Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem papieru kserograficznego formatu A4 dla Wydziałów KWP w Katowicach, CBŚP, BSWP oraz jednostek garnizonu śląskiego Policji- umowa ramowa

Data publikacji 2020-12-08
Data zakończenia 2020-12-16 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763514-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę wraz z wniesieniem papieru kserograficznego dla Wydziałów KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. parametry oraz szacowane ilości) znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ- formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia – zwany dalej „formularz cenowy”
2. Zamawiający zawrze umowę ramową z pięcioma (5) Wykonawcami, których oferty spełniają wszystkie wymagania SIWZ oraz ustawy Pzp oraz otrzymają najwyższą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale XI niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy zostanie złożonych mniej ofert Zamawiający zawrze umowę ramową ze wszystkimi Wykonawcami, którzy spełniają wszystkie wymagania SIWZ oraz ustawy Pzp.
3. Po podpisaniu umowy ramowej Zamawiający będzie zapraszał każdorazowo do składania ofert szczegółowych w postępowaniu wykonawczym wszystkich wykonawców, z którymi zostały zawarte umowy ramowe. Zamawiający udzieli zamówienia i zawrze umowę wykonawczą z tym Wykonawcą, który uzyskał największą ilość punktów na podstawie kryterium oceny ofert – cena 100%.
4. Na etapie realizacji zamówień wykonawczych w oparciu o umowę ramową zaoferowane ceny jednostkowe papieru nie mogą być wyższe niż w ofercie złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej.
5. Zamawiający określił szacunkową ilość zamawianego papieru w celu wyceny oferty, która następnie posłuży do opracowania ich rankingu. Wskazane szacunkowe ilości w załączniku nr 3 do SIWZ służą zobrazowaniu Wykonawcom wielkości i zakresu umowy ramowej i nie są wiążące (ilości mogą ulec zmianie).
6. W zaproszeniu do składania ofert wykonawczych Zamawiający określi warunki udziału w postępowaniu oraz wskaże każdorazowo miejsce dostawy. Zamawiający zastrzega, że miejsce dostawy może ulec zmianie. O zmianie lokalizacji Zamawiający poinformuje Wykonawcę drogą mailową z wyprzedzeniem.
7. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment objęty umową ramową był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I oraz spełniał wymagania określone w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SIWZ.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia zrealizował w terminie wskazanym w umowie wykonawczej w okresie od 1 dni do 15 dni roboczych. Termin realizacji będzie w postępowaniu wykonawczym tożsamy z termin realizacji wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
9. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w formularzu cenowym, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy.
10. Zamawiający przewiduje realizację dostaw sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego.
11. Wykonawca oświadcza, że cena oferty obejmuje zakup, dostawę i wniesienie asortymentu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca/ pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do magazynów Zamawiającego- część z nich posiada rampę.
12. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz, o ile są już znane, podania nazw
firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ).
13. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw sukcesywnych zgodnie z
potrzebami Zamawiającego, według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość
umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na
otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zastrzega, że wskazane w formularzu ofertowym ilości są jedynie ilościami szacunkowymi podanymi w
celu wyboru oferty najkorzystniejszej.
14. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
15. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego szacunkowego zakresu znajdują się w:
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy;
Załącznik nr 2 do SIWZ – Wzór umowy ramowej obejmuje;
 Załącznik nr 2 do umowy ramowej – Wzór umowy wykonawczej obejmuje;
- Załącznik nr 3 do umowy wykonawczej – Wzór protokołu ilościowo-jakościowego;
Załącznik nr 1, załącznik nr 3 do umowy ramowej zostanie utworzony na etapie realizacji umowy ramowej.
Załącznik nr 1 do umowy wykonawczej zostanie utworzony na etapie realizacji zamówień wykonawczych.
Załącznik nr 3 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy;
Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenia o wykluczeniach i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 do SIWZ – Zobowiązanie innego podmiotu;
16. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, innych podmiotów i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy.
