Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby DDOM-u -Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

Data publikacji 2020-12-08
Data zakończenia 2020-12-16 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Miejscowość Kłobuck
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763776-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331550001, 331000001, 331416233
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawę aparatury medycznej na potrzeby DDOM-u - Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawierającym zestawienie wymaganych parametrów użytkowo - technicznych dla poszczególnego asortymentu , stanowiącego odrębne zadania.

Wykonawca gwarantuje, że dostarczony asortyment jest fabrycznie nowy, kompletny i gotowy do funkcjonowania oraz wolny od wad.
Wymagania dotyczące płatności: min. 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

Termin realizacji zamówienia: w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.01.2021 roku. Zakończenie realizacji całości zamówienia nastąpi po podpisaniu protokołów zdawczo-odbiorczych .

Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do norm, na które Zamawiający powołuje się w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .Z uwagi na mnogość opisanych parametrów, Zamawiający nie dopisywał odniesienia „lub równoważny” , jednakże w odniesieniu do każdej sytuacji , gdzie Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskiej oceny technicznej, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji technicznych - należy uznać, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne”.
Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia , źródła służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia , a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu , producenta czy dostawy.
Poprzez zrozumienie oferty równoważnej należy rozumieć przedmiot (produkt, urządzenie /wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe , wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot ( produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić , że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 617bc365-f002-4ef5-bd7d-c76934ce82b1
Biuletyn 763776-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Regon 30424300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 11 Listopada
Zamawiajacy adres numer domu 5C
Zamawiajacy miejscowosc Kłobuck
Zamawiajacy kod pocztowy 42-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 34 317 22 06, 34 3172207
Zamawiajacy fax 34 3172301
Zamawiajacy email zozklobuck@zozklobuck.com.pl
Adres strony url zozklobuck.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w związku z otrzymaniem dofinansowana na realizację projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.6. Rozwój usług zdrowotnych – konkurs , pod nazwą Dzienny Dom Opieki Medycznej w Kłobucku
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.zozklobuck.com.pl/220/79/przetargi.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Administracja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C, 42-100 Kłobuck, Sekretariat Ip.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby DDOM-u -Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Numer referencyjny ZP.380/12/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowi dostawę aparatury medycznej na potrzeby DDOM-u - Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawierającym zestawienie wymaganych parametrów użytkowo - technicznych dla poszczególnego asortymentu , stanowiącego odrębne zadania. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony asortyment jest fabrycznie nowy, kompletny i gotowy do funkcjonowania oraz wolny od wad. Wymagania dotyczące płatności: min. 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Termin realizacji zamówienia: w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.01.2021 roku. Zakończenie realizacji całości zamówienia nastąpi po podpisaniu protokołów zdawczo-odbiorczych . Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do norm, na które Zamawiający powołuje się w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .Z uwagi na mnogość opisanych parametrów, Zamawiający nie dopisywał odniesienia „lub równoważny” , jednakże w odniesieniu do każdej sytuacji , gdzie Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskiej oceny technicznej, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji technicznych - należy uznać, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne”. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia , źródła służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia , a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu , producenta czy dostawy. Poprzez zrozumienie oferty równoważnej należy rozumieć przedmiot (produkt, urządzenie /wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe , wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot ( produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić , że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
Cpv glowny przedmiot 33155000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp , tj. że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy na wezwanie zamawiającego, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oświadczenia i dokumenty szczegółowo wskazane dla konkretnego przedmiotu zamówienia w konkretnym zadaniu zawarte w załącznikach od nr 1 do nr 5 do SIWZ- stanowiących Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia .
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) SIWZ jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 3) Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia - dla Zadań i/lub od nr 1 do nr 5 stanowiących załączniki do SIWZ zawierający wymagane parametry użytkowo – techniczne oraz Zestawienie pozacenowych kryterium oceny ofert - wypełnione i podpisane przez wykonawcę
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 9 projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ 1. Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w tym zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dodatkowych dokumentów, które te przepisy narzucają, 3) zaistnienia klęski żywiołowej lub siły wyższej (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami niniejszej umowy, 4) zmiana dotycząca dostarczanego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie urządzenia o parametrach nie gorszych niż wynikający z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; wycofanie modelu (typu) określonego w przedmiocie zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, 5) zmiana dotycząca terminu realizacji umowy, jeżeli zmiana te jest korzystne dla aZamawiającego. 2. Zamawiający może odstąpić od umowy, w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku: a) gdy jest realizowana wadliwie lub sprzecznie z jej postanowieniami, w tym gdy opóźnienie w dostawie lub wymianie sprzętu przekroczy 10 dni, b) dostawy urządzenia niezgodnego z opisem przedmiotu zamówienia lub złej jakości. 4. W przypadkach określonych w ust.3 niniejszego paragrafu, Zamawiający może odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym w terminie 7 dni od daty stwierdzenia okoliczności uzasadniających skorzystanie z prawa odstąpienia, po powiadomieniu Wykonawcy na piśmie o odstąpieniu od umowy z podaniem przyczyny odstąpienia. 5. Z tytułu odstąpienia od umowy w przypadkach wymienionych w ust.3 niniejszego paragrafu, Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze. 6. Prawo odstąpienia zastrzeżone w ust.3 niniejszego paragrafu nie wyklucza prawa Zamawiającego do naliczania kar umownych.
IV 4 4 data 2020-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu do ćwiczeń oporowych oraz sprzętu do fizykoterapii .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33155000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zestawienie wymaganych parametrów użytkowo - technicznych dla Zadania nr 1- Dostawa sprzętu do ćwiczeń oporowych oraz sprzętu do fizykoterapii oraz Zestawienie pozacenowych kryterium oceny ofert dla Zadania nr 1 - zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu do indywidualnej pracy z pacjentem oraz sprzętu ułatwiającego przemieszczanie się .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33155000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zestawienie wymaganych parametrów użytkowo - technicznych dla Zadania nr 2-Dostawa sprzętu do indywidualnej pracy z pacjentem oraz sprzętu ułatwiającego przemieszczanie się oraz Zestawienie pozacenowych kryterium oceny ofert dla Zadania nr 2- zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu do kinezyterapii oraz ułatwiającego poruszanie się.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33155000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zestawienie wymaganych parametrów użytkowo - technicznych dla Zadania nr 3- Dostawa sprzętu do kinezyterapii oraz ułatwiającego poruszanie się oraz Zestawienie pozacenowych kryterium oceny ofert dla Zadania nr 3 - zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa glukometrów .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zestawienie wymaganych parametrów użytkowo - technicznych dla Zadania nr 4-Dostawa glukometrów oraz Zestawienie pozacenowych kryterium oceny ofert dla Zadania nr 4 -zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa zestawu do udzielania pierwszej pomocy lekarskiej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141623-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Zestawienie wymaganych parametrów użytkowo - technicznych dla Zadania nr 5-Dostawa zestawu do udzielania pierwszej pomocy lekarskiej oraz Zestawienie pozacenowych kryterium oceny ofert dla Zadania nr 5 - zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)