Dostawa odnowień wsparcia producenta dla posiadanych licencji systemów bezpieczeństwa oraz zakup dodatkowych licencji na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej

Data publikacji 2020-12-08
Data zakończenia 2020-12-16 00:00:00
Instytucja Sąd Apelacyjny w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763789-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487600003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Sądu Apelacyjnego w Gdańsku oraz jednostek – Sądów Rejonowych i Sądów Okręgowych obszaru apelacji gdańskiej, odnowień wsparcia producenta dla posiadanych licencji systemów bezpieczeństwa oraz zakup nowych licencji lub dostawę licencji na oprogramowanie równoważne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3267708a-ab10-45bd-9a87-892e57b454e8
Biuletyn 763789-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sąd Apelacyjny w Gdańsku
Regon 28613500000000
Zamawiajacy adres ulica Nowe Ogrody
Zamawiajacy adres numer domu 28/29
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 238 583,
Zamawiajacy fax 583 238 588
Zamawiajacy email inwestycje@gdansk.sa.gov.pl ,
Adres strony url https://www.gdansk.sa.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sąd
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gdansk.sa.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Apelacyjny w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 28/29, 80-803 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odnowień wsparcia producenta dla posiadanych licencji systemów bezpieczeństwa oraz zakup dodatkowych licencji na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
Numer referencyjny I.391.16.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Sądu Apelacyjnego w Gdańsku oraz jednostek – Sądów Rejonowych i Sądów Okręgowych obszaru apelacji gdańskiej, odnowień wsparcia producenta dla posiadanych licencji systemów bezpieczeństwa oraz zakup nowych licencji lub dostawę licencji na oprogramowanie równoważne.
Cpv glowny przedmiot 48760000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-29T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostaw o wartości brutto minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) każda, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. polegających na dostawie odnowień wsparcia producenta lub zakupu licencji, świadczonych ciągle przez minimum 12 miesięcy (każda).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku udokumentowania doświadczenia w realizacji co najmniej 1 dostawy odnowień wsparcia producenta lub zakupu licencji, świadczonych ciągle przez minimum 12 miesięcy o łącznej minimalnej wartości brutto 400.000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a. nie podlega wykluczeniu, b. spełnia warunki udziału w postępowaniu. Treść oświadczeń – wg wzorów przekazywanych wraz z SIWZ – Oświadczenie Nr 1 i Oświadczenie Nr 2 – Dział 2 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie Nr 1 i Oświadczenie Nr 2, składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca składa wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca składa oświadczenie w zakresie art.25 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp. Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art.25 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp Zamawiający przekazuje w treści załącznika – Oświadczenia Nr 1; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie Wykonawcy składają wspólnie. W przypadku oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych składa: a) opisy – parametry techniczne i jakościowe oferowanego przez Wykonawcę produktów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do umowy, w kolumnie „parametry techniczne oferowanego produktu”. Zgodnie z zapisami rozdz.III. pkt.3.6. i pkt. 3.7. Instrukcji dla Wykonawców – Dział 1 SIWZ, w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę oprogramowania równoważnego do opisanego przez Zamawiającego, Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, musi opisać oferowane Zamawiającemu produkty, jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego, w Załączniku Nr 2 do umowy – wg wzoru przekazywanego przez Zamawiającego Dział 3 SIWZ. Opisy – parametry techniczne i jakościowe produktu oferowanego przez Wykonawcę, jako równoważnego do opisanego przez Zamawiającego należy umieścić Załączniku Nr 2 do umowy w kolumnie „parametry techniczne oferowanego produktu”, w odpowiedniej kolejności oraz załączyć do każdego opisu odpowiedni dokument (kartę katalogową, folder lub inny dokument). b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane dokumenty Wykonawcy składają wspólnie.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019, poz. 369).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego: 1) zmiany podmiotu, na rzecz którego ma być dokonana dostawa częściowa, pod warunkiem zmian organizacyjnych po stronie jednostek sądownictwa; 2) zmiany terminu realizacji zamówienia pod warunkiem niemożności realizacji zamówienia w terminie określonym w § 3 ust.1 w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. W szczególności w postaci wystąpienia sytuacji kryzysowych lub działania siły wyższej rozumianej jako okoliczności, których pomimo zachowania należytej staranności i podjęcia wszelkich działań w normalnym zakresie, nie można było przewidzieć oraz im zapobiec, bądź się im przeciwstawić w sposób skuteczny; 3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany podwykonawcy oraz części zamówienia wykonywanej przez podwykonawcę, wskazanego w § 12 ust.1 i ust.2 umowy każdorazowo w przypadku zmiany podwykonawcy lub zakresu zamówienia wykonywanego przez podwykonawcę na podstawie informacji przekazanej przez Wykonawcę zawierającej dane identyfikujące Podwykonawcę i część (zakres) zamówienia objętego podwykonawstwem, a zmiana w tym zakresie nie spowoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust.1 umowy. 4) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.22a ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcę z podwykonawcy pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp w stopniu niemniejszym niż wymagany w trakcie postępowania, b) Wykonawca przekaże stosowne dokumenty, o których mowa w rozdziale VI SIWZ w zakresie co najmniej dotyczącym warunków udziału, na które Wykonawca powoływał się w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego prowadzącego do zawarcia niniejszej Umowy oraz aktualnych na dzień wprowadzenia zmiany; c) prawidłowe dokumenty, o których mowa w ppkt.b zostaną przekazane do oceny przez Zamawiającego w terminie co najmniej na 10 dni roboczych przed terminem zmiany podwykonawcy, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na późniejsze ich przekazanie, d) zmiana w tym zakresie nie powoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia o którym mowa w § 5 ust.1 Umowy. 5) w pozostałych przypadkach, o których mowa w art.144 ustawy Pzp; 6) W przypadku zmiany stawki podatku VAT przyjętej przez Wykonawcę w ofercie w toku realizacji umowy, wynagrodzenie Wykonawcy netto pozostaje bez zmian, a strony w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności wprowadzą do umowy zmienioną stawkę podatku VAT i nową wartość brutto umowy.
IV 4 4 data 2020-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)