Przedmiot zamówienia stanowi dostawę aparatury medycznej na potrzeby DDOM-u - Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawierającym zestawienie wymaganych parametrów użytkowo - technicznych dla poszczególnego asortymentu , stanowiącego odrębne zadania.
Wykonawca gwarantuje, że dostarczony asortyment jest fabrycznie nowy, kompletny i gotowy do funkcjonowania oraz wolny od wad.
Wymagania dotyczące płatności: min. 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Termin realizacji zamówienia: w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.01.2021 roku. Zakończenie realizacji całości zamówienia nastąpi po podpisaniu protokołów zdawczo-odbiorczych .
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do norm, na które Zamawiający powołuje się w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .Z uwagi na mnogość opisanych parametrów, Zamawiający nie dopisywał odniesienia „lub równoważny” , jednakże w odniesieniu do każdej sytuacji , gdzie Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskiej oceny technicznej, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji technicznych - należy uznać, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne”.
Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia , źródła służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia , a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu , producenta czy dostawy.
Poprzez zrozumienie oferty równoważnej należy rozumieć przedmiot (produkt, urządzenie /wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe , wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot ( produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić , że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
|
GuidZP400 |
617bc365-f002-4ef5-bd7d-c76934ce82b1
|
Biuletyn |
763776-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
|
Regon |
30424300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 11 Listopada
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5C
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kłobuck
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
34 317 22 06, 34 3172207
|
Zamawiajacy fax |
34 3172301
|
Zamawiajacy email |
zozklobuck@zozklobuck.com.pl
|
Adres strony url |
zozklobuck.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w związku z otrzymaniem dofinansowana na realizację projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.6. Rozwój usług zdrowotnych – konkurs , pod nazwą Dzienny Dom Opieki Medycznej w Kłobucku
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.zozklobuck.com.pl/220/79/przetargi.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Administracja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C, 42-100 Kłobuck, Sekretariat Ip.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby DDOM-u -Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
|
Numer referencyjny |
ZP.380/12/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawę aparatury medycznej na potrzeby DDOM-u - Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawierającym zestawienie wymaganych parametrów użytkowo - technicznych dla poszczególnego asortymentu , stanowiącego odrębne zadania.
Wykonawca gwarantuje, że dostarczony asortyment jest fabrycznie nowy, kompletny i gotowy do funkcjonowania oraz wolny od wad.
Wymagania dotyczące płatności: min. 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Termin realizacji zamówienia: w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.01.2021 roku. Zakończenie realizacji całości zamówienia nastąpi po podpisaniu protokołów zdawczo-odbiorczych .
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do norm, na które Zamawiający powołuje się w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .Z uwagi na mnogość opisanych parametrów, Zamawiający nie dopisywał odniesienia „lub równoważny” , jednakże w odniesieniu do każdej sytuacji , gdzie Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskiej oceny technicznej, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji technicznych - należy uznać, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne”.
Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia , źródła służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia , a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu , producenta czy dostawy.
Poprzez zrozumienie oferty równoważnej należy rozumieć przedmiot (produkt, urządzenie /wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe , wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot ( produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić , że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
33155000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-01-22T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp , tj. że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy na wezwanie zamawiającego, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oświadczenia i dokumenty szczegółowo wskazane dla konkretnego przedmiotu zamówienia w konkretnym zadaniu zawarte w załącznikach od nr 1 do nr 5 do SIWZ- stanowiących Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia .
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
2) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) SIWZ jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.
3) Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia - dla Zadań i/lub od nr 1 do nr 5 stanowiących załączniki do SIWZ zawierający wymagane parametry użytkowo – techniczne oraz Zestawienie pozacenowych kryterium oceny ofert - wypełnione i podpisane przez wykonawcę
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 9 projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ
1. Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach:
1) zmiany obowiązujących przepisów prawa,
2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w tym zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dodatkowych dokumentów, które te przepisy narzucają,
3) zaistnienia klęski żywiołowej lub siły wyższej (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami niniejszej umowy,
4) zmiana dotycząca dostarczanego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie urządzenia o parametrach nie gorszych niż wynikający z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; wycofanie modelu (typu) określonego w przedmiocie zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować,
5) zmiana dotycząca terminu realizacji umowy, jeżeli zmiana te jest korzystne dla aZamawiającego.
2. Zamawiający może odstąpić od umowy, w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
3. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku:
a) gdy jest realizowana wadliwie lub sprzecznie z jej postanowieniami, w tym gdy opóźnienie w dostawie lub wymianie sprzętu przekroczy 10 dni,
b) dostawy urządzenia niezgodnego z opisem przedmiotu zamówienia lub złej jakości.
4. W przypadkach określonych w ust.3 niniejszego paragrafu, Zamawiający może odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym w terminie 7 dni od daty stwierdzenia okoliczności uzasadniających skorzystanie z prawa odstąpienia, po powiadomieniu Wykonawcy na piśmie o odstąpieniu od umowy z podaniem przyczyny odstąpienia.
5. Z tytułu odstąpienia od umowy w przypadkach wymienionych w ust.3 niniejszego paragrafu, Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
6. Prawo odstąpienia zastrzeżone w ust.3 niniejszego paragrafu nie wyklucza prawa Zamawiającego do naliczania kar umownych.
|
IV 4 4 data |
2020-12-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu do ćwiczeń oporowych oraz sprzętu do fizykoterapii .
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33155000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-22T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zestawienie wymaganych parametrów użytkowo - technicznych dla Zadania nr 1- Dostawa sprzętu do ćwiczeń oporowych oraz sprzętu do fizykoterapii oraz Zestawienie pozacenowych kryterium oceny ofert dla Zadania nr 1 - zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu do indywidualnej pracy z pacjentem oraz sprzętu ułatwiającego przemieszczanie się .
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33155000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-22T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zestawienie wymaganych parametrów użytkowo - technicznych dla Zadania nr 2-Dostawa sprzętu do indywidualnej pracy z pacjentem oraz sprzętu ułatwiającego przemieszczanie się oraz Zestawienie pozacenowych kryterium oceny ofert dla Zadania nr 2- zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu do kinezyterapii oraz ułatwiającego poruszanie się.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33155000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-22T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zestawienie wymaganych parametrów użytkowo - technicznych dla Zadania nr 3- Dostawa sprzętu do kinezyterapii oraz ułatwiającego poruszanie się oraz Zestawienie pozacenowych kryterium oceny ofert dla Zadania nr 3 - zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa glukometrów .
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-22T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zestawienie wymaganych parametrów użytkowo - technicznych dla Zadania nr 4-Dostawa glukometrów oraz Zestawienie pozacenowych kryterium oceny ofert dla Zadania nr 4 -zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zestawu do udzielania pierwszej pomocy lekarskiej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141623-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-22T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zestawienie wymaganych parametrów użytkowo - technicznych dla Zadania nr 5-Dostawa zestawu do udzielania pierwszej pomocy lekarskiej oraz Zestawienie pozacenowych kryterium oceny ofert dla Zadania nr 5 - zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |