GuidZP400 |
3267708a-ab10-45bd-9a87-892e57b454e8
|
Biuletyn |
763789-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Apelacyjny w Gdańsku
|
Regon |
28613500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowe Ogrody
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28/29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-803
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 238 583,
|
Zamawiajacy fax |
583 238 588
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@gdansk.sa.gov.pl ,
|
Adres strony url |
https://www.gdansk.sa.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sąd
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.gdansk.sa.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sąd Apelacyjny w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 28/29, 80-803 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odnowień wsparcia producenta dla posiadanych licencji systemów bezpieczeństwa oraz zakup dodatkowych licencji na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
|
Numer referencyjny |
I.391.16.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Sądu Apelacyjnego w Gdańsku oraz jednostek – Sądów Rejonowych i Sądów Okręgowych obszaru apelacji gdańskiej, odnowień wsparcia producenta dla posiadanych licencji systemów bezpieczeństwa oraz zakup nowych licencji lub dostawę licencji na oprogramowanie równoważne.
|
Cpv glowny przedmiot |
48760000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-29T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostaw o wartości brutto minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) każda, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. polegających na dostawie odnowień wsparcia producenta lub zakupu licencji, świadczonych ciągle przez minimum 12 miesięcy (każda).
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku udokumentowania doświadczenia w realizacji co najmniej 1 dostawy odnowień wsparcia producenta lub zakupu licencji, świadczonych ciągle przez minimum 12 miesięcy o łącznej minimalnej wartości brutto 400.000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
a. nie podlega wykluczeniu,
b. spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Treść oświadczeń – wg wzorów przekazywanych wraz z SIWZ – Oświadczenie Nr 1 i Oświadczenie Nr 2 – Dział 2 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie Nr 1 i Oświadczenie Nr 2, składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca składa wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca składa oświadczenie w zakresie art.25 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp. Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art.25 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp Zamawiający przekazuje w treści załącznika – Oświadczenia Nr 1;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie Wykonawcy składają wspólnie.
W przypadku oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych składa:
a) opisy – parametry techniczne i jakościowe oferowanego przez Wykonawcę produktów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do umowy, w kolumnie „parametry techniczne oferowanego produktu”. Zgodnie z zapisami rozdz.III. pkt.3.6. i pkt. 3.7. Instrukcji dla Wykonawców – Dział 1 SIWZ, w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę oprogramowania równoważnego do opisanego przez Zamawiającego, Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, musi opisać oferowane Zamawiającemu produkty, jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego, w Załączniku Nr 2 do umowy – wg wzoru przekazywanego przez Zamawiającego Dział 3 SIWZ.
Opisy – parametry techniczne i jakościowe produktu oferowanego przez Wykonawcę, jako równoważnego do opisanego przez Zamawiającego należy umieścić Załączniku Nr 2 do umowy w kolumnie „parametry techniczne oferowanego produktu”, w odpowiedniej kolejności oraz załączyć do każdego opisu odpowiedni dokument (kartę katalogową, folder lub inny dokument).
b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane dokumenty Wykonawcy składają wspólnie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019, poz. 369).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego:
1) zmiany podmiotu, na rzecz którego ma być dokonana dostawa częściowa, pod warunkiem zmian organizacyjnych po stronie jednostek sądownictwa;
2) zmiany terminu realizacji zamówienia pod warunkiem niemożności realizacji zamówienia w terminie określonym w § 3 ust.1 w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. W szczególności w postaci wystąpienia sytuacji kryzysowych lub działania siły wyższej rozumianej jako okoliczności, których pomimo zachowania należytej staranności i podjęcia wszelkich działań w normalnym zakresie, nie można było przewidzieć oraz im zapobiec, bądź się im przeciwstawić w sposób skuteczny;
3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany podwykonawcy oraz części zamówienia wykonywanej przez podwykonawcę, wskazanego w § 12 ust.1 i ust.2 umowy każdorazowo w przypadku zmiany podwykonawcy lub zakresu zamówienia wykonywanego przez podwykonawcę na podstawie informacji przekazanej przez Wykonawcę zawierającej dane identyfikujące Podwykonawcę i część (zakres) zamówienia objętego podwykonawstwem, a zmiana w tym zakresie nie spowoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust.1 umowy.
4) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.22a ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcę z podwykonawcy pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp w stopniu niemniejszym niż wymagany w trakcie postępowania,
b) Wykonawca przekaże stosowne dokumenty, o których mowa w rozdziale VI SIWZ w zakresie co najmniej dotyczącym warunków udziału, na które Wykonawca powoływał się w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego prowadzącego do zawarcia niniejszej Umowy oraz aktualnych na dzień wprowadzenia zmiany;
c) prawidłowe dokumenty, o których mowa w ppkt.b zostaną przekazane do oceny przez Zamawiającego w terminie co najmniej na 10 dni roboczych przed terminem zmiany podwykonawcy, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na późniejsze ich przekazanie,
d) zmiana w tym zakresie nie powoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia o którym mowa w § 5 ust.1 Umowy.
5) w pozostałych przypadkach, o których mowa w art.144 ustawy Pzp;
6) W przypadku zmiany stawki podatku VAT przyjętej przez Wykonawcę w ofercie w toku realizacji umowy, wynagrodzenie Wykonawcy netto pozostaje bez zmian, a strony w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności wprowadzą do umowy zmienioną stawkę podatku VAT i nową wartość brutto umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|