17. CPV –30197644-2 – papier kserograficzny

UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3
od dnia odszyfrowania ofert tj. upublicznienia ofert do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt. 23 ( zgodnie z załącznikiem nr
5 do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b0ed16fc-f199-4ff4-8139-68cb372f8b8d
Biuletyn 763514-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Regon 27020829200000
Zamawiajacy adres ulica ul. J. Lompy
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-038
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 002 050,
Zamawiajacy fax 322 002 060
Zamawiajacy email zamowienia@ka.policja.gov.pl,
Adres strony url http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://slaska-policja.eb2b.com.p
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://slaska-policja.eb2b.com.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem papieru kserograficznego formatu A4 dla Wydziałów KWP w Katowicach, CBŚP, BSWP oraz jednostek garnizonu śląskiego Policji- umowa ramowa
Numer referencyjny ZP-2380-433-62/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę wraz z wniesieniem papieru kserograficznego dla Wydziałów KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. parametry oraz szacowane ilości) znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ- formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia – zwany dalej „formularz cenowy” 2. Zamawiający zawrze umowę ramową z pięcioma (5) Wykonawcami, których oferty spełniają wszystkie wymagania SIWZ oraz ustawy Pzp oraz otrzymają najwyższą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale XI niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy zostanie złożonych mniej ofert Zamawiający zawrze umowę ramową ze wszystkimi Wykonawcami, którzy spełniają wszystkie wymagania SIWZ oraz ustawy Pzp. 3. Po podpisaniu umowy ramowej Zamawiający będzie zapraszał każdorazowo do składania ofert szczegółowych w postępowaniu wykonawczym wszystkich wykonawców, z którymi zostały zawarte umowy ramowe. Zamawiający udzieli zamówienia i zawrze umowę wykonawczą z tym Wykonawcą, który uzyskał największą ilość punktów na podstawie kryterium oceny ofert – cena 100%. 4. Na etapie realizacji zamówień wykonawczych w oparciu o umowę ramową zaoferowane ceny jednostkowe papieru nie mogą być wyższe niż w ofercie złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający określił szacunkową ilość zamawianego papieru w celu wyceny oferty, która następnie posłuży do opracowania ich rankingu. Wskazane szacunkowe ilości w załączniku nr 3 do SIWZ służą zobrazowaniu Wykonawcom wielkości i zakresu umowy ramowej i nie są wiążące (ilości mogą ulec zmianie). 6. W zaproszeniu do składania ofert wykonawczych Zamawiający określi warunki udziału w postępowaniu oraz wskaże każdorazowo miejsce dostawy. Zamawiający zastrzega, że miejsce dostawy może ulec zmianie. O zmianie lokalizacji Zamawiający poinformuje Wykonawcę drogą mailową z wyprzedzeniem. 7. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment objęty umową ramową był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I oraz spełniał wymagania określone w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia zrealizował w terminie wskazanym w umowie wykonawczej w okresie od 1 dni do 15 dni roboczych. Termin realizacji będzie w postępowaniu wykonawczym tożsamy z termin realizacji wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 9. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w formularzu cenowym, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. 10. Zamawiający przewiduje realizację dostaw sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego. 11. Wykonawca oświadcza, że cena oferty obejmuje zakup, dostawę i wniesienie asortymentu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca/ pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do magazynów Zamawiającego- część z nich posiada rampę. 12. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz, o ile są już znane, podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). 13. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw sukcesywnych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega, że wskazane w formularzu ofertowym ilości są jedynie ilościami szacunkowymi podanymi w celu wyboru oferty najkorzystniejszej. 14. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 15. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego szacunkowego zakresu znajdują się w: Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy; Załącznik nr 2 do SIWZ – Wzór umowy ramowej obejmuje;  Załącznik nr 2 do umowy ramowej – Wzór umowy wykonawczej obejmuje; - Załącznik nr 3 do umowy wykonawczej – Wzór protokołu ilościowo-jakościowego; Załącznik nr 1, załącznik nr 3 do umowy ramowej zostanie utworzony na etapie realizacji umowy ramowej. Załącznik nr 1 do umowy wykonawczej zostanie utworzony na etapie realizacji zamówień wykonawczych. Załącznik nr 3 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy; Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenia o wykluczeniach i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej Załącznik nr 6 do SIWZ – Zobowiązanie innego podmiotu; 16. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, innych podmiotów i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 17. CPV –30197644-2 – papier kserograficzny UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 od dnia odszyfrowania ofert tj. upublicznienia ofert do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt. 23 ( zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. 12 miesięcy od dnia podpisania umowy ramowej. 2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego w pkt 1 w przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację zamówienia, do czasu wykorzystania tych środków. W takim przypadku wydłużenie terminu wykonania zamówienia zostanie wprowadzone aneksem do umowy, z zastrzeżeniem, że wydłużenie terminu wykonania zamówienia nie przekroczy 12 miesięcy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Pzp uzyska za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000, 1544 i 1669), odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IV pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w ust.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 4 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), dokumenty o których mowa w Rozdziale IV B pkt 2 SIWZ każdy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie. Dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale IV litera A oraz IV litera B pkt 2 SIWZ mogą przedstawić łącznie.
