ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH dla Samorządowego Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko w Łącku na rok 2021

Data publikacji 2020-12-04
Data zakończenia 2020-12-14 00:00:00
Instytucja Samorządowe Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko
Miejscowość Łącko
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Napoje bezalkoholowe,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 761924-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151000006, 32000003, 155000003, 158100009, 158000006, 159800001, 158960005, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania jest dostawa wraz z dostarczeniem artykułów spożywczych w okresie ok. 12 miesięcy od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2021 roku dla Samorządowego Centrum Usług Wspólnych w Łącku na rok 2021 w zakresie określonym w załączniku nr 2 – (pakiet nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7,8,9,10) specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki placówki z podziałem na zadania:
• Część 1: mięso i wędliny
• Część 2: warzywa i owoce
• Część 3: nabiał
• Część 4: pieczywo
• Część 5: wyroby cukiernicze
• Część 6: konserwowe, oleje
• Część 7: artykuły spożywcze różne
• Część 8: woda mineralna, napoje
• Część 9: mrożonki
• Część 10: jaja
3.2 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu artykuły spożywcze, towar odpowiedniego gatunku i dobrej jakości odpowiadający polskim normom oraz cechami podanymi w SIWZ.
3.3 Upoważnieni pracownicy Zamawiającego będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych, a także dokonywać sprawdzenia zgodności cen z formularzem asortymentowo-cenowym.
3.4 Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów.
3.5 Koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi na własne ryzyko Wykonawca.
3.6 Każdy z produktów musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, musi spełniać warunki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
3.7 Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorach umów.
3.8 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 i 7 Prawa zamówień publicznych
3.9 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3.10 Szczegółowy opis zamówienia zawierają załączniki nr 2 do SIWZ (pakiet nr 1 do 11)
3.11 Dodatkowe wymagania :
• Wszystkie produkty dostarczane przez Wykonawcę winny spełniać prawem określone wymogi dla artykułów spożywczych oraz wymogi zdrowotne żywności.
• Wykonawca zobowiązuje się dostarczać każdorazowo towar świeży, w dobrym gatunku oraz w opakowaniach dostosowanych do potrzeb zbiorowego żywienia.
3.12 Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia, przedmiot zamówienia opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych lub w sposób wskazany w art. 30 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcy do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Przez pojęcie produktu równoważnego rozumie się zaproponowanie - w przypadku tego rodzaju zamówienia, produktu o takim samym składzie, wadze, ilości, jakości, terminie przydatności, walorach smakowych – co produkt wskazany przez Zamawiającego.
Miejscem dostarczenia artykułów spożywczych jest: Stołówka w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Łącku, 33-390 Łącko 284

