Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku w Grupach 1-18

Data publikacji 2020-12-09
Data zakończenia 2020-12-18 00:00:00
Instytucja Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Miejscowość Żnin
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763828-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w Grupach: Grupa 1 - Sprzęt anestezjologiczny drobny i jednorazowego użytku, Grupa 2 - Fartuchy, koszule, pościele, Grupa 3 - Czepki, osłony, maski, Grupa 4 - Igły, kaniule, Grupa 5 - Przyrządy do przetaczania, strzykawki dwuczęściowe i insulinowe, Grupa 6 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku - różny
Grupa 7 - Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny i wycinki histopatologiczne, Grupa 8 - Akcesoria na blok operacyjny, Grupa 9 - Papiery medyczne i elektrody, Grupa 10 - Siatka chirurgiczna do leczenia operacyjnego, Grupa 11 - Wkłady i dreny do ssaka, Grupa 12 - Rurki, cewniki, worki do moczu, maski, Grupa 13 - Zamknięty system bezigłowy, Grupa 14 - Asortyment na blok operacyjny, Grupa 15 - Prześcieradła ochronne, pokrowce i inne, Grupa 16 - Obłożenia i fartuchy jednorazowe, Grupa 17 - Zestawy do porodu i dla noworodka, Grupa 18 – Asortyment do żywienia dojelitowego
2. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybraną Grupę lub Grupy. W zakresie Grupy 2 (Fartuchy, koszule, pościele), Zamawiający dopuszcza składanie ofert w na wybraną Pozycję lub wybrane Pozycje (1-6). Oferty w pozostałych Grupach (1,3,4,5,6,7,8, 9,10,11,12,13,14,15,16,17,18) muszą być pełne – kompletne i Zamawiający nie dopuszcza braku jakiejkolwiek pozycji asortymentu wymienionego w każdej z Grup. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości asortymentu wymienione w Załączniku nr 2, mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego i ilości pacjentów, jednak zmniejszenie zamawianych ilości nie przekroczy 20% wartości umowy brutto, w zakresie wybranej Grupy. Ilości asortymentu wskazane w Załączniku nr 2, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu, niż określona dla poszczególnych Grup, w Załączniku nr 2. 6. Jeżeli w SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać to w ofercie. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3eb1aaae-ce07-4e91-ba73-1ed18b12e780
Biuletyn 763828-N-2020
Zamawiajacy nazwa Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Regon 93213309000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Żnin
Zamawiajacy kod pocztowy 88-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 3031341 w. 181
Zamawiajacy fax 523 031 344
Zamawiajacy email szpitalznin@szpitalznin.pl
Adres strony url https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalznin
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalznin
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalznin
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalznin
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W wersji papierowej oferta złożona za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłanca
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku w Grupach 1-18
Numer referencyjny PCZ/II-ZP/13/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w Grupach: Grupa 1 - Sprzęt anestezjologiczny drobny i jednorazowego użytku, Grupa 2 - Fartuchy, koszule, pościele, Grupa 3 - Czepki, osłony, maski, Grupa 4 - Igły, kaniule, Grupa 5 - Przyrządy do przetaczania, strzykawki dwuczęściowe i insulinowe, Grupa 6 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku - różny Grupa 7 - Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny i wycinki histopatologiczne, Grupa 8 - Akcesoria na blok operacyjny, Grupa 9 - Papiery medyczne i elektrody, Grupa 10 - Siatka chirurgiczna do leczenia operacyjnego, Grupa 11 - Wkłady i dreny do ssaka, Grupa 12 - Rurki, cewniki, worki do moczu, maski, Grupa 13 - Zamknięty system bezigłowy, Grupa 14 - Asortyment na blok operacyjny, Grupa 15 - Prześcieradła ochronne, pokrowce i inne, Grupa 16 - Obłożenia i fartuchy jednorazowe, Grupa 17 - Zestawy do porodu i dla noworodka, Grupa 18 – Asortyment do żywienia dojelitowego 2. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybraną Grupę lub Grupy. W zakresie Grupy 2 (Fartuchy, koszule, pościele), Zamawiający dopuszcza składanie ofert w na wybraną Pozycję lub wybrane Pozycje (1-6). Oferty w pozostałych Grupach (1,3,4,5,6,7,8, 9,10,11,12,13,14,15,16,17,18) muszą być pełne – kompletne i Zamawiający nie dopuszcza braku jakiejkolwiek pozycji asortymentu wymienionego w każdej z Grup. 5. Zamawiający zastrzega, że ilości asortymentu wymienione w Załączniku nr 2, mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego i ilości pacjentów, jednak zmniejszenie zamawianych ilości nie przekroczy 20% wartości umowy brutto, w zakresie wybranej Grupy. Ilości asortymentu wskazane w Załączniku nr 2, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu, niż określona dla poszczególnych Grup, w Załączniku nr 2. 6. Jeżeli w SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać to w ofercie. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców; DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 2 a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Oświadczenie Wykonawcy że oferowany w przetargu asortyment jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP i spełnia wymagania zasadnicze ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn.: Dz. U. 2020 poz. 186; dotyczy wyrobów medycznych) i posiada odpowiedni dokument/y potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z przyjętą klasyfikacją i przepisami obowiązującymi w krajach UE oraz, że na żądanie Zamawiającego dostarczę odpowiednie dokumenty to potwierdzające – Załącznik nr 6 do SIWZ; b) Karty techniczne producenta oferowanego asortymentu, opisy, foldery, itp. (w j. polskim), potwierdzające swoją treścią, zgodność oferowanego asortymentu z charakterystyką podaną przez Zamawiającego. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając powyższe dokumenty, na każdym z nich jednoznacznie zaznaczył, której Grupy i pozycji dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać wypełnione i opatrzone kwalifikowanym podpisem: a) Formularz oferty - stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ b) Formularz asortymentowo-cenowy – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ w zakresie oferowanej Grupy lub Grup. c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ d) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; e) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy Wykonawcy załączonych do oferty. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp., w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pośrednictwem platformy zakupowej (poprzez polecenie „WYŚLIJ WIADOMOŚĆ”, jako załącznik) Wraz ze złożeniem Oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a)zmiany lub wycofania produktów przez producenta. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wycofanie oferowanego produktu z rynku, zastąpienie go innym lub pojawienie się lepszego w tej samej lub niższej cenie. W takim przypadku należy wprowadzić zmianę umowy zastępującą dany produkt innym lub wycofującą produkt - aneksem. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia wartości umowy. b)wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; c)ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz cen urzędowych na produkty objęte niniejszym zamówieniem. W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. – ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin. 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Pałuckim Centrum Zdrowia Sp. z o. o. jest Pani Pani Hanna Mróz, adres e-mail: kadry2@szpitalznin.pl, adres jw. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę Sprzętu medycznego jednorazowego użytku w Grupach 1-18 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o., Nr post.: PCZ/II-ZP/13/2020; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Grupa 1 - Sprzęt anestezjologiczny drobny i jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa w zakresie Grupa 1 - Sprzęt anestezjologiczny drobny i jednorazowego użytku. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Grupa 2 - Fartuchy, koszule, pościele
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa w zakresie Grupa 2 - Fartuchy, koszule, pościele. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Grupa 3 - Czepki, osłony, maski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa w zakresie Grupa 3 - Czepki, osłony, maski. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Grupa 4 - Igły, kaniule
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa w zakresie Grupa 4 - Igły, kaniule. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Grupa 5 - Przyrządy do przetaczania, strzykawki dwuczęściowe i insulinowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa w zakresie Grupa 5 - Przyrządy do przetaczania, strzykawki dwuczęściowe i insulinowe. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Grupa 6 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku - różny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa w zakresie Grupa 6 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku - różny. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Grupa 7 - Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny i wycinki histopatologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa w zakresie Grupa 7 - Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny i wycinki histopatologiczne. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Grupa 8 - Akcesoria na blok operacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa w zakresie Grupa 8 - Akcesoria na blok operacyjny. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Grupa 9 - Papiery medyczne i elektrody
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa w zakresie Grupa 9 - Papiery medyczne i elektrody. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 19, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Grupa 10 - Siatka chirurgiczna do leczenia operacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa w zakresie Grupa 10 - Siatka chirurgiczna do leczenia operacyjnego. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Grupa 11 - Wkłady i dreny do ssaka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa w zakresie Grupa 11 - Wkłady i dreny do ssaka. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Grupa 12 - Rurki, cewniki, worki do moczu, maski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa w zakresie Grupa 12 - Rurki, cewniki, worki do moczu, maski. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Grupa 13 - Zamknięty system bezigłowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa w zakresie Grupa 13 - Zamknięty system bezigłowy. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Grupa 14 - Asortyment na blok operacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa w zakresie Grupa 14 - Asortyment na blok operacyjny. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Grupa 15 - Prześcieradła ochronne, pokrowce i inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa w zakresie Grupa 15 - Prześcieradła ochronne, pokrowce i inne. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Grupa 16 - Obłożenia i fartuchy jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa w zakresie Grupa 16 - Obłożenia i fartuchy jednorazowe. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Grupa 17 - Zestawy do porodu i dla noworodka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa w zakresie Grupa 17 - Zestawy do porodu i dla noworodka. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Grupa 18 – Asortyment do żywienia dojelitowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa w zakresie Grupa 18 – Asortyment do żywienia dojelitowego. Zapotrzebowanie Zamawiającego oraz szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 18, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment powinien spełniać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)