4WOG-1200.2712.124.2020 Dostawa mleka i przetworów mleczarskich w podziale na 2 części

Data publikacji 2020-12-08
Data zakończenia 2020-12-16 00:00:00
Instytucja 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763643-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot i zakres zamówienia: Dostawa mleka i przetworów mleczarskich
w podziale na 2 części:
Część nr 1: Dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla 4 WOG do miasta Gliwice, ul. Andersa 47
Część nr 2: Dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla 4 WOG do miasta Bielsko-Biała, ul. Bardowskiego 3

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
- załącznik nr 4: wzór umowy,
- załącznik nr 5: opis przedmiotu zamówienia,
- załącznik nr 6: formularz cenowy dla części 1,
- załącznik nr 7: formularz cenowy dla części 2,
stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.

3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części: 2 części.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt. 6.

7. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

8. Zamawiający przewiduje skorzystanie z PRAWA OPCJI, w związku
z możliwością zwiększenia liczby wydawanych posiłków w trakcie obowiązywania umowy lub dokonania zmian w zakresie częstotliwości posiłków. Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji do zwiększenia zakresu zamówienia po zrealizowaniu zamówienia podstawowego (gwarantowanego).
Ilości asortymentu podstawowego (gwarantowanego) określone są
w formularzach cenowych (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ) – odpowiednio dla danej części zamówienia.
Maksymalna ilość asortymentu (wraz z prawem opcji) wynosi dla:

Części 1
1. Deser jogurtowy - kg 150
2. Deser mleczny z czekoladą - l 150
3. Deser mleczny z owocami - l 150
4. Jogurt naturalny - l 150
5. Jogurt owocowy - l 450
6. Kefir - l 150
7. Masło ekstra - kg 300
8. Masło ekstra jednoporcjowe - kg 1200
9. Mleko spożywcze UHT 2% tł. - l 9000
10. Mleko w proszku pełne - kg 150
11. Mleko zsiadłe - l 150
12. Ser edamski pełnotłusty - kg 300
13. Ser gouda pełnotłusty - kg 600
14. Ser salami pełnotłusty - kg 600
15. Ser topiony pełnotłusty - kg 450
16 Ser topiony tłusty plasterkowany - kg 30
17. Ser topiony z papryką - kg 450
18. Ser topiony z szynką - kg 600
19. Ser twarogowy półtłusty - kg 900
20. Ser twarogowy ziarnisty - kg 300
21. Ser typu feta - kg 120
22. Ser typu fromage - kg 300
23. Ser typu mozzarella - kg 30
24. Ser wędzony - kg 300
25. Serek homogenizowany naturalny - kg 150
26. Serek homogenizowany waniliowy - kg 600
27. Serek naturalny do smarowania - kg 150
28. Śmietana 18% tł. - l 1350
29. Śmietanka kremowa 30% tł. - l 60

Części 2
1. Deser jogurtowy - kg 105
2. Deser mleczny z czekoladą - l 105
3. Deser mleczny z owocami - l 105
4. Jogurt naturalny - l 105
5. Jogurt owocowy - l 300
6. Kefir - l 105
7. Masło ekstra - kg 150
8. Masło ekstra jednoporcjowe - kg 1050
9. Mleko spożywcze UHT 2% tł. - l 7500
10. Mleko w proszku pełne - kg 105
11. Mleko zsiadłe - l 105
12. Ser edamski pełnotłusty - kg 150
13. Ser gouda pełnotłusty - kg 450
14. Ser salami pełnotłusty - kg 450
15. Ser topiony pełnotłusty - kg 300
16 Ser topiony tłusty plasterkowany - kg 30
17. Ser topiony z papryką - kg 300
18. Ser topiony z szynką - kg 450
19. Ser twarogowy półtłusty - kg 750
20. Ser twarogowy ziarnisty - kg 150
21. Ser typu feta - kg 75
22. Ser typu fromage - kg 150
23. Ser typu mozzarella - kg 30
24. Ser wędzony - kg 150
25. Serek homogenizowany naturalny - kg 105
26. Serek homogenizowany waniliowy - kg 450
27. Serek naturalny do smarowania - kg 105
28. Śmietana 18% tł. - l 1200
29. Śmietanka kremowa 30% tł. - l 30

