Azalia” ul. Ofiar Katynia 3-5, 58-310 Szczawno Zdrój;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych warzyw i owoców do jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt, zgodnie z wykazem asortymentu, przedstawionego w załączniku nr 4/5 dla zadania nr 05 załączonego do SIWZ.
|
| |