Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Tyszowcach w roku 2021

Data publikacji 2020-12-14
Data zakończenia 2020-12-22 00:00:00
Instytucja Gmina Tyszowce
Miejscowość Tyszowce
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 766479-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyszowcach w roku 2021.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tylko na pełne części. Zamówienie podzielono na 7 części:
Część I – Świeże warzywa i owoce
Część II – Wyroby piekarskie
Część III – Mrożone artykuły spożywcze
Część IV – Jaja kurze świeże o gramaturze 50 g
Część V– Artykuły ogólnospożywcze w tym artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery, ryby w konserwie.
Część VI – Mięso świeże, wędliny i drób
Część VII – Mleko i produkty mleczarskie

Artykuły spożywcze wymienione są w załączniku nr 1 do SIWZ (od 1.1. do 1.7), w których wskazano asortyment i przewidywaną ilość odpowiednio dla danej części zamówienia.

3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru, rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo, w takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający wskazuje, że oferty należy złożyć w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia, określonych w pkt. 2). Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia z danej części, w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ.
7. Dostawa będzie realizowana transportem Wykonawcy i na jego koszt oraz ryzyko bezpośrednio do magazynu żywnościowego stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyszowcach, ul. Kościelna 25 A, 22-630 Tyszowce, w godzinach 7.00 – 14.00, zgodnie z ustalonym terminem dostawy.
8. Dostawy będą dokonywane partiami na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub osobiście, na co najmniej 1 dzień przed ustalonym terminem dostawy. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeb Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji.
9. Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i HACCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005 oraz nie może być dostarczona w jej końcowym okresie gwarancji.
10. Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154).
11. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
12. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamację telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad w dniu zgłoszenia reklamacji. Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań.
13. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli jakościowej i ilościowej. Odbiór ilościowo jakościowy dostarczonej żywności będzie potwierdzony przez upoważnioną osobę. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczanego towaru (szt., kg), cen jednostkowych i wartości.
14. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru do chwili odebrania towaru przez Zamawiającego.
15. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach.
16. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu indentyfikacyjnego musi posiadać taki dokument.
17. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
18. Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
19. Podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w danym roku. Z tytułu niezrealizowanych wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
20. Dopuszcza się możliwość zamiany poszczególnych asortymentów, w ramach limitu finansowego.
21. W ofercie wykonawca może zaproponować substytut produktu składnikowo, wagowo i jakościowo identyczny do zaproponowanego przez Zamawiającego w załączniku ofertowym.
22. Produkt podany w ofercie przez Wykonawcę jest produktem, który Wykonawca po wygraniu zamówienia będzie musiał dostarczyć i nie może go zmienić bez pisemnej zgody Zamawiającego.
23. Do składania zamówień i odbioru żywności Zamawiający upoważni wybranego pracownika Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Tyszowcach, w uzgodnieniu z dyrektorem tej placówki.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b2cbca68-ec78-4aac-9a6b-9eb344b5d30d
Biuletyn 766479-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Tyszowce
Regon 95036905000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Tyszowce
Zamawiajacy kod pocztowy 22-630
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 084 661 93 15,
Zamawiajacy fax 084 661 21 29
Zamawiajacy email tyszowce@tyszowce.pl,
Adres strony url umtyszowce.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia umtyszowce.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja umtyszowce.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert do udziału w tym postępowaniu zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej przy składaniu ofert, toteż oferty albo części ofert sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Tyszowce, ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Tyszowcach w roku 2021
Numer referencyjny ZP.271.17.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci poszczególne lub wszystkie części
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy siedem
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyszowcach w roku 2021. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tylko na pełne części. Zamówienie podzielono na 7 części: Część I – Świeże warzywa i owoce Część II – Wyroby piekarskie Część III – Mrożone artykuły spożywcze Część IV – Jaja kurze świeże o gramaturze 50 g Część V– Artykuły ogólnospożywcze w tym artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery, ryby w konserwie. Część VI – Mięso świeże, wędliny i drób Część VII – Mleko i produkty mleczarskie Artykuły spożywcze wymienione są w załączniku nr 1 do SIWZ (od 1.1. do 1.7), w których wskazano asortyment i przewidywaną ilość odpowiednio dla danej części zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru, rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo, w takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. 6. Zamawiający wskazuje, że oferty należy złożyć w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia, określonych w pkt. 2). Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia z danej części, w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ. 7. Dostawa będzie realizowana transportem Wykonawcy i na jego koszt oraz ryzyko bezpośrednio do magazynu żywnościowego stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyszowcach, ul. Kościelna 25 A, 22-630 Tyszowce, w godzinach 7.00 – 14.00, zgodnie z ustalonym terminem dostawy. 8. Dostawy będą dokonywane partiami na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub osobiście, na co najmniej 1 dzień przed ustalonym terminem dostawy. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeb Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji. 9. Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i HACCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005 oraz nie może być dostarczona w jej końcowym okresie gwarancji. 10. Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154). 11. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. 12. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamację telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad w dniu zgłoszenia reklamacji. Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań. 13. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli jakościowej i ilościowej. Odbiór ilościowo jakościowy dostarczonej żywności będzie potwierdzony przez upoważnioną osobę. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczanego towaru (szt., kg), cen jednostkowych i wartości. 14. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru do chwili odebrania towaru przez Zamawiającego. 15. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. 16. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu indentyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 17. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. 18. Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 19. Podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w danym roku. Z tytułu niezrealizowanych wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami. 20. Dopuszcza się możliwość zamiany poszczególnych asortymentów, w ramach limitu finansowego. 21. W ofercie wykonawca może zaproponować substytut produktu składnikowo, wagowo i jakościowo identyczny do zaproponowanego przez Zamawiającego w załączniku ofertowym. 22. Produkt podany w ofercie przez Wykonawcę jest produktem, który Wykonawca po wygraniu zamówienia będzie musiał dostarczyć i nie może go zmienić bez pisemnej zgody Zamawiającego. 23. Do składania zamówień i odbioru żywności Zamawiający upoważni wybranego pracownika Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Tyszowcach, w uzgodnieniu z dyrektorem tej placówki.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów: potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu przedkłada odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Oceny pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokonuje w odniesieniu do wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wystarczającym jest, aby jeden z grupy takich podmiotów (konsorcjum) wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku oceny braku podstaw do wykluczenia z postępowania każdy z grupy takich wykonawców (konsorcjum) podlega ocenie, czy nie zachodzą przesłanki wskazujące na wykluczenie z postępowania. Wypełnienie się choćby jednej z ww. przesłanek w odniesieniu do wykonawcy (pojedynczego) czy też jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) skutkuje koniecznością wykluczenia z postępowania. 3. Razem z ofertą; - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. (Według wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ) - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w tym punkcie. -Zobowiązanie innego podmiotu, albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot inny w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, stanowi potwierdzenie, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został wykonawcy faktycznie udostępniony toteż powinno być złożone z ofertą. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. (wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ) 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu w tym punkcie. 6. Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu w tym punkcie. 7. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, wykonawca przekazuje Zamawiającemu; - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (informacja po otwarciu ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ). 8. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji. 9. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r poz. 1126) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570, z późn. zm.). 10. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności (zał. nr 6 do SIWZ) 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 11. Dokumenty dodatkowe w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( art. 23 ust.2 ustawy Pzp). Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy i wykonanie umowy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł umowę wg wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą zagranicznym, umowa i wszelka korespondencja związana z realizacją zamówienia będzie prowadzona w języku polskim. 3. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadku: a) urzędowej zmiany podatku VAT, wynagrodzenie umowne ulegnie odpowiedniej zmianie. b) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. c) powierzenia podwykonawcy określonego zakresu zamówienia lub zmiana zakresu powierzonych obowiązków, jak również zmianę Podwykonawcy, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego wybranego podwykonawcy. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający musi wyrazić zgodę. 6. Nieważna jest zmiana postanowień umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 7. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie; b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności powodujących zmianę umowy; c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie; d) Zamawiający nie ma obowiązku zmiany postanowień umowy, jeśli Wykonawca w terminie 3 dni od wystąpienia okoliczności powodujących dokonanie zmiany, nie złoży Zamawiającemu na piśmie, uzasadnionego i udokumentowanego wniosku o dokonanie zmian.
IV 4 4 data 2020-12-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Przetarg nieograniczony zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), zwaną dalej „ustawą Pzp” Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. W sprawach nie uregulowanych ustawą Pzp stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego. 2. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.06.2016, str. 1) informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Tyszowiec; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Tyszowcach jest Wojciech Baj, tel. 84 66 12 128, e- mail: baj@tyszowce.pl; c) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zawiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Tyszowcach w roku 2021”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2019 r. poz.1843 z późn. zm.), zwana dalej ustawą Pzp, e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. Z uwagi na istniejącą sytuację epidemiczną ogranicza się możliwość fizycznej obecności zainteresowanych osób przy otwarciu ofert z jednoczesnym zapewnieniem transmisji online. Przeprowadzona będzie transmisja on-line z otwarcia ofert, którą będzie można oglądać na kanale youtube Urzędu Miejskiego w Tyszowcach; https://www.youtube.com/channel/UC8Ws9jRzfbP8PbcYjdzpS1g.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 0,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)