Dostawa urządzeń medycznych Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

Data publikacji 2020-12-09
Data zakończenia 2020-12-17 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 764580-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331511004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.

2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:

1) Wymagane/oferowane parametry przedmiotu zamówienia, specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.1 - 2.6 do SIWZ
2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3c3e96f9-8017-493d-bd66-98e0a065856e
Biuletyn 764580-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
Regon 28836600028000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-102
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przetargi@io.gliwice.pl,
Adres strony url http://www.io.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie oferty : 1. za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1041), osobiście, za pośrednictwem posłańca w takim wypadku ofertę należy dostarczyć na adres Narodowy Instytut Onkologii Im. Marii Skłodowskiej Curie - Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwice Kancelaria, pok. 134 (Budynek Główny- Parter) 2. elektroniczną z wykorzystaniem https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal Ofertę należy wysłać wyłącznie za promocją jednej z dwóch możliwości. Wybór należy do Wykonawcy.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń medycznych Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny DO/DZ-381-1-153/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach. 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Wymagane/oferowane parametry przedmiotu zamówienia, specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.1 - 2.6 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1 Macerator 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy 2 Defibrylator 35 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy 3 Pompy objętościowe 42 dni kalendarzowe licząc od dnia zawarcia umowy 4 Pompy strzykawkowe 42 dni kalendarzowe licząc od dnia zawarcia umowy 5 System napędów ortopedycznych z wyposażeniem 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy 6 Kolimatory średnioenergetyczne MELP (Medium Energy Low Penetration) 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ). 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3 stosuje się. 5. Wykonawca nie będzie obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.). 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy ( brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego ), skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Forma składania dokumentów została określona w SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu ( dot. zad. 1-6) b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów Wymagane dokumenty winny zawierać zdjęcia oferowanego asortymentu( ( dot. zad. 1-5) 2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 - 20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( t.j.: Dz. U. z 2020 poz. 1076ze zm. ). W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą - Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami umowy. 2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany w treści umowy jedynie w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2) obniżenia ceny dostawy przy zachowaniu jakości zaoferowanego sprzętu, 3) zmiany nazewnictwa , modelu sprzętu spełniającego warunki określone w SIWZ nie gorsze od zaoferowanych w ofercie przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, 4) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, 5) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami stosownych władz. 3. Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w umowie za wyjątkiem określonych w ust. 2 pkt 1) oraz pkt 5) powyżej wymagają każdorazowo formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana określona w ust. 2 pkt 1) oraz pkt 5) Umowy obowiązuje z datą jej wprowadzenia w życie na podstawie odrębnych przepisów. 4. Nie stanowią zmiany umowy w szczególności następujące przypadki: 1) zmiana osobowa w zakresie reprezentacji Stron, 2) zmiana danych rejestrowych lub teleadresowych Stron, 3) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy 5. Aneksy do umowy ważne będą tylko wówczas, gdy zostaną podpisane przez obie Strony.
IV 4 4 data 2020-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2021-01-15T00:00:00+01:00
IV 6 6 Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką imienną- jeżeli podpis nie jest czytelny) lub w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze: 1) Oferta przetargowa – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wymagane/oferowane parametry przedmiotu zamówienia, specyfikacja asortymentowo-cenowa ( w zakresie zadań na które Wykonawca składa ofertę) – załącznik nr 2.1-2.6 do SIWZ 3) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ 4) Pełnomocnictwo / pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników – jeżeli dokumenty zostaną podpisane przez Pełnomocnika, a nie osobę/y, których upoważnienie do reprezentacji wynika z wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji lub jeżeli odpis aktualny z KRS lub ewidencji, który Zamawiający może samodzielnie pobrać ze strony internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości lub innej odpowiedniej strony internetowej, nie potwierdza umocowania osoby, która podpisała pełnomocnictwo w imieniu Wykonawcy do reprezentowania w tym zakresie Wykonawcy - w takim przypadku Wykonawca wraz z pełnomocnictwem zobowiązany jest przedłożyć aktualny odpisz właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający uprawnienie osoby lub osób, które podpisały pełnomocnictwo, do reprezentacji Wykonawcy, na dzień jego wystawienia, a tym samym umocowania pełnomocnika. 5) Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Macerator
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów Wymagane dokumenty winny zawierać zdjęcia oferowanego asortymentu( 2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę. 3. Termin wykonania umowy 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Wymagane/oferowane parametry przedmiotu zamówienia, specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.1 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Defibrylator
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów Wymagane dokumenty winny zawierać zdjęcia oferowanego asortymentu( 2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę. 3. Termin wykonania umowy 35 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Wymagane/oferowane parametry przedmiotu zamówienia, specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.2 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pompy objętościowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów Wymagane dokumenty winny zawierać zdjęcia oferowanego asortymentu( 2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę. 3. Termin wykonania umowy 42 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Wymagane/oferowane parametry przedmiotu zamówienia, specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.3 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pompy strzykawkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów Wymagane dokumenty winny zawierać zdjęcia oferowanego asortymentu( 2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę. 3. Termin wykonania umowy 42 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Wymagane/oferowane parametry przedmiotu zamówienia, specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.4 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa System napędów ortopedycznych z wyposażeniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów Wymagane dokumenty winny zawierać zdjęcia oferowanego asortymentu( 2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę. 3. Termin wykonania umowy 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Wymagane/oferowane parametry przedmiotu zamówienia, specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.5 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Kolimatory średnioenergetyczne MELP (Medium Energy Low Penetration)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33151100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu 2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę. 3. Termin wykonania umowy 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Wymagane/oferowane parametry przedmiotu zamówienia, specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.6 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)