Ww. ilości dla danej części są ilościami szacunkowymi, które mogą się wahać (w górę i w dół) w zależności od potrzeb Zamawiającego na dany asortyment.
Zamawiający może z prawa opcji skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Terminy wykonania dostaw zamówienia objętego opcją są takie same jak terminy wykonania zamówienia podstawowego tj. dostawy dwa razy w tygodniu w godzinach od 7.00 do 12.00. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym. Dodatkowe szczegóły związane z prawem opcji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ffcaeff1-94f6-49a4-8c9d-1348dc7b5573
Biuletyn 763643-N-2020
Zamawiajacy nazwa 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 24076379800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gen. Andersa
Zamawiajacy adres numer domu 47
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-121
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 261111371,
Zamawiajacy fax 261111232
Zamawiajacy email 4wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl,
Adres strony url https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej za posrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r Prawo Pocztowe, osobiscie lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 4 Wojskowy oddział gospodarczy , 44 121- Gliwice , ul. Gen Andersa 47, (kancelaria jawna), budynek nr 7
Nazwa nadana zamowieniu 4WOG-1200.2712.124.2020 Dostawa mleka i przetworów mleczarskich w podziale na 2 części
Numer referencyjny 4WOG-1200.2712.124.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot i zakres zamówienia: Dostawa mleka i przetworów mleczarskich w podziale na 2 części: Część nr 1: Dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla 4 WOG do miasta Gliwice, ul. Andersa 47 Część nr 2: Dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla 4 WOG do miasta Bielsko-Biała, ul. Bardowskiego 3 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: - załącznik nr 4: wzór umowy, - załącznik nr 5: opis przedmiotu zamówienia, - załącznik nr 6: formularz cenowy dla części 1, - załącznik nr 7: formularz cenowy dla części 2, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części: 2 części. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 7. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający przewiduje skorzystanie z PRAWA OPCJI, w związku z możliwością zwiększenia liczby wydawanych posiłków w trakcie obowiązywania umowy lub dokonania zmian w zakresie częstotliwości posiłków. Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji do zwiększenia zakresu zamówienia po zrealizowaniu zamówienia podstawowego (gwarantowanego). Ilości asortymentu podstawowego (gwarantowanego) określone są w formularzach cenowych (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ) – odpowiednio dla danej części zamówienia. Maksymalna ilość asortymentu (wraz z prawem opcji) wynosi dla: Części 1 1. Deser jogurtowy - kg 150 2. Deser mleczny z czekoladą - l 150 3. Deser mleczny z owocami - l 150 4. Jogurt naturalny - l 150 5. Jogurt owocowy - l 450 6. Kefir - l 150 7. Masło ekstra - kg 300 8. Masło ekstra jednoporcjowe - kg 1200 9. Mleko spożywcze UHT 2% tł. - l 9000 10. Mleko w proszku pełne - kg 150 11. Mleko zsiadłe - l 150 12. Ser edamski pełnotłusty - kg 300 13. Ser gouda pełnotłusty - kg 600 14. Ser salami pełnotłusty - kg 600 15. Ser topiony pełnotłusty - kg 450 16 Ser topiony tłusty plasterkowany - kg 30 17. Ser topiony z papryką - kg 450 18. Ser topiony z szynką - kg 600 19. Ser twarogowy półtłusty - kg 900 20. Ser twarogowy ziarnisty - kg 300 21. Ser typu feta - kg 120 22. Ser typu fromage - kg 300 23. Ser typu mozzarella - kg 30 24. Ser wędzony - kg 300 25. Serek homogenizowany naturalny - kg 150 26. Serek homogenizowany waniliowy - kg 600 27. Serek naturalny do smarowania - kg 150 28. Śmietana 18% tł. - l 1350 29. Śmietanka kremowa 30% tł. - l 60 Części 2 1. Deser jogurtowy - kg 105 2. Deser mleczny z czekoladą - l 105 3. Deser mleczny z owocami - l 105 4. Jogurt naturalny - l 105 5. Jogurt owocowy - l 300 6. Kefir - l 105 7. Masło ekstra - kg 150 8. Masło ekstra jednoporcjowe - kg 1050 9. Mleko spożywcze UHT 2% tł. - l 7500 10. Mleko w proszku pełne - kg 105 11. Mleko zsiadłe - l 105 12. Ser edamski pełnotłusty - kg 150 13. Ser gouda pełnotłusty - kg 450 14. Ser salami pełnotłusty - kg 450 15. Ser topiony pełnotłusty - kg 300 16 Ser topiony tłusty plasterkowany - kg 30 17. Ser topiony z papryką - kg 300 18. Ser topiony z szynką - kg 450 19. Ser twarogowy półtłusty - kg 750 20. Ser twarogowy ziarnisty - kg 150 21. Ser typu feta - kg 75 22. Ser typu fromage - kg 150 23. Ser typu mozzarella - kg 30 24. Ser wędzony - kg 150 25. Serek homogenizowany naturalny - kg 105 26. Serek homogenizowany waniliowy - kg 450 27. Serek naturalny do smarowania - kg 105 28. Śmietana 18% tł. - l 1200 29. Śmietanka kremowa 30% tł. - l 30 Ww. ilości dla danej części są ilościami szacunkowymi, które mogą się wahać (w górę i w dół) w zależności od potrzeb Zamawiającego na dany asortyment. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Terminy wykonania dostaw zamówienia objętego opcją są takie same jak terminy wykonania zamówienia podstawowego tj. dostawy dwa razy w tygodniu w godzinach od 7.00 do 12.00. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym. Dodatkowe szczegóły związane z prawem opcji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Dot. sekcji II pkt 8) - Wykonawca wykona zamówienie w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021r. (jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021r.)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Pełnomocnictwo, w przypadku podpisania dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ przez osoby(ę) niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Pełnomocnictwo musi być załączone w formie oryginału wystawionego przez osoby wymienione we właściwym rejestrze lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp i przedstawione zgodnie z zapisami powyżej dotyczącymi formy pełnomocnictwa jednego podmiotu. 