Dodatkowe informacje

GuidZP400 544df88c-0963-4d5e-94a5-55808a74438e
Biuletyn 761924-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samorządowe Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko
Regon 36609335700000
Zamawiajacy adres ulica brak
Zamawiajacy adres numer domu 445
Zamawiajacy miejscowosc Łącko
Zamawiajacy kod pocztowy 33-390
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 184445944, 184446030
Zamawiajacy email zeapo@lacko.pl, n.rogoda@lacko.pl
Adres strony url https://bip.malopolska.pl/scuw
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/scuw
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/scuw
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2016r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samorządowe Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko w Łącku 33-390 Łącko 445
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH dla Samorządowego Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko w Łącku na rok 2021
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 10
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem postępowania jest dostawa wraz z dostarczeniem artykułów spożywczych w okresie ok. 12 miesięcy od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2021 roku dla Samorządowego Centrum Usług Wspólnych w Łącku na rok 2021 w zakresie określonym w załączniku nr 2 – (pakiet nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7,8,9,10) specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki placówki z podziałem na zadania: • Część 1: mięso i wędliny • Część 2: warzywa i owoce • Część 3: nabiał • Część 4: pieczywo • Część 5: wyroby cukiernicze • Część 6: konserwowe, oleje • Część 7: artykuły spożywcze różne • Część 8: woda mineralna, napoje • Część 9: mrożonki • Część 10: jaja 3.2 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu artykuły spożywcze, towar odpowiedniego gatunku i dobrej jakości odpowiadający polskim normom oraz cechami podanymi w SIWZ. 3.3 Upoważnieni pracownicy Zamawiającego będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych, a także dokonywać sprawdzenia zgodności cen z formularzem asortymentowo-cenowym. 3.4 Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów. 3.5 Koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi na własne ryzyko Wykonawca. 3.6 Każdy z produktów musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, musi spełniać warunki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach 3.7 Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorach umów. 3.8 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 i 7 Prawa zamówień publicznych 3.9 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3.10 Szczegółowy opis zamówienia zawierają załączniki nr 2 do SIWZ (pakiet nr 1 do 11) 3.11 Dodatkowe wymagania : • Wszystkie produkty dostarczane przez Wykonawcę winny spełniać prawem określone wymogi dla artykułów spożywczych oraz wymogi zdrowotne żywności. • Wykonawca zobowiązuje się dostarczać każdorazowo towar świeży, w dobrym gatunku oraz w opakowaniach dostosowanych do potrzeb zbiorowego żywienia. 3.12 Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia, przedmiot zamówienia opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych lub w sposób wskazany w art. 30 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcy do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przez pojęcie produktu równoważnego rozumie się zaproponowanie - w przypadku tego rodzaju zamówienia, produktu o takim samym składzie, wadze, ilości, jakości, terminie przydatności, walorach smakowych – co produkt wskazany przez Zamawiającego. Miejscem dostarczenia artykułów spożywczych jest: Stołówka w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Łącku, 33-390 Łącko 284
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało realizowane: sukcesywnie w okresie ok. 12 miesięcy tj. od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2021 roku.
Okreslenie warunkow W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny sposobu spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny sposobu spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie tego warunku Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał doświadczenie w wykonywaniu tego typu zamówienia tj. dostawy produktów spożywczych i potwierdził w oświadczeniu, że realizował je z należytą starannością.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do SIWZ ( ceny w formularzu powinny być podane w złotych polskich w kwocie brutto do dwóch miejsc po przecinku) 2. Oświadczenia (sporządzone wg załącznika nr 3.1, 3.2 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w niniejszej specyfikacji. 3. Dokumenty dotyczące przedmiotu Zamówienia. Szczegółowa oferta cenowa (sporządzona odpowiednio wg załącznika nr 2 do SIWZ). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z art. 86 ust 5 ustawy pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia uczciwej konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie lub zwiększenie kosztów wykonania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie zmniejszonego lub zwiększonego podatku zapłaconego przez wykonawcę. b) zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np. zmiana nr rachunku bankowego, dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców; zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami c) wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas, w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron, d) wystąpi brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub towarami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie. e) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego). f) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy, g) wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia, h) wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana. i) wystąpi zmniejszenie lub zwiększenie zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze. j) prawo opcji – zwiększenie lub zmniejszenie wartości przedmiotu umowy o 35%. k) zamiany określonego produktu w trakcie realizacji umowy – w przypadku, kiedy Zamawiający zaakceptuję zaproponowaną przez Wykonawcę zmianę produktu na inny o równoważnym opisie, tej samej lub niższej cenie. Zmiana taka będzie wymagała pisemnej zgody Zamawiającego, która będzie załącznikiem do aneksu do umowy z Wykonawcą. l) W przypadku znaczącej zmiany ilości przedmiotów zamówienia w związku z panująca Pandemią COVID 19.
IV 4 4 data 2020-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1: mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Część nr 1 – Mięso i wędliny. Przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo - cenowy do SIWZ. Pozostałe zapisy dotyczące określenia przedmiotu zamówienia zostały zawarte w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2: warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Część 2: warzywa i owoce. Przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo - cenowy do SIWZ. Pozostałe zapisy dotyczące określenia przedmiotu zamówienia zostały zawarte w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3: nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Część 3: nabiał. Przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo - cenowy do SIWZ. Pozostałe zapisy dotyczące określenia przedmiotu zamówienia zostały zawarte w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4: pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Część 4: pieczywo. Przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo - cenowy do SIWZ. Pozostałe zapisy dotyczące określenia przedmiotu zamówienia zostały zawarte w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5: wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Część 5: wyroby cukiernicze. Przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo - cenowy do SIWZ. Pozostałe zapisy dotyczące określenia przedmiotu zamówienia zostały zawarte w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6: konserwowe, oleje
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Część 6: konserwowe, oleje. Przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo - cenowy do SIWZ. Pozostałe zapisy dotyczące określenia przedmiotu zamówienia zostały zawarte w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część 7: artykuły spożywcze różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacja jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Część 7: artykuły spożywcze różne. Przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo - cenowy do SIWZ. Pozostałe zapisy dotyczące określenia przedmiotu zamówienia zostały zawarte w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część 8: woda mineralna, napoje
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15980000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Część 8: woda mineralna, napoje. Przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo - cenowy do SIWZ. Pozostałe zapisy dotyczące określenia przedmiotu zamówienia zostały zawarte w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część 9: mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Część nr 9 - Mrożonki. Przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo - cenowy do SIWZ. Pozostałe zapisy dotyczące określenia przedmiotu zamówienia zostały zawarte w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część 10: jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Część 10: jaja. Przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo - cenowy do SIWZ. Pozostałe zapisy dotyczące określenia przedmiotu zamówienia zostały zawarte w opisie ogólnym
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)