Inne dokumenty niewymienione A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 3. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów. b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa jednolite dokumenty dotyczące podwykonawców. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy cały asortyment objęty umową ramową jest fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I oraz spełniający wymagania określone w formularzu ofertowym- załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy (wniesie) asortyment do wskazanego przez Zamawiającego miejsca/ pomieszczenia co zostanie wliczone w cenę oferty- załącznik nr 1 do SIWZ. 6.Oświadczenie Wykonawcy o terminie dostaw sukcesywnych realizowanych według bieżących potrzeb Zamawiającego- załącznik nr 1 do SIWZ. 7.Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku podania terminu dostawy wykona zamówienie w terminie 15 dni roboczych- załącznik nr 1 do SIWZ. 8.Oświadczenie Wykonawcy, że cena została obliczona zgodnie z Rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1 do SIWZ. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy ramowej- załącznik nr 1 do SIWZ. 10. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy ramowej i przyjmuje je bez zastrzeżeń- załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II SIWZ i zgodnie z Rozdziałem I SIWZ- załącznik nr 1 do SIWZ. 12.Oświadczenie Wykonawcy, czy powierza podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania części zamówienia Wykonawca wskaże część jaką będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców oraz danych kontaktowych, którzy będą realizować ten zakres- załącznik nr 1 do SIWZ. 13. Oświadczenie Wykonawcy, że zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty- załącznik nr 1 do SIWZ. 14. Oświadczenie Wykonawcy, że uważa się związany ofertą na czas wskazany w Rozdziale VII SIWZ- załącznik nr 1 do SIWZ. 15. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji- załącznik nr 1 do SIWZ. 16. Oświadczenie Wykonawcy, że wyraża zgodę, na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie- załącznik nr 1 do SIWZ.
Czy ograniczenie liczby uczestnikow 1
Ograniczenie liczby uczestnikow 5
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiający zawrze umowę ramową z pięcioma (5) Wykonawcami, których oferty spełniają wszystkie wymagania SIWZ oraz ustawy Pzp oraz otrzymają najwyższą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale XI niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy zostanie złożonych mniej ofert Zamawiający zawrze umowę ramową ze wszystkimi Wykonawcami, którzy spełniają wszystkie wymagania SIWZ oraz ustawy Pzp. Po podpisaniu umowy ramowej Zamawiający będzie zapraszał każdorazowo do składania ofert szczegółowych w postępowaniu wykonawczym wszystkich wykonawców, z którymi zostały zawarte umowy ramowe. Zamawiający udzieli zamówienia i zawrze umowę wykonawczą z tym Wykonawcą, który uzyskał największą ilość punktów na podstawie kryterium oceny ofert – cena 100%.
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow 1
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy ramowej. 2. Jednocześnie w myśl art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki, c) składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. Jednocześnie Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności zmiany cen za dostawy asortymentu. d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV 4 4 data 2020-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACH dla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Pouczenie wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119). Informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice 2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia; 4. Podstawą prawną przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwana w dalszej części „ustawą Pzp”; 5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów; 6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej; 7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt w Policji. 8. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa; 9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 10. Podanie danych jest wymogiem ustawowym; 11. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 13. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 14. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 15. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 16. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

Criterion

Kryteria termin realizacji dostaw
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)