DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO POMIESZCZEŃ KLINIKI KARDIOLOGII

Data publikacji 2020-12-14
Data zakończenia 2020-12-23 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 766282-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do pomieszczeń Kliniki Kardiologii.
Przedmiot zamówienia został wyspecyfikowany w 5 zadaniach:
Zadanie nr 1 MEBLE CZĘŚĆ I - WYKONANE Z PŁYTY MEBLOWEJ I ALUMINIUM
Zadanie nr 2 MEBLE CZĘŚĆ II – TAPICEROWANE
Zadanie nr 3 MEBLE CZĘŚĆ III - ZE STALI KWASOODPORNEJ I INNE MEBLE
Zadanie nr 4 MEBLE CZĘŚĆ IV - SZAFKI SZATNIOWE
Zadanie nr 5 MEBLE CZĘŚĆ V - DYGESTORIUM

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f25c9d61-2c0d-49ff-a672-3da9d0f61528
Biuletyn 766282-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Regon 28875100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. dr K. Jaczewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-954
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 0-81 72-44-360
Zamawiajacy fax 081 746-71-55
Zamawiajacy email dzp@spsk4.lublin.pl
Adres strony url https://spsk4lublin.eb2b.com.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Utworzenie Wschodniego Centrum Leczenia Chorób Układu Krążenia w SPSK Nr 4 w Lublinie” Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, Oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Działanie 9.2 Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://spsk4lublin.eb2b.com.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://spsk4lublin.eb2b.com.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://spsk4lublin.eb2b.com.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w wersji pismenej osobiście lub drogą pocztową / kurierską (na własne ryzyko – oferta w sposób fizyczny musi wpłynąć w wyznaczonym terminie do Zamawiającego)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 , ul. dr K. Jaczewskiego 8, 20 - 954 Lublin - Kancelaria Ogólna na I piętrze (pok. 106)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO POMIESZCZEŃ KLINIKI KARDIOLOGII
Numer referencyjny EDZ.242-89/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do pomieszczeń Kliniki Kardiologii. Przedmiot zamówienia został wyspecyfikowany w 5 zadaniach: Zadanie nr 1 MEBLE CZĘŚĆ I - WYKONANE Z PŁYTY MEBLOWEJ I ALUMINIUM Zadanie nr 2 MEBLE CZĘŚĆ II – TAPICEROWANE Zadanie nr 3 MEBLE CZĘŚĆ III - ZE STALI KWASOODPORNEJ I INNE MEBLE Zadanie nr 4 MEBLE CZĘŚĆ IV - SZAFKI SZATNIOWE Zadanie nr 5 MEBLE CZĘŚĆ V - DYGESTORIUM
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Okreslenie warunkow W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie jest zobligowany do spełniania powyższego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie jest zobligowany do spełniania powyższego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ramach dostaw wykonał jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa asortymentu stanowiącego przedmiot postępowania i/lub innych mebli biurowych, o wartości nie mniejszej niż 149 000,00 zł w przypadku składania oferty na wszystkie pakiety, a w przypadku składania ofert na wybrane pakiety - na kwotę odpowiadającą co najmniej sumie wartości z poniższej tabeli dla pakietów, na które składana jest oferta (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie – minimalny warunek wartościowy podlega sumowaniu adekwatnie do zakresu składanej oferty): Nr zadania Poziom warunku (zł) 1 70 000,00 2 6 000,00 3 60 000,00 4 4 000,00 5 9 000,00
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców podających wartości w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, przyjęty zostanie kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku składania ofert wspólnych: warunek określony w pkt 2) lit. c) spełniać musi jeden z Wykonawców samodzielnie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie 1.1. dowodami, o których mowa w pkt. 1) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w pkt. 1) wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (uwzględniające co najmniej informacje podane w ppkt. lit. c); b) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty trzecie zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy pzp; c) Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
Inne dokumenty niewymienione jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji (na Platformie Zakupowej) o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże/prześle Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ). Wraz ze złożeniem/ przesłaniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie prowadzą w nim do zakłócenia konkurencji. 1. W zakresie nieuregulowanym niniejszą siwz, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz. U. 2016, poz. 1126 ze zm.). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.2), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2) - zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 27. Wykonawca zobowiązany jest złożyć (przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej) w terminie wyznaczonym jako dzień składania i otwarcia ofert niżej wymienione dokumenty” 1) dokumenty wskazane w Rozdz. 5.A– „Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą” 2) wypełniony i podpisany formularz oferty (wg załącznika nr 6 do siwz); 3) kosztorys ofertowy – wyrażony w PLN, wg wzouru określonego w załącznikach nr 1-5 do SIWZ 4) charakterystykę warunków gwarancji – wg schematu przedstawionego w Załączniku nr 7 do SIWZ 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa MEBLE CZĘŚĆ I - WYKONANE Z PŁYTY MEBLOWEJ I ALUMINIUM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wykonanych z płyty meblowje i aluminium Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę m.in. biurek, kontenerów mobilnych szaf, szafek, stolików, regałów konsol pielęgniarskich, lad , kozetki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa MEBLE CZĘŚĆ II – TAPICEROWANE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli tapicerowanych. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę m.in. foteli, krzeseł, wesalek, taboretów
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa MEBLE CZĘŚĆ III - ZE STALI KWASOODPORNEJ I INNE MEBLE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli ze stali kwasoodpornej i innych mebli. Przedmiot zamówienia objemuje dostawę m.in. wózków zabiegowych, szaf na cewniki, różnych szaf, stolików zabiegowych, mobilnych wieszaków, wózka reanimacyjnego, wózka na odpady, fotela zabiegowego i do pobierania krwi, stelaży, regałów,
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa MEBLE CZĘŚĆ IV - SZAFKI SZATNIOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa szafek szatniowych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa MEBLE CZĘŚĆ V - DYGESTORIUM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa dygestorium
  

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)