4. Formularz cenowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 6, 7 do SIWZ (stosownie do danej części). Wykonawca w formularzu cenowym musi podać wszystkie wymagane dane, w tym cenę dla każdej pozycji asortymentowej. Formularz cenowy musi być podpisany przez wykonawcę lub pełnomocnika. Brak podania wymaganych danych, załączenie niepodpisanego formularza cenowego lub nie załączenie formularza cenowego będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy w szczególności z karami umownymi i akceptuje wzór umowy bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie w terminie wskazanym w SIWZ oraz oświadcza, że przyjmuje warunki płatności zgodne ze wzorem umowy, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem XII SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie, iż wszystkie dostawy artykułów żywnościowych będą odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi Polskimi Normami lub równoważnymi, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP i systemu HACCP lub równoważnym, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 10. Oświadczenie, iż samochody dostawcze niezbędne do realizacji zamówienia są dopuszczone do przewozu żywności przez uprawniony do tego podmiot, a realizacja dostaw odbywać się będzie zgodnie z wymaganiami sanitarnymi, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 11. Oświadczenie, że Wykonawca posiadania dokumenty określone w § 8 ust. 2 wzoru umowy, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 12. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. IX SIWZ, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 13. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 14. Oświadczenie, że wypełnione zostały obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie, o przynależności do sektora małych i średnich przedsiębiorstw, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 16. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże część jaką będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres o ile są mu znane, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 17. Oświadczenie, że ofertę i wszystkie oświadczenia składane są ze świadomością odpowiedzialności karnej z art. 297 § 1 K.K., złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. B. Dokumenty które, każdy Wykonawca musi złożyć po otwarciu oferty. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia w BIP Zamawiającego pod adresem: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/ informacji z otwarcia ofert do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Każdy z członków konsorcjum lub podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie przedkłada stosowne oświadczenie. C. Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj: - nie dotyczy D. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących wspólnie np. konsorcjum musi przedłożyć w ofercie lub na wezwanie Zamawiającego dokumenty określone w rozdziale VI lit. A pkt 2 i rozdziale VI lit. B SIWZ pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale VI lit. A mogą przedstawić łącznie. E. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. F. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w sytuacjach wymienionych we wzorze umowy załącznik nr 4 do SIWZ, a w szczególności w § 16 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2020-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: • 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, tel. 261 111 238 • Urząd Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 17A, b. pełniący obowiązki inspektorem ochrony danych osobowych w 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy jest Pan Krzysztof Hawrylak, kontakt: 261111238 514 519 700 *; c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, Nr sprawy: 4WOG.1200.2712.124.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h. posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. • Na podstawie art. 11 ust. 6a ustawy Pzp W przypadku danych osobowych zamieszczonych w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa o którym mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679 ( RODO), są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. • zgodnie z art. 8 ust. 5 ustawy Pzp tj. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.53), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI, do upływu terminu do ich wniesienia. • W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; • Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. i. nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla 4 WOG do miasta Gliwice, ul. Andersa 47
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Dot. pkt 4) - Wykonawca wykona zamówienie w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021r. (jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021r.)
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot i zakres zamówienia: Dostawa mleka i przetworów mleczarskich w podziale na 2 części: Część nr 1: Dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla 4 WOG do miasta Gliwice, ul. Andersa 47 Część nr 2: Dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla 4 WOG do miasta Bielsko-Biała, ul. Bardowskiego 3 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: - załącznik nr 4: wzór umowy, - załącznik nr 5: opis przedmiotu zamówienia, - załącznik nr 6: formularz cenowy dla części 1, - załącznik nr 7: formularz cenowy dla części 2, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla 4 WOG do miasta Bielsko-Biała, ul. Bardowskiego 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Dot. pkt 4)- Wykonawca wykona zamówienie w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021r. (jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021r.)
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot i zakres zamówienia: Dostawa mleka i przetworów mleczarskich w podziale na 2 części: Część nr 1: Dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla 4 WOG do miasta Gliwice, ul. Andersa 47 Część nr 2: Dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla 4 WOG do miasta Bielsko-Biała, ul. Bardowskiego 3 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: - załącznik nr 4: wzór umowy, - załącznik nr 5: opis przedmiotu zamówienia, - załącznik nr 6: formularz cenowy dla części 1, - załącznik nr 7: formularz cenowy dla części 2, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)