GuidZP400 |
544df88c-0963-4d5e-94a5-55808a74438e
|
Biuletyn |
761924-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samorządowe Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko
|
Regon |
36609335700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
brak
|
Zamawiajacy adres numer domu |
445
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łącko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-390
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
184445944, 184446030
|
Zamawiajacy email |
zeapo@lacko.pl, n.rogoda@lacko.pl
|
Adres strony url |
https://bip.malopolska.pl/scuw
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/scuw
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/scuw
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2016r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samorządowe Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko w Łącku 33-390 Łącko 445
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH dla Samorządowego Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko w Łącku na rok 2021
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
10
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem postępowania jest dostawa wraz z dostarczeniem artykułów spożywczych w okresie ok. 12 miesięcy od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2021 roku dla Samorządowego Centrum Usług Wspólnych w Łącku na rok 2021 w zakresie określonym w załączniku nr 2 – (pakiet nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7,8,9,10) specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki placówki z podziałem na zadania:
• Część 1: mięso i wędliny
• Część 2: warzywa i owoce
• Część 3: nabiał
• Część 4: pieczywo
• Część 5: wyroby cukiernicze
• Część 6: konserwowe, oleje
• Część 7: artykuły spożywcze różne
• Część 8: woda mineralna, napoje
• Część 9: mrożonki
• Część 10: jaja
3.2 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu artykuły spożywcze, towar odpowiedniego gatunku i dobrej jakości odpowiadający polskim normom oraz cechami podanymi w SIWZ.
3.3 Upoważnieni pracownicy Zamawiającego będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych, a także dokonywać sprawdzenia zgodności cen z formularzem asortymentowo-cenowym.
3.4 Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów.
3.5 Koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi na własne ryzyko Wykonawca.
3.6 Każdy z produktów musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, musi spełniać warunki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
3.7 Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorach umów.
3.8 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 i 7 Prawa zamówień publicznych
3.9 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3.10 Szczegółowy opis zamówienia zawierają załączniki nr 2 do SIWZ (pakiet nr 1 do 11)
3.11 Dodatkowe wymagania :
• Wszystkie produkty dostarczane przez Wykonawcę winny spełniać prawem określone wymogi dla artykułów spożywczych oraz wymogi zdrowotne żywności.
• Wykonawca zobowiązuje się dostarczać każdorazowo towar świeży, w dobrym gatunku oraz w opakowaniach dostosowanych do potrzeb zbiorowego żywienia.
3.12 Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia, przedmiot zamówienia opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych lub w sposób wskazany w art. 30 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcy do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Przez pojęcie produktu równoważnego rozumie się zaproponowanie - w przypadku tego rodzaju zamówienia, produktu o takim samym składzie, wadze, ilości, jakości, terminie przydatności, walorach smakowych – co produkt wskazany przez Zamawiającego.
Miejscem dostarczenia artykułów spożywczych jest: Stołówka w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Łącku, 33-390 Łącko 284
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało realizowane: sukcesywnie w okresie ok. 12 miesięcy tj. od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2021 roku.
|
Okreslenie warunkow |
W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny sposobu spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny sposobu spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie tego warunku Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał doświadczenie w wykonywaniu tego typu zamówienia tj. dostawy produktów spożywczych i potwierdził w oświadczeniu, że realizował je z należytą starannością.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do SIWZ ( ceny w formularzu powinny być podane w złotych polskich w kwocie brutto do dwóch miejsc po przecinku)
2. Oświadczenia (sporządzone wg załącznika nr 3.1, 3.2 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w niniejszej specyfikacji.
3. Dokumenty dotyczące przedmiotu Zamówienia. Szczegółowa oferta cenowa (sporządzona odpowiednio wg załącznika nr 2 do SIWZ).
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z art. 86 ust 5 ustawy pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia uczciwej konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie lub zwiększenie kosztów wykonania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie zmniejszonego lub zwiększonego podatku zapłaconego przez wykonawcę.
b) zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np. zmiana nr rachunku bankowego, dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców; zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami
c) wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas, w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron,
d) wystąpi brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub towarami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie.
e) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego).
f) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy,
g) wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia,
h) wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana.
i) wystąpi zmniejszenie lub zwiększenie zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze.
j) prawo opcji – zwiększenie lub zmniejszenie wartości przedmiotu umowy o 35%.
k) zamiany określonego produktu w trakcie realizacji umowy – w przypadku, kiedy Zamawiający zaakceptuję zaproponowaną przez Wykonawcę zmianę produktu na inny o równoważnym opisie, tej samej lub niższej cenie. Zmiana taka będzie wymagała pisemnej zgody Zamawiającego, która będzie załącznikiem do aneksu do umowy z Wykonawcą.
l) W przypadku znaczącej zmiany ilości przedmiotów zamówienia w związku z panująca Pandemią COVID 19.
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1: mięso i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 1 – Mięso i wędliny. Przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo - cenowy do SIWZ. Pozostałe zapisy dotyczące określenia przedmiotu zamówienia zostały zawarte w opisie ogólnym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2: warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2: warzywa i owoce. Przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo - cenowy do SIWZ. Pozostałe zapisy dotyczące określenia przedmiotu zamówienia zostały zawarte w opisie ogólnym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3: nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Część 3: nabiał. Przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo - cenowy do SIWZ. Pozostałe zapisy dotyczące określenia przedmiotu zamówienia zostały zawarte w opisie ogólnym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4: pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Część 4: pieczywo. Przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo - cenowy do SIWZ. Pozostałe zapisy dotyczące określenia przedmiotu zamówienia zostały zawarte w opisie ogólnym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5: wyroby cukiernicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Część 5: wyroby cukiernicze. Przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo - cenowy do SIWZ. Pozostałe zapisy dotyczące określenia przedmiotu zamówienia zostały zawarte w opisie ogólnym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część 6: konserwowe, oleje
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Część 6: konserwowe, oleje. Przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo - cenowy do SIWZ. Pozostałe zapisy dotyczące określenia przedmiotu zamówienia zostały zawarte w opisie ogólnym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część 7: artykuły spożywcze różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacja jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Część 7: artykuły spożywcze różne. Przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo - cenowy do SIWZ. Pozostałe zapisy dotyczące określenia przedmiotu zamówienia zostały zawarte w opisie ogólnym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część 8: woda mineralna, napoje
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15980000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Część 8: woda mineralna, napoje. Przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo - cenowy do SIWZ. Pozostałe zapisy dotyczące określenia przedmiotu zamówienia zostały zawarte w opisie ogólnym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Część 9: mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 9 - Mrożonki. Przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo - cenowy do SIWZ. Pozostałe zapisy dotyczące określenia przedmiotu zamówienia zostały zawarte w opisie ogólnym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Część 10: jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Część 10: jaja. Przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo - cenowy do SIWZ. Pozostałe zapisy dotyczące określenia przedmiotu zamówienia zostały zawarte w opisie ogólnym
|
| |