| GuidZP400 |
64bdf110-b5b5-41a8-8e10-b566c18f5617
|
| Biuletyn |
764060-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miejski Szpital Zespolony
|
| Regon |
51065089000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Niepodległości
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
10-045
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(089) 532 6349
|
| Zamawiajacy fax |
(089) 5326349
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital.olsztyn.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital.olsztyn.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.olsztyn.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.olsztyn.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie, Sekretariat, ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa obłożeń - powtórka
|
| Numer referencyjny |
DZZ-382-71/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń
|
| Cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających, iż oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom tj. próbek w celu potwierdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia
3.1. Dotyczy części nr 10 poz.1,2 – po 1 sztuce
3.2. Dotyczy części nr 13 poz. 1,2 – po 1 sztuce
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz ofertowy.
2. Sporządzony przez wykonawcę w formacie .xls lub .xlsx formularz cenowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli.
4. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1.1
5. Dokumenty o którym mowa w rozdziale VI pkt 4.1., 4.2. SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, które stanowią załączniki nr 6 do SIWZ. Zmiana umowy:
1. Katalogu zmian został opisany w projekcie umowy.
2.Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
|
| IV 4 4 data |
2020-12-17T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1.Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 12.12.2020 r.(art. 38 ust.1). 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie,
ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn
inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie,
ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, jest Pani/Maria Kowalik -Sobczak, kontakt: e-mail: iodo@szpital.olsztyn.pl; 608 385 415;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego :
DZZ-382-71/20 – Dostawa obłożeń – powtórka;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
śliniaki stomatologiczne wiązane
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa śliniaków stomatologicznych wiązanych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
podkład na rolce
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa podkładów na rolce
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
obłożenia jednorazowe jałowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
osłona, czepek
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa osłon oraz czepków
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
opatrunek nosowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków nosowych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
osłona
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa osłon na kark i ramiona
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
czapeczka bawełniana
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa czapeczek bawełnianych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
koszula
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
(Próbki wymagane na potrzeby oceny jakościowej zaoferowanego przedmiotu zamówienia stanowią część treści oferty i tym samym nie podlegają uzupełnieniu) - 2 sztuki próbek
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszul z wycięciem V
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
koszula operacyjna
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
(Próbki wymagane na potrzeby oceny jakościowej zaoferowanego przedmiotu zamówienia stanowią część treści oferty i tym samym nie podlegają uzupełnieniu) - 2 sztuki próbek
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszul operacyjnych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
czepek
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa czepków lekarskich
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
maseczki chirurgiczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa maseczek chirurgicznych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
maseczki chirurgiczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa maseczek chirurgicznych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
majtki jednorazowe, spodenki jednorazowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa majtek oraz spodenek jendorazowych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
14
|
| Zalacznik nazwa |
mata
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnej maty na podłogę
|
| | |