Dostawę materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych dla Szpitala Wolskiego

Data publikacji 2020-12-04
Data zakończenia 2020-12-14 00:00:00
Instytucja Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 761993-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawę materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych dla Szpitala Wolskiego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0c690e28-9024-429b-923a-38d51eca4232
Biuletyn 761993-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 01103538100000
Zamawiajacy adres ulica Kasprzaka
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-211
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 38 94 806,
Zamawiajacy fax 22 632 38 93
Zamawiajacy email mmarcinkowska@wolski.med.pl,
Adres strony url www.wolski.med.pl ; https://e-ProPublico.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wolski.med.pl ; https://e-ProPublico.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wolski.med.pl ; https://e-ProPublico.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113, 1250, 1823 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 1128), osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez Wykonawcę, za pomocą platformy on-line pod adresem https://e-ProPublico.pl/ (dalej jako: ”Platforma”) tj. przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1219), 7.2 Wszelkie wnioski, pisma, zapytania , oraz środki ochrony prawnej mogą być składane w formie pisemnej na adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01– 211 Warszawa, ul. M. Kasprzaka 17, tel. 22 38-94-859, 806, 808, adres email: zamowieniapubliczne@wolski.med.pl lub za pomocą platformy on-line pod adresem https://e-ProPublico.pl/ (dalej jako: ”Platforma”)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wolski, ul. M. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, Kancelaria Główna Pawilon nr 2
Komunikacja elektroniczna wymaga www.wolski.med.pl ; https://e-ProPublico.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych dla Szpitala Wolskiego
Numer referencyjny EP/100/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawę materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych dla Szpitala Wolskiego
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty numeru KRS, pod którym Wykonawca został zarejestrowany lub nazwy, pod którą Wykonawca został wpisany do CEiDG, zamawiający pobiera samodzielnie w/w dokumenty
Zakresie warunkow udzialu Dla każdej części – Opisy techniczne/materiały informacyjne w języku polskim, oferowanych produktów, np. karty katalogowe, ulotki informacyjne, specyfikacja techniczna, informacja od producenta), potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego oraz numer katalogowy podany w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, którego asortymentu dotyczy dokument, Oświadczenie Wykonawcy o wyrobach medycznych, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy o zgodności przedmiotu zamówienia z Farmakopeą Polską VI strona 967-968 lub Normą PN 14079 i gotowości dostarczenia na wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych dokumentów potwierdzających - dotyczy zadania numer: Zadanie nr 3 – kompresy jałowe Zadanie nr 6 – Gaza Zadanie nr 10 – kompresy, zestawy opatrunkowe – poz. 4, 5, 6 i 7 - stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Dotyczy zadania numer 8, 9, 13, Oświadczenie Wykonawcy, iż Bielizna operacyjna - wyrób medyczny, spełnia postanowienia Dyrektywy 93/42/EWG i 89/686/EWG i jest zgodna z polskimi normami, (PN-EN 13795-1:2019, PN-EN 13795-2:2019), jest bielizną operacyjną - barierową, posiada oznaczenia CE, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Karty danych technicznych wystawione przez Wytwórcę lub oświadczenie producenta wyrobów zawierające parametry produktów – dotyczy zadania numer: Zadanie nr 1 – kompresy niejałowe Zadanie nr 3 – kompresy jałowe Zadanie nr 4 - opaski Zadanie nr 5 – lignina, wata Zadanie nr 6 – gaza Zadanie nr 10 – kompresy, zestawy opatrunkowe
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie o wyrobach medycznych – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ Dla zadania nr 3 poz. 5 i 6 serwety z gazy Wykonawca dostarczy po 1 opakowaniu próbek, w celu weryfikacji tolerancji wymiarów
Inne dokumenty niewymienione 1)Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2)Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz asortymentowo – cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 3)Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ, 4)Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, 5)Dokument (zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a PZP. 6)Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem..
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe https://e-ProPublico.pl/
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują następujące możliwości zmiany umowy: 1)zwiększenie lub zmniejszenie ilości asortymentu w ramach danego zadania , będącego przedmiotem umowy wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, bez zmiany wartości przedmiotu umowy w ramach danego zadania , o której mowa w § 2 ust. 1 pkt. 1 niniejszej umowy, 2)zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, 3)zakupu towaru o tych samych parametrach, lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, 4)wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, 5)zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik”, tj. asortyment równoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto, 6)zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, 7)zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiany nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy, 8)zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena jednostkowa brutto, cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian, 9)zmiany sposobu realizacji umowy, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, uzasadniona jego potrzebami, 10)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy o 20% wartości umowy, bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 11)Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zakresu przedmiotu umowy pod warunkiem, że łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 3.Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 5 oraz 6 mogą być dokonane na pisemny wniosek Wykonawcy w formie, o której mowa w ust. 1. 4.Wniosek, dotyczący sytuacji, o której mowa w ust. 2 pkt 5 lub pkt 6 powinien być opatrzony pismem od producenta poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy informującym o zaistnieniu przedmiotowej sytuacji. 5.W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w ust. 2 pkt 5 Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego, jednak nie dłużej niż w ciągu 7 dni, o wznowieniu produkcji przez producenta poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy. Zapisy ust. 4 stosuje się odpowiednio. 6.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 7.W przypadku naruszania postanowień umowy wynikających z §1 przez Wykonawcę, w szczególności w przypadku opóźnienia w dostawie ponad 7 dni w stosunku do terminu realizacji, trzykrotnego w ciągu miesiąca opóźnienia w realizacji zamówienia, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia o powyższym informacji. 8.Zamawiający może odstąpić od realizacji umowy również w przypadku niewłaściwego jej wykonania przez Wykonawcę, w szczególności w przypadku nieterminowej lub niekompletnej realizacji dostaw). W takim przypadku Zamawiający wezwie Wykonawcę do zaniechania naruszania umowy. Trzykrotne uchybienie realizacji zamówienia w okresie kolejnych dwóch miesięcy upoważnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym. 9.W okolicznościach wymienionych w ust. 7-8 Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu pozostałego zakresu umowy do realizacji. Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu zrealizowanego już zakresu rzeczowego umowy. 10.Skutki odstąpienia następują na przyszłość.
IV 4 4 data 2020-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 07:45
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Kompresy niejałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rękawy opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Kompresy jałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Opaski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Lignina, wata
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Gaza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Przylepce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Obłożenia specjalistyczne sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Obłożenia chirurgiczne sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Kompresy, zestawy opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Folie chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Opatrunki do wkłuć centralnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Obłożenia chirurgiczne sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Obłożenia chirurgiczne sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Myjki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Układy oddechowe do respiratora
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Dreny do pompy przepływowej Braun Infusomat
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zgodnei z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Różne (kremy/żele/spray)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Obłożenia specjalistyczne sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Zestawy opatrunkowe do podciśnieniowej terapii leczenia ran
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)